Päivän fiilis

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Tiina P.
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Mä vähän kateellisena lueskelen ihmisten ulkomaan matkoista. Ite lähdössä vaan Lappiin ja vaik tiedän et on ihan huippureissu tiedossa ja oon enenmän aktiivi ku rantalomailija, ni jotenki tää kesä on kyl ollu niin surkimus noiden säiden puolesta, et alkaa hyvinki ulkomaanmatka kiehtomaan:) mä harvoin kesäisin lähden ulkomaille, kerran oon ollu ja oli joku 40 astetta koko viikon, joka siis on mulle ihan liikaa:) talvel on kivempi, mut sillon pitää melkein mennä kauas et jos lämpöön haluaa...

Mää taas niin tahtoisin lappiin! :happy: Syksyllä mies vähän lupaili,että mentäisiin taas:) Olen enemmän kotimaan matkustaja ja vaellukset yms luonnossa olo on lähellä sydäntä:Heartred

Joo ulkomaille lähtö houkuttelis kieltämättä aika paljon! Mutta tänä kesänä ei päästä senkään takia lähtee, kun mies on töissä nyt heinäkuun ja mä oon lomalla. Toki rahaa pitäisi tässä säästää johonkin muuhun, joten senkään puolesta ei kannattas lähtee. :p Mut menee tää kesä näinkin, saa tavata ystäviä milloin vaan ja onneks muutamana päivänä on aurinkokin paistanut. :hilarious:

Joo siis käydään kans joka vuos pohjosessa kesäsin, kun harrastetaan perhokalastusta kumpikin. Yleensä asiaan liittyy pitkä vaellus sinne, mis oikeen ketään muuta ei oo, mut tänä vuonna sit pröystättiin ja lennetään Ruotsin lapissa mestoille, kun veikkaan et tää pyöree olomuoto ei salli niin pitkää vaellusta yli 20kg rinkan kaa:) ihan huikeita reissuja ja maisemia, rakastan kyl yli kaiken tollasta karua erämaata<3

Joo siis käydään kans joka vuos pohjosessa kesäsin, kun harrastetaan perhokalastusta kumpikin. Yleensä asiaan liittyy pitkä vaellus sinne, mis oikeen ketään muuta ei oo, mut tänä vuonna sit pröystättiin ja lennetään Ruotsin lapissa mestoille, kun veikkaan et tää pyöree olomuoto ei salli niin pitkää vaellusta yli 20kg rinkan kaa:) ihan huikeita reissuja ja maisemia, rakastan kyl yli kaiken tollasta karua erämaata<3

Mihispäin meette Ruottissa?

Juu, voi kyl jäädä kans välistä. Mieli kyl tekis, nyt ku kerran hoodeil ollaan. Mut täytyy nyt kattoo onko aikaa ja mikä on vointi. Toistaseks ei kyl fyysiset suoritteet oo aiheuttaneet mitään negatiivista, mut mut

Hyvä fiilis.. aurinko paistaa,lämpöä piisaa yli 30astetta. Hyvää ruokaa ja masuasukki potkii [emoji173]️

Ihanaa 3 viikon loma! :) edellee kateellisena ku osa lähdössä/on /on ollut ulkomailla :( me tää päätös tehtii ettei lähetä ja alku oloissa tuntuki hyvält ajatukselta mut nyt ku on voinu hyvin ni harmittaa :D eikä viititä tehäkkää isoo reissuu lappii ja norjaan, luulen et mun selkä hajoo ajomatkoilla, mutta ranua on edelleen tavote! Sinne haluun :) ja kylpylöissä haluun käydä!

Ristiriitaisissa fiiliksissä matkalla kotiin toisaalta en haluis palata reissun päältä kun tietää ettei toinen kissoista oo enää vastassa mut sit sitäkin enemmän haluu antaa huomioo nyt ainoalle kissalle. Miehen kaa suunniteltiin seuraavaa reissua elokuun alkuun, esikko hoitoon mummon luo ja me lähdetään mikkeliin jurassic rock festareille telttailemaan ja sit sieltä kun ollaan haettu lapsi hoidosta ajetaan Lappiin lakkoja poimimaan :)

Kuuma fiilis tänää! Sisällä ihan mahottoman kuuma, kait se pitäis ostaa jonkinlainen viilennin et pystyy elää. Ei oo kivaa et ulkona Ja sisällä on todella kuuma. Vaikka rakastankin kesää ja lämpöä, niin tää on jo liikaa :/

Mies käy kaupasta hakemassa mulle lankoja ja virkkuukoukun ja sit alan virkkaamaan vaaville peittoa. Viime kerrasta onkin aikaa... En edes tiedä, varmaan yläasteella viimeksi, 15 vuotta sitten

Ristiriitaisissa fiiliksissä matkalla kotiin toisaalta en haluis palata reissun päältä kun tietää ettei toinen kissoista oo enää vastassa mut sit sitäkin enemmän haluu antaa huomioo nyt ainoalle kissalle. Miehen kaa suunniteltiin seuraavaa reissua elokuun alkuun, esikko hoitoon mummon luo ja me lähdetään mikkeliin jurassic rock festareille telttailemaan ja sit sieltä kun ollaan haettu lapsi hoidosta ajetaan Lappiin lakkoja poimimaan :)

Pohjosessa on lakan kukinta ollu pari viikkoo myöhässä. Me lähetään viikon päästä kaheks viikoks reissuun (viikko tsarmilla ja viikko kemihaarassa) enkä odota löytäväni kyl marjan marjaa koko reissulla.

Mäkin kävin Ilosaaressa :) mulla alko ekana iltana mahaan sattua niin lähdin jo ennen pääesiintyjää pois ja lauantain käytin lepäämiseen mut sunnuntaina jaksoin koko päivän.
On toi festaroiminen kyl vähän erilaista raskaana :D

Jännittää kovasti huominen neuvola ja ei oikein osaa mihinkään tarttua ja keskittyä.
Ja ainut asia mikä siinä huomisessakin jännittää On se kuuluuko sydänäänet vai ei? :confused:

Mulla on huomenna neuvolalääkäri ja itelläki jotenkin jännittää. Nyt ei oo taas ollu mitään oireita pariin päivään ja tuntuu et ei oo ollenkaa nyt mahaakaan taas jotenkin. Toivottavasti kaikki hyvin ja kuvittelen vaan omiani.

Takaisin