Päivän fiilis

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Tiina P.
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Tänään on ollu semmonen päivä että ois välillä töissä tehny mieli huutaa "Mua on vaan yks kappale!" Kiirettä pukkaa mutta ihmeemmin ei veetuta... Huonojakin uutisia tuli kun Pappa joutui sairaalaan, mutta toivottavasti tulee entistä ehompana takaisin parin päivän päästä :Heartred

Ja aamuhan alkoi melkoisella sadattelulla kun huomasin ripsivärini lähteneen esikoisen matkaan kyläilyreissulle jakunmeollaanpuhuttusiitäettääitinmeikkeihineikosketa :BangHead Onneksi löyty bilelaukun pohjalta vanha jämä niin ei tarvinnu itkupotkuraivareita vetää laughing7

Mua on väsyttäny ja särkeny päätä koko sen ajan mitä olin hereillä. Nukkunu suurimman osan päivästä, kun ei oo pystynyt olemaan hereillä. Oltiin tyttöjen kans mun äidin luona, tytöt leikki mummun kans ja mää koisin hyödyntäen äitin semmosta 160cm vartalotyynyä :)

Hyvä fiilis :) Olo on hyvä, virtaa riittää, hieno keli ja kohta kivoja vieraita tulossa...

Mahtava fiilis, pääsin tänään rauhassa ottamaan aurinkoa kun mökillä mun mummo halus hoitaa esikkoa sekä pääsin ukin kanssa mato-ongelle, sain 2 ahventa ja hieman iho kärähti. Nyt saunanraikkaana nukumaan, tänään tarkeni uida ilman saunaa :)

Ihana sää! Hyvä fiilis ja paljon on ollut tapahtumaa ja ollaan jatkuvasti menossa. Koko perhe samaan aikaan nyt lomalla :)

Tänään aamupäivällä olis neuvola+lääkäriaika:)
Pääsee kuulemaan matkustajan sydämenlyönnit, kun välillä tulee semmonen "huhuu,onko siellä ketään?"-fiilis,kun en vielä liikkeitä ole tuntenut. Maha kuitenkin kasvaa ja mtn vuotoja ei ole ollut,niin sillä tavalla luottavaisin mielin kuitenkin:)

Hyvä fiilis tänään. Leivottiin tytön kanssa korvepuusteja ja ai että maistuivat hyvälle :happy:. Muutenkin nyt kolmatta viikkoa lomalla ja voin sanoa, että on kyllä tehnyt hyvää. Unirytmi muuttunut ja nukun nykyään melkein 10 tuntia yössä ja joskus vielä päikkäritkin päälle.

Arkisin herään jo 4 aikaan kun työt alkaa jo 6 aikaan ja muutenkin teen aika fyysistä työtä. Kaksi viikkoa vielä lomaa jäljellä ja mitenköhän sitä taas jaksaa töissä taas painaa loman jälkeen. Nyt oon liikkunut vain oman fiiliksen mukaan. Oon huomannut, että kävelylenkit saa monesti ikävän olon mahaan. Luulen että on jotain harjotussupistuksia. Selkä myös alkanut vihoittelemaan välillä ja ei tykkää pitkistä kävelyista.

Huomenna ois tarkotus lähteä lasten kanssa korkeasaareen, joten toivottavasti jaksaa sielä taapertaa. Täytyy vaan mennä hissuksiin.

Voihan itku. Heräsin tänään neljältä enkä vieläkään oo nukahtanut uudelleen. Puhelinta välillä aina selaan, kun uni ei vaan tuu ja pyörin vaan sängyssä. Aamulla starttaan autoni kohti kotia ja matkaa on yli 5h verran. :inpain: Ehkä mä jollain tapaa jaksan ajella sit - jos nyt koittas saada viel unta! Masussa on kyllä ollu taas menoa ja meininkiä tän valveillaolojakson ajan. :hilarious::Heartpink

No ei se uni sitten tullutkaan enää. Nyt aamupalaa naamaan, suihkuun ja ajelemaan. Päivän fiilis on varmaankin väsynyt, mutta ehkä mä piristyn vielä, koska tänään vietetään vuosipäivää rakkaan kanssa!
:love7

Aika sama suunnitelma, paitsi että asutaan jo pk-seudulla ja kreeta kutsuu "vasta" lauantaina:grin
Teki meette Kreetalle, mekin!! Mut vasta 6.8. se on kiva paikka, oltais muuten menty Lefkakselle, mutta varattiin matka niin myöhään et parhaimmat huvilat oli jo menny :/ mut Kreetakin kelpaa oikein hyvin. :) Kauan ootte siellä?

Täällä moni menossa kreetalle.. sinne luvattu kunnon hellettä :) en malta odottaa :)

Me ollaan vaan viikko:sad001 mut kyllä sekin kelpaa! Viime vuonna oltiin rodoksella ja uskon että kreetakin on mahtava paikka! :) kreikassa on niin kaunista ja ihanaa ruokaa!

Toinen lomaviikko lomaillaan sit itä-suomessa ja matkalla käydään tsekkaa asuntomessut :) hirveesti ei ehi kotona olla!

Mä vähän kateellisena lueskelen ihmisten ulkomaan matkoista. Ite lähdössä vaan Lappiin ja vaik tiedän et on ihan huippureissu tiedossa ja oon enenmän aktiivi ku rantalomailija, ni jotenki tää kesä on kyl ollu niin surkimus noiden säiden puolesta, et alkaa hyvinki ulkomaanmatka kiehtomaan:) mä harvoin kesäisin lähden ulkomaille, kerran oon ollu ja oli joku 40 astetta koko viikon, joka siis on mulle ihan liikaa:) talvel on kivempi, mut sillon pitää melkein mennä kauas et jos lämpöön haluaa...

Surunpäivä kun sain kuulla mieheltä et rakas kissani oli jääny auton alle :'(
d76a9c8598c943a900239246c6db80a5

Voi ellikki85!! :'( otan osaa suureen suruun <3 oon niin pahoillani :( minullakin kissa jolla kasvain ja päivä kerrallaan mennään ja pelko kokoajan muidenkin puolesta jos joku sairastuu vakavasti :(

Joo ite menetin edellisen kissan kun oli 4 vuotias, sairastu suolistokasvaimeen ja meni kahdessa kuukaudessa niin huonoon kuntoon et oli pakko lopettaa :( Sit samana päivänä hain tuon Iiriksen ja hän keskes just 1.7 täyttää 4 vuotta. Onneks yks kissa mulla vielä on :)

Takaisin