Meil oli tosiaan noro viime jouluna, mut se oli sellanen mikä tarttu 12h sisällä jo seuraavaan, siks vähän epäilyttää ku nyt ei kukaan muu oo saanu. Lisäks pidän erittäin todennäkösenä ruokamyrkytystä, kun söin dippiä jota muut ei syöny, ja aloin katella että näytti varsin juoksettuneelta (pistin sen eka chilin piikkiin), ja toisekseen Ikean reissulla söin kyl samaa ku muutki, mut join ruusunmarjamehun, ja jo silloin oudoksutti maku; mun mielestä maistu käyneeltä. Sitä taas samasta poppoosta kukaa muu ei juonu. Ton dipin syömisen kanssa vatsaoireet osuis tuntimäärällisesti kohdalleen myös. Mut tosiaan katellaan sunnuntaihin asti, ja neuvotellaan myös ristiäisväen kanssa mitä tehdään. Vauvaan en kyl aio missää tapauksessa mennä koskemaan vaikka sinne päädyttäis menemään.
Munkin mies silloin väitti saaneensa ruokamyrkytyksen. Joka sit kuitenki tarttu muhun parin päivän jälkee. :D Ja mun vanhempii sen jälkee. Mun äiti sano että sairasti joskus kun ollaan oltu lapsia eikä tarttunu kehenkää muuhun.