Pääkaupunkiseudun odottajat LA kevät 2015

Mulla suunnitelmat muuttui, joten taidankin päästä tulemaan nyt sunnuntaina :) Oliko meillä jokin tarkempi "tunnusmerkki", josta tietää etsiä porukan?
 
Mäkin pääsen sunnuntaina ellei nyt jotain tosi yllättävää tule :) tuntomerkeistä ei olla vielä taidettu puhua paitsi siitä mmm:n piposta :D ei taida tosin olla viel niin talviset säät :wink
 
Mun maha on ainakin jo ihan selkee vauvamaha, vaikken muuten erityisen iso olekaan :) Pukeudun aina mustaan tai tosi tummiin, todennäköisesti myös musta pipo päässä ja huivi kaulassa..
 
Nii joo hyvä huomio. Miten tunnistaa xD jos kaikki alkaa kokontuu siihen johto cafen eteen vaa?
Mie en kyll muuten tiiä mis helsingis on johtocafe :/ haluisko joku kertoa? :)
 
Johto cafe löytyy siis Kampin ostoskeskuksesta 5. Krs. Kahvila on aika laaja, joten kokoonnutaanko kahvilan perällä ikkunan edessä olevien sohvaryhmien lähettyvillä? Jos istumaan ei niihin mahdu, niin siinä on vieressä esim. Studio25 vaateliike jonka edessä voi hengailla.

https://www.kamppi.fi/yritys/johto-café

Mä oon todella lyhyt mutta leveä. Mut tunnistaa myös sinisestä kukasta hiuksissa :) vaaleenruskeet hiukset ulottuu olkapäille.
 
Sopii, ainakin mulle :) en oo itekkää käyny Johtocafees ikuisuuksiin mut eiköhän löydetä toisemme :)

itselläni on ruskea tukka (juurikasvuineen :D )ja aion pistää mustan villakangastakin, jossa iso kaulus.
 
Mul on tummat tuskeet hiukset, jotka ei paljoo kyl näy kun käytän aina kylmillä kelillä pipoa. Ja pitkä harmaa takki ja crocsin kengät. XD mie rakastan crocseja
ImageUploadedByVau Foorumi1414561746.082162.jpg

Ja oon 160cm pitkä normaalivartaloinen vaikka takki ehkä vähä pulskittaa mut ei se haittaa :)
 
Näytetään varmaa sunnuntaina tosi hyvältä Kampis kun pälyillään kaikkia ja niiden vaatetusta/asusteita :D
 
Hyvä et joillakin on mahaa nii ne tunnistaa sit ainakin xD

No jännitetää sunnuntaihi asti et miten löyetää toiset. Olisko nyt kuis monta tulossa? Kellää tietoa? :)
 
Joo mua ei ainakaan mahasta tunnista vielä :D ellei joku oo tosi tarkkanäköinen ja nää mun turvotuksen :P pitäis varmaan laskea tästä palstalta ketkä tulossa, itse nyt menossa syömään niin en tällä hetkellä ehdi :)
 
Anteeksi nyt tyhmyyteni, mutta ImanMaria ja Kirsikka, miten teidän profiilikuvissa lukee JOULUkuunmammat 2015?! Joku pitkitetty raskaustoive vai?! :angel4
 
Aa joo sitä mäkin ihmettelen :D en oo ehtinyt kysyy mikä juttu, mut aika monella toukokuun odottavalle on tullut toi joulukuunmammat???!!! :D
 
Tulossa olisivat ilmeisesti ainakin Uuteenkevääseen, Mursutar, Nereidi, Kolibri, Kirsikka2014, Miihkali, mmm, Butterfly, ImanMaria, TaTaa, Mustikka ja minä. Käpynen tulee myös, jos vain pääsee. Korjatkaa, jos unohdin jonkun!

Mut tunnistaa parhaiten pitkästä punaisesta tukasta. Olen myös sinänsä tunnistettavasti raskaana paitsi jos päällä on se ainoa tällä hetkellä käytössä oleva takki - musta pitkä villakangastakki, joka saa mut näyttämään suunnilleen Muumien Mörön ja Hemulin risteytykseltä. :grin
 
Mie oon miettiny samaa ki siinä pitäisi lukee kesäkuu eikä joulukuu xD ite käytän puhelimen softaa nii piti mennä iha paripäivää sit kattomaan netin puolelle et mikä joulukuun mammat ku muutki puhu samasta asiasta. Varmaan tarttis laittaa viestiä yp:lle ja kysyy xD
Okei. Et olis tulossa silti ihan kiva määrä ihmisiä :)
 
Hauskaa tapaamista sunnuntaille! Harmi kun ei itse pääse paikalle, mut toivon mukaan seuraavalla kerralla sitten jos/kun uutta päivämäärää sovitaan :)
 
Mukavaa treffailua teille! Mielelläni olisin tullut mukaan, mutta olen reissussa löhes jouluun saakka. Uusi vuosi, uudet kujeet
 
Takaisin
Top