Pääkaupunkiseudun odottajat LA kevät 2015

Keskustelun 'Laskettu aika 2015' aloitti granger, 8 syys 2014.

Vaihda nimimerkki! | Näin pääset alkuun/apua! | Top 100
  1. Mustikka Tuttu foorumilla Maaliskuunmammat 2015

Meillekin tuli huomiselle menoa mutta miten se keskiviikko?
  2. Samsam Rakastunut foorumiin Helmikuunmammat 2015

Äh, anteeksi Ulla! Mäkin unohdin hihkaista eilen täällä, että meidänkin tän päivän "ehkä" -ohjelma varmistui, eli ei oltais päästy.
  3. Ulla88 Tuttu foorumilla Huhtikuunmammat 2015

Juu ei mitään Samsam! :) eipä tämä päivä näyttänyt muutenkaan muille sopivan niin ollaan oltu pojan kanssa ihan sillä fiiliksellä että mihinkään ei tarvitse tänään lähteä. :D
    • Tykkää Tykkää x 1
  4. Moona Aloittelija

No voi hitsi, meille olis sopinu tämä päivä, mut en ollut huomannut tähän ketjuun tulleita viestejä..
  5. Samsam Rakastunut foorumiin Helmikuunmammat 2015

Meillä on esikoinen vuorostaan kipeänä, joten meillä on edessä kotipäivä huomenna.
  6. Kolibri Tuttu foorumilla Tammikuunmammat 2015

Oisko perjantaina halukkaita leikkikavereita hakiksen leikkiluolaan? Me ei ole pitkään aikaan nähty täältä ketään -ja Ronjan kanssa ei ole enään mikään nautinto käydä kahviloissa.. :rolleyes:
  7. Miihkali Tuttu foorumilla

Me ollaan kipeenä. :sad001
    • Sympatiaa Sympatiaa x 1
  8. Moona Aloittelija

Onpas täällä hiljaista. Kiinnostaisiko jotakuta vielä tapaaminen esim. ens tai sitä seuraavalla viikolla, vai onko kaikilla jo omat kuviot?
  9. Miihkali Tuttu foorumilla

Me voidaan treffata. :)
  10. Ulla88 Tuttu foorumilla Huhtikuunmammat 2015

Mekin liitytään mielellämme mukaan. :)
  11. Elina Aloittelija

Me voitais tulla kans jos aika sopii :)
  12. Samsam Rakastunut foorumiin Helmikuunmammat 2015

Mä oon ens viikolla jo töissä, mutta mahdolliset viikonlopputreffit kiinnostaa. :)
  13. RoseRed Tuttu foorumilla Helmikuunmammat 2015

Mä oon ens viikon pe vapaalla, jos haluaisitte treffata sillon! :)
  14. Miihkali Tuttu foorumilla

15. Ulla88 Tuttu foorumilla Huhtikuunmammat 2015

Meille ainakin käy perjantai! :)
  16. pookkana Naimisissa foorumin kanssa Maalisäidit 2020 Huhtikuunmammat 2015 Joulukuun mammat 2017

Mekin voitais tulla perjantaina, mutta päästään ihmisten ilmoille vasta kahdeksitoista, kun meillä on aamulla musiikkiliikunta :) Taas jäänyt tulematta ilmoitukset, että täällä on juteltu :sad001
  17. Ulla88 Tuttu foorumilla Huhtikuunmammat 2015

Ei mekään todennäköisesti ehditä siihen perinteiseen klo 11 paikalle, poika kun yleensä siihen aikaan vielä nukkuu päikkäreitä. Teen joko niin että vaunuilen pojan kanssa lähistöllä kunnes hän herää, tai sit jos nukutaan päikkärit kotona niin sit ehdittäisiin paikalle ehkä vasta joskus yhden aikoihin kun pojan pitää kuitenkin syödä vielä herättyään..
    Mut olisko se leikkiluola taas hyvä perjantaina? :)
  18. Moona Aloittelija

Perjantai pitäis sopia meille. :)
  19. Anskurai Tuttu foorumilla Tammikuunmammat 2015

Meillekin sopii perjantaina :)
  20. Samsam Rakastunut foorumiin Helmikuunmammat 2015

Jos ehdin, niin saatanpa pistäytyä lounastauolla kanssanne kaffelle, kun oon kerran siinä Hakiksessa töissä. :)
    • Tykkää Tykkää x 5

Jaa tämä sivu