Pahoinvointi

Mul oli kauhee närästys yksi yö. Join vettä johon puristin sitruunasta mehut (tosi emäksistä, vaikka luulisi toisinpäin) ja ruokasoodaa vähän..olipahan juoma, mut autto[emoji106]
 
Mul on miehellä närästys- ym. vaivoja ollu vuosia, syö Somacia mut närästyksiin on aina ottanu ruokasoodaa - 1tl lasilliseen kylmää vettä. Aina sanonu et kalliimmat närästyslääkkeet on "samaa tavaraa", ei mitään järkeä ostaa. Itekki oon kyl todennu että tuo toimii :)
 
12+2 ja ei ole kyllä helpottanut yhtään. Kyllä on ollut hirveät 6viikkoa, jotenkin musta tuntuu ettei viimeksi ollut ihan tämmöstä.

Tasse, mulla on tuota samaa että mahaa kouristaa aina ihan hirveästi että melkein tulee pissat housuun. Ihan hirveää! Tätä ei kyllä viimeksi ollut, tytöistä oli. Pienin on meillä siis poika ja pojista tämä on ollut jotenkin lievempää, ei silloin tarvinnut mahanesteitä oksentaa eikä oksettanut ihan kokoaikaa.

Keskiviikkona "tuomiopäivä" eli nt-ultra. :grin Jännittää kun mietin vaan että jos onkin mennyt kesken ja joudun aloittamaan alusta kaiken tämän. Nyt kun olisi päässyt jo sen verran pitkälle että jos puolenvälin jälkeen helpottais niin ettei tarvi ihan kokoaikaa oksentaa. Mutta saa nähdä...
 
Tilda: kuulostaisi siltä, että km pelko turha jos oireet viel päällä ja suht vahvat. Tsemppiä ultraan :)
 
13+3 ja etoo yhä koko ajan.. eilen ykäsin aamulla, se on vähentyny vaikka ykä kurkussa olen joka aamu. Varsinkin syömisen jälkeen tulee tosi huono olo. Ei tää taida iha hetkee loppua kertaa jatkuu yhä vaa. Huoh.
 
Täällä myös jatkuu oksentelu ihan samalla tavalla eikä osoita vähentymisen merkkejä. Erityisen huono olo tulee aamiaisen jälkeen. Samat ajatukset täälläkin eli että toivottavasti kaikki hyvin ensi viikon ultrassa.. tämän huonon olon kyllä kestää jos tietää vauvalla olevan kaikki hyvin. Olen kyllä luottavaisin mielin että pahoinvointi vähenee seuraavien viikkojen aikana. Tai siis en haluaisi edes ajatella että kestäisi pidempään....
 
Täällä olo jatkuu suht samanlaisena. Joinain päivinä ja öinä oksennan vähemmän, joinain hillittömästi. Koko ajan menee myös pahoinvointilääke... en tiedä, auttaako, mutta ennen sitä tietysti tuli ylös 30 krt / vrk, et ehkä jatkan Primperanin kanssa. Pahinta edelleen se, kun ei saa edes nukkua ja välillä yökkääminen herättää esikoisenkin.

Mulla jatkui viimeksi tosi pitkään pahoinvointi, eikä se tosiaan ollut näin pahaa. Tyttö täälläkin tämän perusteella tulossa... ensi viikolla ultra. Kadehdin niitä, jotka ajattelee, että kyllä tämän vauvan takia kestää. Itse en oikein jaksaisi enää, ainakaan kolmea kuukautta lisää tai tätä oloa loppuun asti. Veljen vaimolla toisesta tytöstä hypermeesi, joka jatkui tosiaan synnärille saakka. Ehkä menisi paremmin, jos voisin ns. "hyvällä omallatunnolla" levätä vaan, mutta nyt koen jatkuvaa syyllisyyttä siitä, etten pärjää esikoisen kanssa. Ruokkiminen on mahdotonta.... eilen oksensin heti, kun haistoin pelkän riisin....
 
Nyt 11+5 ja edelleen pahoinvointia pitkin päivää. En saa kauheesti syötyä kun tekee niin huonoa ja maha tulee tosi yllätäin täyteen. Useat hajut pistää oksentaan, kuten meidän koiranruoka :yuck: Lisäksi on tullut nyt uutena oireena huimaus.
 
Täällä myös pahoinvointi ja oksentelu jatkuu (12+4). Eilen taisi olla pahin päivä tähän mennessä eli ei näytä vielä ainakaan helpottavan.
 
14+2, viikkoon en oo oksentanut mutta läheltä piti-ykäilyä on.. etoo koko ajan, eniten syömisen jälkeen. Voiku loppus jo tämäkin :sad001
 
Tuntuu hölmöltä kirjoittaa tänne aina tätä samaa. Pahoinvointi jatkuu. Edelleen kellon ympäri on tosi paha olo ja tosiaan KAIKKI hajut pahentaa tilannetta. Koko yön saa yökkäillä, jos on illalla tehty ruokaa. Kai tämä on vaan kestettävä. Toivottavasti saan neuvolasta vähän apua esikoisen kanssa, kun ei mies voi olla poissa töistä. Saispa nukkua...
 
Täälläki öllöttää vielä iltaisin. Ei onneks sen pahempaa. Nyt alkanu oleen pientä päänsärkyäkin lähes päivittäin. Luulin, että toi ois ihan alkuraskauden juttu, mutta mulla alkanu vasta nyt 14. rv.
 
Mulla alko päänsäryt rv 13 paikkeilla :/
 
Takaisin
Top