Koska te muutatte Lattemamma? :) Mahtaa olla kutkuttavaa aloittaa kaikki alusta, uusi paikkakunta, uusi tarha ja kaikki uudet kuviot. Onneksi nuo taaperot ovat viela niin pienia, etta sopeutuvat ihan tosta vaan. Ja ei ton ikaisilla ole viela mitaan sellaisia kaverisuhteitakaan, etta harmittaisi jattaa kaverit.
Meilla menee tarhassa ihan leppoisasti. Poika on pysynyt terveena. Lisaksi mies on lahentynyt pojan ryhman eli 2-vuotiaiden vastaavaa niinkin paljon, etta ovat wassap-kavereita.
Nyt meillekin on selvinnyt paljon uusia asioita. Tuo hoitajakin vitsailee hieman johtajanaisesta tyyliin "apua kohta se nakee mut puhelin kadessa ja sanoo taas jotain", siis siita samasta hieman kylmasta naisesta, jota me miehen kanssa heti eka tapaamisen jalkeen yli vuosi sitten aloimme keskenamme kutsua haukaksi.
Kuitenkin tama pojan ryhman vastaava hoitjaja on ihan super sympaattinen. On toisinaan laitellut kuvia pojasta tarhasta kavereidensa kanssa. Sitten yks sunnuntai-aamu mies keksi laittaa sille kuvan meidan pojasta syomassa itse oikein pontevasti aamiaismuroja lusikalla. Ei siina mitaan, mutta ma olin siina vieressa tukka suttasena ja ilman rintaliiveja kotipaidassani. Vahanko ma suutuin miehelle taas kerran.
Mies on just semmonen, ettei osaa ajatella asioita loppuun saakka.
Sitten se hoitaja laittoi kuvan omasta aamiaisestaan. Onko tama enaa tervetta?
Kuitenkin taman jalkeen me saimme aivan ihanan yllatyksen! Saimme seka kuvia etta VIDEOpatkan hoitotatien jarjestamasta synttareista pojan tarhasta. Pojalle oli laitettu kruunu paahan ja se puhalsi kaksi kynttilaa (aidot kynttilat ja hygieniasyista tarhan puolesta muovinen kakku) poydan aaressa, missa oli kymmenkunta muuta ipanaa pojan ymparilla. Kaikki katsoivat poikaa, kun se puhalsi ne kynttilat ja sen jalkeen kaikki taputtivat pojalle. Myos poika taputti itselleen. Videosta kavi ilmi myos, etta hoitajat lauloivat pojalle onnittettelulaulun. Poika hymyili ja sitten taputti ja kiljahti.
Oli jotenkin niin ihanaa nahda poika onnellisena kaikkien tarhakavereiden kesken ja huomion keskipisteena!
Ja sitten meilla on viela tallennettu muistokin siita, vaikka emme itse paikalla olleetkaan. Lisaksi poika sai kortin, jossa oli kaikkien nimet.