Päivän fiilis

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Tiina P.
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Harmittaa, etten saanut sanottua että rakastan häntä. Kai hän sen kuitenkin tiesi sisimmässään? Sanoja ei meinannut saada sanottua. Minä ja isäni vain sanoimme, että ei tarvitse nousta eikä liikkua, mutta silloin kuin olisi ehkä pitänyt kertoa mitä ajatteli, ei saanut mitään ulos. Puristimme kyllä toistemme käsiä tiukasti. Uskon, että se riitti ja kaikki sanat siinä kohtaa olisivat olleet turhia. Nyt sitä miettii, olisiko voinut tehdä asioita enemmän tai eri tavalla. Kuolema pysäyttää miettimään olisiko pystynyt olemaan enemmän läsnä. Syyllisyys painaa vaikka mitään selvittämättömiä asioita ei ollut. Aurinko alkaa laskea, ja päivä kääntyy. Kai päivä päivältä helpottaa. Viimeistään kun mummo tuhkataan.

Tänään ollut hyvä fiilis ja päivällä se senkun vaan parani. Aamupäivä meni kylläkin koomaillessa huonosti nukutun yön jälkeen ja vasta klo 13 aikaan käynnistyin. Päivä on mennytkin taloa siivotessa ja nyt on puhdasta. :happy: Nyt väsyttää ja on aika levätä.

Parasta tässä päivässä oli se, että ystäväni ilmoitti saaneen vauvan! Niin ihanaa, itkin TAAS onnesta!
:love7

Piiiitkästä aikaa nukuin yön melkein hyvin! Ihan erilailla energiaa jo aamusta kun ei tarvinnu pyöriä ja hyöriä. :happy: Toki tilanne voi taas iltapäivään mennessä muuttua, mutta jos ilma on näin ihanan viileä niin varmasti ainakin parempi päivä olotilan puolesta :blob7

Ihan superväsyny ku unet jäi klo 22.30-05!
Eilen oltiin koko päivä liikentees ja tultiin myöhään kotiin, ni meni nukkumaanmeno pitkäks. Nyt aamuvuoros meinaa nukahtaa pystyyn:grin
Tänään meen varmaa muksun kaa klo 20 nukkuu:dead:

Hyvä viilis, paitsi mun huulet on rohtuneet :/ eikä varmana auta et oon syöny tomaattia, murr

Superväsy.. vk työputki takana 5edellistä aikaisia aamuja eli ylös 04.. onnex sain tytönkans äsken pqrin h nukkua päikkärit ja mies lähti just hakeen mättöruokaa :) Huomanna onnex vapaapäivä

Lady19 osanotot. Mä menetin mummoni yllättäen 2 vuotta sitten kihlajaispäivänä, ikuisesti sormus sormessa muistuttaa surupäivästä samalla :( Oon varma et jotain täytyy kuolla et uutta voi syntyä nimittäin 3 päivää mummon kuolemasta esikoinen sai alkunsa. Mummo oli vasta 72 ja jotenkin oletti että on vielä vuosia aikaa mut sairasti 2 kertaa rintasyövän ja toistamiseen syövän voitettua sydän oli niin heikentyny ettei enää jaksanut löydä. Harmittaa jälkeenpäin kun saatiin tietää et kuoleman syynä oli pitkään jatkunu sydämen vajaatoiminta mikä ois ollu lääkkeillä hoidettavissa jos ois huomattu ajoissa :,(

ellikki85, osanotot myös sinne! Elämä on kyllä arvaamatonta. Kaikella on varmasti tarkoituksensa.

Lady19 osanotot. :Heartred täällä myös mummo nukkui pois pari kuukautta sitten. Sairastui yllättäen ja kuukauden sairaalassa taistelun jälkeen, siirtyi paremmille maille. Sairaudesta johtuvien bakteerien takia en voinut häntä käydä katsomassa ollenkaan, koska ei voinut ottaa riskiä vauvan takia. Äitini kertoi kyllä tulevasta pienokaisesta, mutta ei ollut mummo enää tajuissaan silloin. Uskon, että hän kuitenkin kuuli uutiset :) vaikkakin menetys ja suru ovat suuria, olin silti helpottunut ettei hänen tarvinnut kauempaa kärsiä kivuista. Ei se ollut enää mitään elämää ja lopputuloksen tiesi jo pari viikkoa ennen poismenoa.
Näin tämä elämä menee, uusia ihmeitä syntyy ja vanhat poistuvat hiljalleen. Surullista mutta samalla paras mahdollinen tapa millä kiertokulun kuuluisikin mennä :) :Heartred

Vähän harmittaa et mökkeily loppui, pakko se on palattava takaisin arkeen, kun oli vain viikon loma. No, elokuun ekat kolme viikkoa seuraavat lomat :)

Takaisin