Pääkaupunkiseudun odottajat LA kevät 2015

Keskustelun 'Laskettu aika 2015' aloitti granger, 8 syys 2014.

Vaihda nimimerkki! | Näin pääset alkuun/apua! | Top 100
  1. RoseRed Tuttu foorumilla Helmikuunmammat 2015

Leikkiluola olis hyvä!
  2. Elina Aloittelija

Me yritetään kans tulla. Riippuu moneenko päikkäreitä nukutaan, voi olla että meilläkin menis lähemmäs yhtä. Mut käydään katsomassa onko siellä ketään enää siihen aikaan.
  3. Anskurai Tuttu foorumilla Tammikuunmammat 2015

Me ollaan matkalla, onhan muitakin tulossa?
  4. RoseRed Tuttu foorumilla Helmikuunmammat 2015

Me ollaan täällä :)
    • Tykkää Tykkää x 1
  5. Moona Aloittelija

Mä tulin kipeäksi enkä yhtään muistanut ilmoittaa täällä, ettei päästäkään tulemaan. Ens kerralla sitten. :)
  6. pookkana Naimisissa foorumin kanssa Maalisäidit 2020 Huhtikuunmammat 2015 Joulukuun mammat 2017

Heip! Onko innokkaita treffailijoita ensi viikolle? Ke tai to ja Hakiksen luola?:)
  7. Miihkali Tuttu foorumilla

Me voitas tulla. :)
  8. Anskurai Tuttu foorumilla Tammikuunmammat 2015

Me kans :) molemmat päivät sopii, mutta päästään vasta puolen päivän jälkeen/yhden maissa
  9. Ulla88 Tuttu foorumilla Huhtikuunmammat 2015

Meillä on molemmille päiville jo ohjelmaa. Ja saa nähdä ollaanko silloin edes vielä terveitä, kun sitkeä flunssa on iskenyt meidän perheeseen (tällä hetkellä ollaan kaikki köhässä :sad001 )
    • Sympatiaa Sympatiaa x 1
  10. Samsam Rakastunut foorumiin Helmikuunmammat 2015

Pikaista paranemista Ullalle ja perheelle! Mä tuun taas pyörähtämään kahvilla teidän kanssa, kun nyt satun olemaan siinä kulmilla töissä + on vähän bisneksiä pookkanan kanssa.:)

Tiettyä päivää toistaiseksi ehdottamatta kysäisen tässä samalla, että olisiko täällä väkeä, joita kiinnostaisi treffata vaikka juuri Leikkiluolassa joskus viikonloppuna?
  11. Ulla88 Tuttu foorumilla Huhtikuunmammat 2015

Me voidaan ainakin joskus viikonloppunakin tulla treffeille. :)
    • Tykkää Tykkää x 1
  12. pookkana Naimisissa foorumin kanssa Maalisäidit 2020 Huhtikuunmammat 2015 Joulukuun mammat 2017

Me ollaan myös viikonloppuna treffailu innokkaita. Terveisin, mies on yrittäjä ja ei tunne käsitettä normaalityöviikko :D
    • Tykkää Tykkää x 2
  13. pookkana Naimisissa foorumin kanssa Maalisäidit 2020 Huhtikuunmammat 2015 Joulukuun mammat 2017

Kumpi teille käy? Ke vai to? :)
  14. Samsam Rakastunut foorumiin Helmikuunmammat 2015

Mä tulen paikalle ilman lasta ja vain lyhyeksi aikaa, mutta jos muut ei äänestä, niin mulle sopis paremmin ke. Torstaille tuli kokous, joka alkaa 12.00... Jos muille to on mieluisampi, niin ei tarvitse mua miettiä tässä kohtaa. :)
  15. Miihkali Tuttu foorumilla

Huominen ok. :)
  16. Samsam Rakastunut foorumiin Helmikuunmammat 2015

Mä tulen paikalle ilman lasta ja vain lyhyeksi aikaa, mutta jos muut ei äänestä, niin mulle sopis paremmin ke. Torstaille tuli kokous, joka alkaa 12.00... Jos muille to on mieluisampi, niin ei tarvitse mua miettiä tässä kohtaa. :)
  17. Samsam Rakastunut foorumiin Helmikuunmammat 2015

18. Samsam Rakastunut foorumiin Helmikuunmammat 2015

19. Samsam Rakastunut foorumiin Helmikuunmammat 2015

20. Samsam Rakastunut foorumiin Helmikuunmammat 2015

Jaa tämä sivu