Pahoinvointi

Keskustelun 'Laskettu aika heinäkuussa 2017' aloitti Sitruunalilja, 25 marras 2016.

Vaihda nimimerkki! | Näin pääset alkuun/apua! | Top 100
  1. Punski Piirimestaruustason postaaja Heinämammat 2017

Mulla 12+1 ja pahoinvointi tehny comebackin! Päänsärky tuli bonuksena. Luulin et tää ois ohi jo.. Eilinen ilta meni ykätessä ja sellanen olo et tänään ei tuu olee yhtään helpompaa. Viikko meni ettei ollu minkäänlaista pahoinvointia ollenkaan.
  2. Pilvilinna Kunnioitettu kommentaattori

Täällä on tänään ollut oikeesti heikko päivä.. :depressed: Ei kai nää ala uudestaan 11+4
  3. Penni Päivystävä dosentti Tammiäidit 2020 Helmiäidit 2020 Heinämammat 2017

12+3 ja pahoinvointi ei ole hellittänyt, mutta en oksenna enää joka aamu ja pystyttiin käydä ulkona syömässä!! Mulla on nyt yskä ja se nostattaa ykää kurkkuun, pahentaa pahoinvointia..
  4. Tasse83 Näppärä viestien naputtelija

Täällä oltu eilen tipassa ja Primperania suoneen. Auttoi päänsärkyyn. Nyt siis Primperania 3-4 krt päivässä ja oksennan edelleen. Hirveä olo, kun välillä miettii, onko tämä oikeasti tän arvoista. En vaan jaksaisi enää. Vasta 10+2....
    • Sympatiaa Sympatiaa x 5
  5. Pilvilinna Kunnioitettu kommentaattori

Voi ei tasse! :sad001 kumpa helpottaisi pian! Pääsisit nauttimaanki!
    • Olen samaa mieltä Olen samaa mieltä x 2
  6. Pilvilinna Kunnioitettu kommentaattori

Täällä iha krapulainen olo ilman krapulaa. Varmaan joudun puhuu koht norjaa.. ;(
    • Sympatiaa Sympatiaa x 1
  7. Lilyan Oman äänensä löytänyt

Mulla 10+2 ja pahin oksuttaminen on ollu nyt viikon sisällä. Ei auta syömiset. Mut eikai tää enää kauaa kestä! :)
  8. Miuku88 Asioista perillä oleva Heinämammat 2017

Mulla jotenki nyt tullu takas kunnon öklöt tän viikon aikana! Kuulemma 12 viikolta pitäs helpottaa, mut mulla tuli takas just sillo. Onneks ei häiritsevästi juurikaan. :shy:
  9. Pilvilinna Kunnioitettu kommentaattori

Miuku: Täällä sama, tulleet takaisin. Kuvittelin itsekin helpotusta näillä viikoilla..

11+6
  10. Pallo. Hyväntuulinen höpöttäjä

Noniin voipi todeta että tää 12. viikko on omalla kohdalla ehdottomasti pahin tähän mennessä. Monta kertaa päivässä pää pöntössä.... ja kuka sanoikaan että tällä viikolla pitäisi helpottaa...?? :D
    • Sympatiaa Sympatiaa x 1
  11. Tasse83 Näppärä viestien naputtelija

Minä en ainakaan odota mitään helpotusta 12 vkon jälkeen. Viimeksi niin saivat toivomaan, että helpottaisi. Täällä taas oksennettu kolmen tunnin sisään seitsemän kertaa. Ei taida lääkkeet tehota. Koko vatsa sattuu, kun on kouristanut niin, että housuun lirahtaa pahimpina hetkinä. Anteeksi liian suora kuvaus, mutta nyt on taas niin kypsä olo. Koko yön saa taas yökkiä...
    • Sympatiaa Sympatiaa x 2
  12. Pallo. Hyväntuulinen höpöttäjä

Tasse :sad001 tsemppiä!
  13. Kurpitsakakku Näppärä viestien naputtelija

Voi tasse :sad001 tosi kurjaa! Ei osaa oikeen mitään helpottavaa sanoa... vaikka ei 12. viikolla loppuisi, ei se ikuista oo kumminkaan!
  14. Kenkkis Silmät suurina ihmettelijä

Onko kellään muulla NÄRÄSTYSTÄ?! Musta tuntuu et mun pahoinvointi on alkanut pikkuhiljaa helpottamaan, ainakin pari päivää ollut nyt parempi olo.. Mutta aivan kauhea närästys, varsinkin iltaisin! Onko muilla ollut närästystä ja mikähän siihen auttais?
  15. Balacenia Seurustelun sensei Helmikuunmammat 2016 Heinämammat 2017

Mulla oli esikoisesta rv 12-14 ihan kauhee närästys. Rennie, galieve ja tiettyjen ruokien (esim ruisleipä, kurkku) välttely auttoi jonkun verran.
    • Tykkään Tykkään x 1
  16. Kunäitimenirikki Silmät suurina ihmettelijä

Mulla molemmissa raskauksissa helpottanut närästystä raa'an porkkanan syöminen. Rouskuttelen aina yhden porkkanan, jos närästys pääsee "mauksi suuhun asti". :)
    • Tykkään Tykkään x 1
  17. Pilvilinna Kunnioitettu kommentaattori

Täällä oksennettu taas pitkästä aikaa aika väkivaltaisesti. Ja närästystä ollut 10+ viikolt lähtien

12+2
  18. Mamma72017 Tietävä tietäjä Tammiäidit 2020 Heinämammat 2017

Närästystä on ollut melkein koko ajan... Muutenkin oon herkkä närästelee niin nyt se vasta on korostunutkin.
  19. Balacenia Seurustelun sensei Helmikuunmammat 2016 Heinämammat 2017

12+1 ja eilen ja tänään joutunu oksentaa aamupalat... :/
  20. milli79 Näppärä viestien naputtelija

Voimia teille kaikille :Heartred Itselläni ei oo raskauspahoinvointia ollut muutamaan päivään, mutta flunssaoireita ihan hirveän yskän ja tukkosuuden kera kyllä :sad001