Pääkaupunkiseudun odottajat LA kevät 2015

RoseRed, vasta joskun klo 12 aikaa huomasin sun viestin ja sitten äkkäsin isukin sieltä. Olin sitä ennen ehtinyt kattoa että tutun näköinen vauva ja ihastella liinaa :rolleyes:
 
Onko tälle viikolle suunniteltu jo jotain treffejä? Jos niin minne ja milloin? :)
 
Ei ole vielä mitään suunniteltua. Jonnekkin liinatreffeille oli osa menossa ja torstaina olis kai toi vauvakino ja sitten joku toinen lapsitapahtuma.
 
Sanomatalossa on rakkaudesta vauvaan -tapahtuma. Vauvavalokuvausta ja lastenpsykiatri puhumassa ainakin. Mietin vähän itse tuon ja leffan välillä. Onko kukaan menossa vauvakinoon?
 
Mein kotiapina on kipeä. :sad001 Haluisin mennä leffaan, mutta näillä näkymin se jää haaveeksi.
 
Mä mietin et jos menis sanomatalolle heti kun tapahtuma alkaa 9.30 ja sieltä sitten yhdeksitoista kinopalatsiin :)
Mutta nää nyt riippuu siitä miten saadaan itsemme aamulla liikkeelle ja ylipäätään mikä on olo, saatiin Ronjan kanssa tänään influenssarokotukset molemmat..

Oisko perjantaina kellään haluja treffata? Vaikka snadi stadissa tai hakaniemen leikkiluolassa?
 
He-hei! Mekin ollaan jotakuinkin tervehdytty vihdoin. Koskas taas tavataan? Ens viikolla joku pvä? Meille ei käy pe, mutta muut sopii.
 
Maanantaina käy. Voi olla että ehditään vaan pariksi tunniksi "pyörähtämään" tai sitten ehditään hengata pidempään, mutta sopii anyway.
 
Ääh... Plörinäks meni meidän suunnitelmat. Tuli puvustusvelvoitteita huomiselle, kun esikoinen tarvitseekin huomenna treeneihin mukaan yhden esiintymisasun, jota ei - hmm - varsinaisesti oo vielä olemassa. :meh:
 
Minä ja minun laho pääni, unohdin ihan kokonaan että oltiin sovittu tapaaminen... :P katotaan jaksetaanko raahaurua paikalle, poju päätti taas herätä (äidin mielestä) ihan sika-aikaisin ja muskariinkin pitäisi nyt aamulla jaksaa raahautua.
 
Takaisin
Top