Päivän fiilis

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Tiina P.
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Tänään oon ollut väsynyt, johtuisikohan siitä et oltiin eilen shoppailemassa muutaman tunnin xD muuten ihan ok.

Viime yö oli kamala :sad001
Heräsin yhden aikaan yöllä,kun asento oli huono. Ajattelin,että käväisen vessassa samalla kun heräsin. Hyvä,etten pudonnut polvilleni,kun iskias löi niin pahana jalkaa alta. Siinä könysin kaksinkerroin vessaan ja takaisin sänkyyn. Ei millään löytynyt hyvää asentoa,alaselkää särki ja jalat puutui kaikissa asennoissa. Ei muuta kuin sohvaan puoli-istuvaan asentoon,jossa sain aina pieniä pätkiä nukuttua.. Sydänkin tykytteli normaalia kovemmin. Tämä raskausajan iskias näyttää vain pahenevan, pelolla odotan seuraavaa yötä:confused:

Mä valvoin viime yön esikon flunssan takia ja koko päivä menny ihan harakoille väsymyksen takia. Sain tosin haettua istuimen mun super viikkareihin sen ihan niihin kuuluvan ja on kyllä hieno ja näppärä :)

Meillä kuopus on ollu neljä päivää kuumeessa, tänään on onneks jo normaali. Mut sen takia tullu sit muutama yö täs nukuttua huonommin, että väsyttää.

Meillä esikolla vielä pientä lämpöä ja nenä tukossa, onneks nukahti ulos vaunuihin et on helpompi hengittää :)

Aamun paniikin ja neuvolassa itkemisen jälkeen olo on äärimmäisen kevyt ja tyyni :happy: Sydänäänet kuului ja kaikki oli oikein mallillaan, painokin oli noussut vain 600g mikä on tämmöselle reippaasti ylipainoiselle oikein kiva juttu! kokonaisuudessaan noussut 1,5kg ja puolivälissä mennään :happy:
Ihana kun sai taas jutella peloista ja ammattilainen rauhoitteli, ja ne sykkeet :Heartred

Haikee,takas suomen kylmyyteen... mutta hox teille kellä raskausmasu näkyy ja ootte lähös reissuun. Mun piti kreikan päässä todistaa et oon alle rv 25 kun isomasu.. onnex oli nva. Kortti mukana :)

Siis mä olen melkein koko päivän virkannut vauvalle peittoa xD no käytiin me sit kaupassa ja hakemassa paketteja, kun olen netttishoppaillut.
Olo olis muuten loistava ,mutta niska on taas niin pirun kipeä.

Eiks sen tarvii vast 28 viikon jälkeen

Kuten mainitsin aiemmin multa jo kyseltiin että voisin todistaa viikkoni. Ei ole lentokenttä virkailijan tehtävä arvuutella viikkoja (jos iso maha ja selvästi näkyy, kukaan ei voi viikkoja arvata ilman että on todistus). Helpommalla pääsee kun hommaa paperin mistä selviää. Mulla kävi nyt nva. Kortti,suositteli jatkossa todistusta.

Aamun fiilis on kyllä äärimmäisen hyvä :happy:
Puolivälissä virallisesti ja en vieläkään malta uskoa, että näin pitkälle on päästy!
Tänään on muutenkin hyvä päivä kun pääsee auttamaan isomummua talkoiden merkeissä ja tapaamaan serkkuja ja ainakin yhtä veljeä :happy:

Loistava fiilis! Verensokerit on ollu priimaa, oon mittaillut kahdella eri laitteella eikä mikään ole ylittynyt. Mulle on ehkä tullut jo joku "pakkomielle" tosta piikittelystä, ihan vaan kun pelkään et radi tulee joskus. Sormet tykkää.. not.
Mut ei ainakaan näillä arvoilla radia vielä ole :D

Joo ja sit käydään tänään koeajamassa uutta autoa, jonka mies sit ostaa mulle. Jos siis itse pidän siitä. En ole ajanut autoa varmaan kolmeen vuoteen :o hui. Tämä uusi auto on automaattinen, olen aina inhonnut manuaalia, heh. No katsotaan millainen tää auto on. Tarvitaan toinen auto, koska koirat ja tuleva vauva.

Pitkästä aikaa jo aamusta hyvä fiilis. :) johtuu pitkälti siitä, että mieskin oli aamun kotona eikä ollut kiire mihinkään.

Ihana fiilis herätä omasta sängystä, mut olisin mielelläni kreikkaan jäänyt!:grin
Tänään ystävää moikkailemaan ja matkalaukkujen tyhjentämistä + pyykinpesua. Valmistaudutaan ens viikon mökkeilyreissuun!
Loma:Heartred

Joka paikkaa särkee ja väsynyt fiilis, eilinen oli mukava päivä mutta näköjään tuli ehkä liikaa urheiltua :blackeye: (Mummun pihatalkoot, heti herätessä siirtelin n. 100kg antiikkisenkkiä jne.)

Päätä myöten oli herätessä tuskainen olo, sanoinkin miehelle että jos en tietäs niin vois luulla että mulla on ihan älytön rapula :grin

Tänään taidan ottaa ihan iisisti ja nakittaa ukolle kaikki raskaat hommat :smiley-angelic002

Takaisin