Tsemppiä Sinikka. Mulla mies 7-8kk vuodesta reissuhommissa. Kyllä siltä ainakin tukea saa, vaikkei fyysisesti läsnä olekaan:) itseä ei kyllä ole pätkääkään missään kohtaa reissuhommat vaivanneet, touhuilen viikot omia juttujani ihan tyytyväisenä:)
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Mun tän päivän fiilis on melko ällistynyt. Aina ku mä luulen ettei meidän esimiestiimi pysty enää alittaan rimaa ni ne vetää uuden ässän esiin. Oon ollu kesälomalla ja kävin tänään kurkkaan työvuorolistoja niin mulle on laitettu koko kuukaudeks vaan 13h/vko töitä vaikka mulla on 20h soppari. Tiedustellessani syytä tähän esimies sanoo ihan pokkana että "kun ei me voitu olla varmoja että pystytkö sä kuinka tekeen enää töitä ku oot raskaana"
Mun tän päivän fiilis on melko ällistynyt. Aina ku mä luulen ettei meidän esimiestiimi pysty enää alittaan rimaa ni ne vetää uuden ässän esiin. Oon ollu kesälomalla ja kävin tänään kurkkaan työvuorolistoja niin mulle on laitettu koko kuukaudeks vaan 13h/vko töitä vaikka mulla on 20h soppari. Tiedustellessani syytä tähän esimies sanoo ihan pokkana että "kun ei me voitu olla varmoja että pystytkö sä kuinka tekeen enää töitä ku oot raskaana"
Masentunut fiilis vaikka aurinko ulkona paistaa. Ilmotin miehelle tänään että kun reissusta kotiudun varaan neuvolasta ajan perhetyöntekijälle. Ei tilanne kahden kesken juttelulla mihinkään etene Miehen mielestä en tee kotona mitään. Energia ei vaan riitä muuhun kun siihen et hoidan esikon aamusta iltaan. En oo enää pitkään aikaan onnellinen ja asialle on jotain tehtävä ennen ku masennun täysin.
Jos on 6kk tasuri niin periaatteessa töitä voi olla vaikka 0h joku kuukausi, kunhan sopparin tunnit tulee tasurin aikana täyteen. Se on periaatteessa työnantajan oikeus... Mutta kannattaa muistaa se työntekijän oikeus, eli jos sulla teetetään koko tasurin ajan (tai pidempään) 20h/vko sopparilla 30h/vko tunteja, sulla on oikeus siihen että sun sopparia nostetaan 30h/vko koska tarve on sillon ollut jatkuvaa eikä hetkittäistä näissä on hyvä soitella aina liittoon, sieltä saa vielä varmistuksen :) mutta kaupan alalla ainakin näin :)
Juu kyllä näin mutta kyllä mun mielestä on vähintäänkin kyseenalaista ettå mä olen ainoa työntekijä jonka tunteja on tasattu. Noi listat on mustaa valkosella ja sieltä näkee että jopa henkilöt joilla on tunnit jo miinuksella saa edelleen tehdä 30h/vko vaikka niillä on myös 20h soppari. Jos tää tuntien tasaus koskisi kaikkia tasapuolisesti niin en asiasta valittaisi.
Ja sitäpaitsi, vaikka työnantajalla olis lainpuitteissa mahdollisuus tehdä vaikka miten kusinen temppu työntekijälle niin onko se hyvää johtamista sillon jos niin tekee? Kuka haluaa työskennellä paikassa jossa saa koko ajan varautua pahimpaan?
Juu kyllä näin mutta kyllä mun mielestä on vähintäänkin kyseenalaista ettå mä olen ainoa työntekijä jonka tunteja on tasattu. Noi listat on mustaa valkosella ja sieltä näkee että jopa henkilöt joilla on tunnit jo miinuksella saa edelleen tehdä 30h/vko vaikka niillä on myös 20h soppari. Jos tää tuntien tasaus koskisi kaikkia tasapuolisesti niin en asiasta valittaisi.
Ja sitäpaitsi, vaikka työnantajalla olis lainpuitteissa mahdollisuus tehdä vaikka miten kusinen temppu työntekijälle niin onko se hyvää johtamista sillon jos niin tekee? Kuka haluaa työskennellä paikassa jossa saa koko ajan varautua pahimpaan?