Päivän fiilis

Mulla kun tuli rv 10, niin olot rauhottui. Pari päivää oli sellaisia et oksentelin pitkin päivää, mut esim tänään oon aamulla oksentanut vaan kaksi kertaa ja loppupäivä ollut hyvä olo. Nyt siis 11+0. Jospa nää olot alkais rauhottuun, tai sit ne tulee kohta taas pahempana takaisin :D
 
må en ees muista millon olis oksentanu viimeks eli tais helpottaa :) huh, nyt itseasiassa aika kiva olo. Jaksaa puuhailla eikä okseta. Toki selkä sit oireilee jos liikaa puuhaa:grin
 
Ihan ok fiilis. Huolettaa vähän kun pari tuttua kertoi omista km kokemuksistaan että ei ollut kauheana oireita, sykkeet ymt kuultu ja oli kuitenkin tullut kevyttä vuotelua ja mennyt kesken joskus 10-12 viikoilla. Itsellä nimittäin sama että niitä vuotoja tullut aina pari pv ja sit loppunut ja taas seuraavalla viikolla sama.. ja oireita ei ihan kauheana ole. No taas mieltä lämmittää se että dopplerilla sykkeet kuului tänään tosi helposti kun eilen sai etsiä vaikka kuinka kauan. Siellä se pieni on elossa. :)
 
Diann ei se auta kuin luottaa siihen että kaikki menee omalla kohdalla hyvin...ja tosiaan kun sä kuulet ite et piäni on elossa,niin koita jättää murehtimatta mitä muille on käynyt ja mitä voi vielä käydä...(tiädän,helpommin sanottu ku tehty...)!
 
Diann täälläkin auttaa toi doppleri ihan megapaljon. Nyt oon neljä päivää jo kuullut sykkeen ja kyllä se huojentaa. Itsellä kun niitä epäonnistuneita raskauksia 6 takana :/ Tänään ollut tosi epäileväinen olo, kun flunssaa ja lämpöä ja kolotusta ja jomotusta ties missä, mutta kyllä se pikkuinen siellä vielä pumputti, vaikka aika kauan sai etsiä :)
 
Ostin tänää dopplerin mut en kyl löytäny sykettä. En ollu oikein varma kuinka alhaalta pitäs ettiä.
 
Mä löysin kun kauan ja tarkasti hain. Pienesti aina liikutin kerrallaan. Vähän piti myös kevyesti painaa niin kuului selvemmin. Karvoituksen kohdilta juuri ennen häpyluuta ja hieman oikealle puolelle enemmän. Siitä olen nyt joka kerta löytänyt. Täytyy vaan olla aika kärsivällinen.
 
Joo välillä hakeminen kestää kauankin, tosi alhaalta löytyy, mulla yleensä hiukan vasemmalla. Eikä se välttämättä löydy vielä tosi varhaisilla viikoilla. Mulla oli viimeksi istukka edessä ja silloin löytyi vasta myöhemmin sydänäänet.
 
Voihan siitepöly allergia, nenä vuotanu koko päivän ja aivastellu koko ajan. Pitäis tänään leikata voikukat pihasta pois. Ärsyttää kun makkaria ei voi tuulettaa eikä pitää yöllä ikkunaa auki kun muuten on ihan tukossa :sad001
 
Fiilis on tänään väsynyt ja jollain tapaa kiukuttaa. Mies saa kyllä tiuskimista osakseen...

Ellikki85, olen nähnyt myytävän sellaisia siitepölyverkkoja ikkunoihin. En tiedä sitten miten toimivat käytännössä. Mutta Histeciä söin ite koko viime kesän ja syksyn 1x päivässä raskauden ajan. En oisi muuten selvinny hengissä siitä kutinasta, nuhasta sun muusta.

Ja joku oli huolissaan vuodosta. Vaikka parilla muulla kaverilla oiskin vuoto merkinnyt keskenmenoa, ei se välttämättä ole omalla kohdalla niin. Tokassa raskaudessa vuodin jonkin verran verta oksennustaudin jälkeen, mutta elävä kaveri löytyi nt-ultrassa. Kolmannessa raskaudessa tuli suht normaalit valemenkat plussauksen aikoihin ja sen jälkeen vuosin vielä 1,5 vkoa enemmän ja vähemmän kirkasta verta/ruskeaa/yms. ja varhaisultrassa löytyi elämää. Että näinkin päin voi mennä. :)
 
Kiva kuulla maatuska ettei sulla vuodot ole merkinneet pahinta.

Onneksi mun vuoto ei ole lisääntynyt missään vaiheessa ja ruskeana pysynyt. Aina aamulla tulee eniten kun yön aikana ei valu. Iltaa kohden ei juuri tule. Nyt tänään kolmas päivä taas vuotoa. Viime viikolla kaks päivää ja sitä edeltävänä kaks päivää. Vatsakipuja ei onneksi ole ja edelleen sykkeet löytyy dopplerilla :) eihän tuota tiedä mistä vuotaa, mut pari viikko sitten kun vuodon takia kävin uä:ssä niin ei mikään viitannu että kohdun sisältä tulis. Jospa ei nytkään kun samanlaista vuotoa.
 
Kyllä ne päiväunet vaan piristää kummasti! Heräsin todella aikaisin aamulla ja mies antoi nukkua kolmen tunnin päikkärit. :grin:Heartred Nyt jaksaa taas touhuta vaikka ja mitä!

Hieman kurja, kylmä sateinen ilma ulkona. Sisälläkin on niin kylmä, että villikset piti kaivaa jalkaan.
 
Nyt on hyvä fiilis. Tänään sain kotidopplerin ja löytyi sydänäänet:Heartred:happy:. Kauan sai kyllä hakea, alhaalta vähän vasemmalta sitten löytyi. Nyt tuntuu, että uskaltaa nauttia parantuneesta olosta. Tänään reilu 8h työpäiväkin sujui jo melko hyvin.
Tänään 10+4 :)
 
Fiilis ihan kakka... kevätflunssa on näemmä saapunut tännekkin. Kurkkuun sattuu, pitäis syödä mut mikään ei uppoo paitsi tee. Oksensinkin aamulla kun nousun liian nopeasti ylös syömättä. Ei ole kivaa oksentaa kipeellä kurkulla :sad001 vähän räkää tuli aamulla mit nyt ei taas yhtään. Toivon mukaan tää menee vähillä oireilla ja nopeesti. Taapero tietty hyppii seinille kun ollaan vaan tylsästi sisällä mun olojen vuoksi:confused:
 
Ääääääääää, mä löysin äsken meiän babyn sykkeen! Hittto mikä helpotus. Oli vaikea löytää, kun istukka on edessä, en saanut ääniä täysin kuuluviin, mut jokseenkin kyllä :) ihanaa!
 
Väsynyt ja paskaäiti-fiilis...
Eilen tän hetkinen kuopus 1v4kk onnistui saamaan leuasta napaan palovammat koska jätin kiahuvan lihaliämi veden liian lähelle pöydän reunaa ja pitkäkyntinen kurkottaen sai sen verran otettua kii että kaatui kumoon ja suaraa päällensä:sad010
Yä oltiin sairaalas ja aamulla nukutuksessa sai "tekoihoa" vammojen päälle ja on nyt muumiopaidassaan...kotiin päästiin hetki sitten...
Pitäis parantua ilman isoja näkyviä vaurioita,mutta aikahan sen näyttää...
Ärsyttää toisen puolesta silti!
 
Takaisin
Top