Päivän fiilis

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Tiina P.
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Tänään tähän asti ollut ok olo, eilinen ilta oli järkyttävä. Pojan kanssa nukkumaanmeno taistelua 2 tuntia jaj järkyttävä pahoinvointi o_O Hieman oli pinna koetuksella. Huhhuh, toivon mukaan tämä ilta menee paremmin.. :D
Lapset vein hoitoon ja itse olen pihalla viihtynyt kukkia istutellen. Oli pakko tulla välillä vähän lepäilemään :)
Ens viikolla olis paluu töihin jos olo sen sallii, onhan tässä pian kuukausi kotona oltukin.

Jee ihanaa! Löyty vihdoin joku ruoka, mitä tekee ees vähän mieli! Picnicin BBQ kanapatonki. Pliis älkää sanoko, että siinä on jotain kiellettyä ainesosaa?

Eilen olin onneni kukkuloilla. Eka ultra takana ja kaikki hyvin. Vihdoin myös pahoinvointi alkanut helpottaa...
Kunnes tänään häntäluukipu (!!!??) alkanut ihan järkyttävänä. Samoin päätä särkee. Panadol ei auta. Noh, ei kai auta kun kärvistellä

Mun pahoinvoinnit on taas (ainakin toistaiseksi *koputtelen puuta*) loppuneet ja turvotuskin siedettävää :). Kohdun kasvukipuja on sillon tällöin, mutta se on lähinnä pientä niprintää, ei haittaa. Nyt kun näki ultrassa reippaasti riehuvan Sintin, voi ehkä jo nauttiakin tästä oireettomuudesta.

Tosi hyvä fiilis eilisen neuvolan jäljiltä ja tänään tuli vielä soitot ultra-ajoista. Jotenkin tää alkaa enemmän konkretisoitumaan. Epäuskoinen ja onnellinen olo. Rakkaus maha-asukkiin kasvaa vaikka oma turvonnut olo välillä ahdistaakin. :D Oksensin eilen kerran ja tänään kerran. Raskausvitamiineilla tuntuisi olevan tähän jotain yhteyttä. Pitänee ottaa se viimeisenä illalla. :P

Eilen olin onneni kukkuloilla. Eka ultra takana ja kaikki hyvin. Vihdoin myös pahoinvointi alkanut helpottaa...
Kunnes tänään häntäluukipu (!!!??) alkanut ihan järkyttävänä. Samoin päätä särkee. Panadol ei auta. Noh, ei kai auta kun kärvistellä

Mulle tuli esikoisen alkuraskaudessa myös häntäluukipua. Tuntui, kun ois ollut koko häntäluu irti ja kauheeta rutinaa, jos istui vähän huolimattomasti. Pitkästä istumisesta kova kipu. Jos töissä joutui pari tuntiakin istumaan, en päässyt autoon enää, kuin vaivoin. :( No, tyttö syntyi ja häntäluukipu jäi. :( Nyt pelkään, että se taas eskaloituu... :/ Eikä se oikein selvinnyt lopultkaan, että mikä sitä häntäluuta vaivaa.

No nyt ärsyttää, kauhee olo ollut koko aamun. Käynyt jo viisi kertaa oksentamassa, yhhyh. Sais jo loppua, menee niin hermot

Mahtava fiilis vaikka aamulla väsyttikin tolkuttomasti. Sain sisustettua paviljongiin perhepedin jossa päästään pojan kaa kummatkin nukkuu koko kesä päikkäreitä :)

Kuva unohtu äskeisestä, kyllä kelpaa köllötellä ;)
dabcac9c90bd12ed854d64afced05d20

Hyvä olo! :) jaksaa puuhailla.
Mieltä rauhottaa myös uus doppler, joka puhelimeen yhdistettynä näyttää sydänäänet. Vanha doppler oli niin karvalakki malli ettei nopeuksia näkyny:grin

Hetken pätkässä 146 oli keskiarvo eli hyvä :) kiva ku ne tallentuu siihe ohjelmaan, ni pystyy seurailee.

Täällä oli koko eilisen loppupäivän niin hyvä olo ! Illalla perus pahoinvoinnit, mut muuten mahtava olo koko päivän ! :)
Tänäänkin ollut hyvä olo, oon siivonnut koko aamun. Ikinä ennen ei ole ollut näin vaikeaa siivoaminen kahden lapsen kanssa.... -.-
Mietin millä ikinä saan siivoskeltua tupaa kun on kolme lasta, huhhuh.... Tuo kuopus kun siinä ihanassa uhmaiässä että koko ajan kiusaa isosiskoansa ja vie sen hermot täysin.
Sain pojan päikkäreille onneksi :D Ja likka viettää aikaa naapurin mummun kanssa.
Pieni hetki omaa aikaa, tätä tarvitaan <3:)

Tänään ollut tosi energinen päivä! Oon puuhannut kaikkia pikku askareita jotka on odottaneet mun hyvää oloa ja lisäksi oon siivoillut, mm pessyt lattian. Jee!! Nyt iski hetkeksi uupumus, mutta eiköhän tää tästä kun vähän lepäilee :)

Pääsin kävelylle ekaa kertaa viikkoihin. :P jos tää pahoinvointi ja huimaus alkaisi pikkuhiljaa helpottaa. Kävin ostaa amppari-mehujäitä ja vesimelonin. :D lämmin ruoka ei houkuttele. Eilen viimeinen koulupäivä tältä keväältä eli mulla alkoi kesäloma! Ostin myös kaks holitonta happy joeta. :D

Täällä oli koko eilisen loppupäivän niin hyvä olo ! Illalla perus pahoinvoinnit, mut muuten mahtava olo koko päivän ! :)
Tänäänkin ollut hyvä olo, oon siivonnut koko aamun. Ikinä ennen ei ole ollut näin vaikeaa siivoaminen kahden lapsen kanssa.... -.-
Mietin millä ikinä saan siivoskeltua tupaa kun on kolme lasta, huhhuh.... Tuo kuopus kun siinä ihanassa uhmaiässä että koko ajan kiusaa isosiskoansa ja vie sen hermot täysin.
Sain pojan päikkäreille onneksi :D Ja likka viettää aikaa naapurin mummun kanssa.
Pieni hetki omaa aikaa, tätä tarvitaan <3:)

Mun neuvo on et kyllä kaiken sen saa tehtyä,mikä on välttämätöntä...ja jos joskus ei ookkaan niin siisti huusholli,mut lapsilla on ruaka ja peruspuhtaat vaatteet (ne kyl sotkee niitä hyvään tahtiin ) ja kaikil muuten hyvä miäli ni so what jos on vähän tai paljonkin sotkusta...:rolleyes:

Joskus vaan lattioille heitetyt vaatteet ja eteiseen "lapattu" hiakka ei o tyälistan ykkösenä:shy:
Ja si mä oon koittanu opettaa noille omille lapsille et joka päivä kun siivoo vähän omaa huanettaanki ni ei tartte mikää päivä käyttää siihen koko päivää...:cool:

Pääsin kävelylle ekaa kertaa viikkoihin. :p jos tää pahoinvointi ja huimaus alkaisi pikkuhiljaa helpottaa. Kävin ostaa amppari-mehujäitä ja vesimelonin. :D lämmin ruoka ei houkuttele. Eilen viimeinen koulupäivä tältä keväältä eli mulla alkoi kesäloma! Ostin myös kaks holitonta happy joeta. :D

Mahtavaa kesälomaa:smiley-bounce015

Auton viimehetken puunailut vielä tänää ja huomenna mies lähtee aamusta autokaupoille, josko tulis tilavemman biilin kaa takasi! Olo aika keveä, aurinko ja ulkoilu tehny tehtävänsä :)

Päivän fiilis; hyvä ja samalla huolestunut. Eilen illalla saavuttiin Krakovaan, ihana päästä lomailemaan ja näkemään uusia paikkoja ! :)
Samalla vaan kun tämä raskaus on edelleen täysin oireeton, on ihan älyttömän iso huoli siitä, että ei mahassa enää ketään ole. Odotan kyllä ensi keskiviikon ultraa kuin kuuta nousevaa ! Nyt täytyy yrittää vain nauttia tästä lomasta :)

12+2

Hyvä fiilis, pahoinvointi vähenee kokoajan ja elämä alkaa voittamaan :grin oli se kyllä aivan järkyttävää, en halua enää ikinä uusiksi eli kaksi lasta riittää meille! Tänään 11+2 ja kuulin ekaa kertaa äsken sydänäänet omalla dopplerilla <3

Päivän fiilis; hyvä ja samalla huolestunut. Eilen illalla saavuttiin Krakovaan, ihana päästä lomailemaan ja näkemään uusia paikkoja ! :)
Samalla vaan kun tämä raskaus on edelleen täysin oireeton, on ihan älyttömän iso huoli siitä, että ei mahassa enää ketään ole. Odotan kyllä ensi keskiviikon ultraa kuin kuuta nousevaa ! Nyt täytyy yrittää vain nauttia tästä lomasta :)

12+2
Elä huoli, mun kaverilla ei ollut kahtena raskautena oireita :D

Fiilis hyvä, vaikka edelleen etoo. Eilen olin iltavuorossa ja tänää oli 6.30-14.00, kiireinen päivä ja mahaa vähän juili, toivottavasti oli edellee normaalin rajoissa :/ vähä väsyny olo, mutta noh menin sit myös ottamaan kakkos työstäni pikku iltavuoro keikan ku olivat pulassa :D se on kyl tähä vakituisee työhön niin mukavaa ku omalta alalta että se aika menee kyl siivillä :D ja onneks vapaa viikonloppu ja huomenna häihin :)

Nyt on aika hyvä fiilis. Tuntuu, että pahin pahoinvointi alkanut helpottaa, mutta ehkäpä en vielä näin parin päivän jälkeen uskalla varmaksi sanoa. Eilen illalla ja nyt aamulla sen sijaan päätä särki aikalailla, mutta uskoisin liittyvän niska-selkäjumeihin. Lämpöpussilla, kevyelle hieronnalla ja nukkumisella ainakin toistaiseksi meni ohi :).

Takaisin