Päivän fiilis

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Tiina P.
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Mun lantio on niin kipee etten kestä. Päivisin jos tekee vähänkin jotain niin illalla saa maata sohvalla sikiöasennossa ja irvistellä. Parina iltana on tullut niin kipeitä supistuksia että oon ihan oikeesti joutunu miettiin päivystykseen lähtemistä. Onneks kivut saa vielä häädettyä panadolilla ja ku kipu on loppunu niin on loppunu supistuksetkin. Mutta joo, tekis mieli itkee ku tietää että yhtään kivutonta päivää tuskin on enää luvassa ennen synnytystä.

Kerran ollut tuota paineen tunnetta supistaessa ja sitä ei ollut esikoisen kanssa (ennen synnytystä). Se hieman pelästytti kyllä

Taas kiukkupäivä. Mä oon ihan mahoton, ihan hirveä. Raskaus ei kyllä sovi meikäläiselle sitten yhtään, ei yhtäääääään

Mulla on kyllä ollu koko raskauden ajan sellain zen-käynnissä:) en nyt normaalistikaan oo mikään kauheen räjähtävää sorttia oleva, mut nyt oon niin ku ihan itse tyyneys:)

Mä en ole myöskään huomannut mitään erikoisia mielenvaihteluja tai herkkyyttä. Ehkä ihan muutaman kerran olen itkenyt asioista joista en ole varma olisinko muuten itkenyt. Mies tosin varmaan eei mieltä. :D Tänään ihan ok aamu. Meillä äidin koira hoidossa ja se muutamaan otteeseen herätti yöllä (ei uskalla hypätä ite mihinkään ja pitää olla nostelemassa millon mihinkin :D) Hoitotytön (veljentytön) synttärit luvassa ja vielä pitäis lahja käydä hommaan. :) pieni potkii ministi ja muistuttelee olemassaolostaan.

Mäki oon mieleltäni ollu tosi tasainen tän raskauden ajan:grin
Esikoista oottaessa tunnekuohut oli paljon suurempia ja mieskin on nyt ihmetelly kuin oon näin tasainen:p

Ei mullakaan oo kyl mieli heitellyt. Mutta taidan olla muutenkin sellainen enemmän tasainen toisten miellyttäjö -tyyppi. Meillä ei siis miehen kans koskaan nosteta ääntä toisillemme, vaikka tietenkin joskus pienesti otetetaan yhteen. Mä kyl nielen paljo juttuja, mut sellanen oon aina ollu.

Meillä mies ei varmaan osaa edes huutaa :D Mutta osaan itse murjottaa, olla sarkastinen ja ikävä jos huonolle tuulelle satun. Mutta mulla on työkaluja kehittyä omassa käytöksessäni ja näin ollen pahimmat kiukkupuuskat ovat jääneet.

Itellä kesä- ja heinäkuu olivat pahimmat kiukuttelu kuukaudet (tähän mennessä). Kaikki ärsytti. Veikkaisin että syynä oli raskaat työt, huono-olo ja stressi (kun vapaapäivät piti tehdä toista työtä ja viimeistellä gradua). Ihan uskomattoman pienestä meni hermot. Tällä hetkellä välillä tuntee kiukunpuuskan, ilman mitään hirvittävän hyvää syytä. Onneksi on tilaa hengittää, niin pystyy nämä tarpeettomat kiukustumiset taltuttamaan muuten kuin hermostumalla.

Mulla ei oloa helpota yhtään, että piti paniikkihäiriölääkkeet lopettaa. No eiköhän nää fiilikset vielä tasaannu, sitten joskus :D

Tsemppiä Rita29 ! Yritä vaan psyykata itteäsi asian yli, jos meinaa kohtaus tulla. Mulla oli kanssa joskus ongelmana paniikkikohtaukset ja oli siihen lääkityskin, mut jotenkin onnistuin keplottelee niistä pois.

Tänään mua ketuttaa kaikki! :shifty:

Eikä iltakaan tuonut iloa tähän päivään. Uusi raskauteen liittyvä vaiva ilmaantui nyt ja pitää huomenna lääkäriin mennä! En enää kestä. :smiley-angry017

Hyvä fiilis tästä päivästä! Nyt aamulla piiitkästä aikaa kunnon nälkä, pakko jättää poika nukkumaan ja mennä tekemään aamupuuroa :) Tällepäivälle ei oo mitään muuta suunnitelmaa kun saada koottua vihdoinkin tulevalle neidille pinnis joten rentopäivä tiedossa :)

Käytiin tänään tapaamassa ystävän 3vkoa vanhaa tyttöä. Voi miten pieneltä hän näyttikään tuon oman 2,5veen rinnalla!!! <3 Hyvää treeniä tulevalle isosiskolle!! :)

Tänään ollut jo parempi fiilis. Eilen saatiin roudattua yläkertaan tulevan vauvan huonetta varten lipasto. Lisäks löydettiin kaupasta sellanen kiva perus kattovalaisin, väriltään todella hempeän vaaleanpunainen. Huomenna aamusta taas pelkopolille, ei jaksais sielläkin ravailla. :D

Mun saikku jatkuukin kaiketi äitiysloman alkuun saakka, joten nyt pääsee kunnolla nukkumaan ja rauhoittumaan ilman ylimääräistä stressiä. Raskausmyrkytysriskiä seurataan edelleen ja lisää labroja, kokeita yms. Ja insuliinia kaiketi aloitellaan radin hoitoon. Vähä sekavat fiilikset kun en onnistunut ruokavaliolla korjaamaan (ts. Ei vaan toiminut) mutta kai se on vain hyväksi.

Tänään väsyttää. Paljon. Monta yötä mennyt pyöriessä ja kuopuskin heräillyt useita kertoja yössä. Positiivisena asiana se että tulevan vauvan huoneeseen mahtuu jo sisään :)

Takaisin