Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Hitto että mua surettaa, kun oon kerännyt itselleni vuosien saatossa ylipainoa. Oon vajaa 155cm ja noin 98kg, omasta mielestäni näytän lähinnä pehmeälle ja pyöreälle, tosi mahassa sitä rasvaa eniten. Tämän takia en kehtaa ottaa masukuvia, ja hyvä etten itke kun katson kavereiden kuvia vauvamasuista, joissa heillä on nätti, kiinteä kumpuvatsa ilman ylimääräistä. Surettaa niin paljon että ehkä musta ei tule näkemään että olen raskaana. Tosi pinnallista, tiedän, mutta se harmittaa (ja on harmittanut) jo pidempään. Että miksi en vaan laihduttanut jotta voisin nyt nauttia kauniista kasvavasta vauvamasusta
Täällä toinen, surettaa etten ehtinyt laihduttaa ennen raskautumista. Olin juuri aloittanut liikunnan ja muutenkin elämäntapamuutoksen, sitä kesti 3viikkoa, kunnes tuli huonot olot. Nyt ei sit laihduteta. Mä toivon et itelki olis sellanen söpö vauvamassu, mut tää massu näyttää siltä et synnyttäisin kohta. :/Hitto että mua surettaa, kun oon kerännyt itselleni vuosien saatossa ylipainoa. Oon vajaa 155cm ja noin 98kg, omasta mielestäni näytän lähinnä pehmeälle ja pyöreälle, tosi mahassa sitä rasvaa eniten. Tämän takia en kehtaa ottaa masukuvia, ja hyvä etten itke kun katson kavereiden kuvia vauvamasuista, joissa heillä on nätti, kiinteä kumpuvatsa ilman ylimääräistä. Surettaa niin paljon että ehkä musta ei tule näkemään että olen raskaana. Tosi pinnallista, tiedän, mutta se harmittaa (ja on harmittanut) jo pidempään. Että miksi en vaan laihduttanut jotta voisin nyt nauttia kauniista kasvavasta vauvamasusta