Pääkaupunkiseudun odottajat LA kevät 2015

Leikkiluola sopii hyvin! Katotaan, mihin aikaan päästään perille. Tänään ootettiin bussia 30 min. ja metroa reilu 10 min. :meh:
 
Töttörööö.... Mä olin jo ehtinyt unohtaa tän ja sopinut kirppisostosten haun huomiselle. En taida ehtiä :sad001
 
Me ollaan vielä kotona. T. nukkuu. :wideyed: Noh, oli kyllä sellainen ränttätänttä-yö, että jos tuo on nukkunut puoliksikaan yhtä huonosti, kuin mä, niin ei oo ihme, että väsyttää.

Me onneksi päästään täältä puolessa tunnissa Hakikseen (olettaen, että bussit ja metro kulkee), kunhan vaan päästään liikkeelle. Tulossa ollaan siis, kunhan neiti herää.
 
No me tullaan, kuhan päästään. Ofkoors, koska on miljuuna pakkasta ja pitää pukee kilometri päälle, niin bussi on etuajassa. :sad001
 
Metrossa! "Hakiksessa puolessa tunnissa" - Bu-a-ha-haa! Ai niin, se oli kesällä...
 
Pitkästä aikaa tulin käymään täällä ja Miihkalin kysymykseen Vauva-lehden kuvasta, niin kyllä oli joo oli meidän poika uusimmassa lehdessä :)
Olisi kiva nähdä pitkästä aikaa vaikka teillä taitaa olla nykyään aika oma porukka jolla tapaatte :)
 
Kaikki innokkaat treffaajat mukaan vaan! ^_^ siitä puheen ollen, miltä ensi viikko ihmisillä näyttää? :) meille voisi sopia ti ja pe jos tapaamista järjesteltäisiin.
 
Me ei ollakaan koskaan käyty Leikkiluolassa eli miten sinne pitää varustautua? Ja se on siis Hakaniemessä eikö vaan?
 
Okei, kuulostaa kivalta :) Meille sopis parhaiten tiistai, keskiviikko tai perjantai.
 
Meille ei käy ti, koska mennään äiti-lapsi-joogaan! ^_^ ke ja pe käy :)
 
Leikkiluola on hyvä! Niin, ja Mustikka, mukaan vaan, ehdottomasti! Meille sopis parhaiten ke, ehkä myös ti.

Seuraavallakin viikolla mieluusti treffataan. Sen jälkeen päästäänkin enää vkl-treffeille, kun edessä on uusi arki sisältäen töitä ja päivähoitoa. Hui. :wideyed:
 
Meille tulikin perjantaille muuta ohjelmaa eli meille kävisi vain huominen... olisiko huomiselle muita halukkaita tulijoita leikkiluolaan? Ja voihan sitä taas parillekin päivälle sopia tapaaminen jos/kun huominen ei kaikille sovi. :)
 
Takaisin
Top