Mäkin pääsen sunnuntaina ellei nyt jotain tosi yllättävää tule :) tuntomerkeistä ei olla vielä taidettu puhua paitsi siitä mmm:n piposta :D ei taida tosin olla viel niin talviset säät
Mun maha on ainakin jo ihan selkee vauvamaha, vaikken muuten erityisen iso olekaan :) Pukeudun aina mustaan tai tosi tummiin, todennäköisesti myös musta pipo päässä ja huivi kaulassa..
Nii joo hyvä huomio. Miten tunnistaa xD jos kaikki alkaa kokontuu siihen johto cafen eteen vaa?
Mie en kyll muuten tiiä mis helsingis on johtocafe :/ haluisko joku kertoa? :)
Johto cafe löytyy siis Kampin ostoskeskuksesta 5. Krs. Kahvila on aika laaja, joten kokoonnutaanko kahvilan perällä ikkunan edessä olevien sohvaryhmien lähettyvillä? Jos istumaan ei niihin mahdu, niin siinä on vieressä esim. Studio25 vaateliike jonka edessä voi hengailla.
Mul on tummat tuskeet hiukset, jotka ei paljoo kyl näy kun käytän aina kylmillä kelillä pipoa. Ja pitkä harmaa takki ja crocsin kengät. XD mie rakastan crocseja
Ja oon 160cm pitkä normaalivartaloinen vaikka takki ehkä vähä pulskittaa mut ei se haittaa :)
Joo mua ei ainakaan mahasta tunnista vielä :D ellei joku oo tosi tarkkanäköinen ja nää mun turvotuksen :P pitäis varmaan laskea tästä palstalta ketkä tulossa, itse nyt menossa syömään niin en tällä hetkellä ehdi :)
Tulossa olisivat ilmeisesti ainakin Uuteenkevääseen, Mursutar, Nereidi, Kolibri, Kirsikka2014, Miihkali, mmm, Butterfly, ImanMaria, TaTaa, Mustikka ja minä. Käpynen tulee myös, jos vain pääsee. Korjatkaa, jos unohdin jonkun!
Mut tunnistaa parhaiten pitkästä punaisesta tukasta. Olen myös sinänsä tunnistettavasti raskaana paitsi jos päällä on se ainoa tällä hetkellä käytössä oleva takki - musta pitkä villakangastakki, joka saa mut näyttämään suunnilleen Muumien Mörön ja Hemulin risteytykseltä.
Mie oon miettiny samaa ki siinä pitäisi lukee kesäkuu eikä joulukuu xD ite käytän puhelimen softaa nii piti mennä iha paripäivää sit kattomaan netin puolelle et mikä joulukuun mammat ku muutki puhu samasta asiasta. Varmaan tarttis laittaa viestiä yp:lle ja kysyy xD
Okei. Et olis tulossa silti ihan kiva määrä ihmisiä :)