Pääkaupunkiseudun odottajat LA kevät 2015

Kaikki on mahdollista :)
Kannattasin kuitenkin päivän ja paikan sopimista täällä; eikös se sit mee FB-osastolle, jos halutaan enemmän varmistusta että ollaan oikeita ihmisiä?
Itelläkin on varovaisuus ja pelot raskauksien ja lapsen myötä lisääntyny, mut tässä kohtaa en kanna huolta. Täysin julkiselle, avoimelle paikallehan tässä ollaan menossa.
Siellä sitten jossain kahvilassa pyöritään "anteeks, ootko sä Vausta?" :D
Menee muuten pikkasen ohi ketjun aloittajan agendasta, puistoseuraa lapsien kanssako se toive oli?
 
Mitenhän ylläpito suhtautuisi, jos pyydettäisiin tänne PK-seudun ihmisille oma Salainen ryhmä..?
Koska esikoisen aikaanhan tässä ketjussa olisi jo ajat sitten perustettu FB-ryhmä, jossa kaikki tällaiset tapaamiset sovitaan salassa.
 
Mä en kyllä näe mitään haittaa siinä, että sovitaan tapaaminen julkisesti julkiselle paikalle. Mitä sitten jos joku ulkopuolinen lukee sen ja tulee paikalle? Tuskin kovin montaa kiinnostaa tulla kuuntelemaan odottavien mammojen höpinöitä, ellei itse ole samassa tilassa -ja jos taas on en näe kovin pahana vaiika paikalle eksyisi joku tänne rekisteröimätön odottaja.. :)

Näemme kuitenkin porukalla päiväsaikaan julkisessa tilassa, jossa on muutenkin paljon vieraita ihmisiä.

Toi toistemme tunnistaminen (jos ei vielä masusta huomaa) on joo vähän haaste.. mutta uskoisin ettei mitenkään mahdotonta. Mun maha ainakin on jo ihan tunnistettavissa :rolleyes: Sitten kun vauvat on syntynyt niin tunnistaminen on huomattavan paljon helpompaa! Sunnuntaipäivä/iltapäivä käy mulle hyvin ja Kamppi on ainakin helposti saavutettavissa eri puolelta pk-seutua.
 
Mutta noin jatkon kannalta suljetturyhmä olisi kiva ajatus. Varsinkin kun on tavannut ihmisiä IRL voi olla halua keskustella enemmän henkilökohtaisistakin asioista (naapurusto, neuvola, yms yms) joista olisi ehkä kivempi keskustella vähän vähemmän julkisesti.
 
Jep, sovitaan täällä vaan, niin ei tuu turhaa säätöä. Jos myöhemmin haluaa sitten henklökohtaisempia juttuja keskustella, niin sekin hoituu varmaan aika hyvin yv:illä. Salainen ryhmä ois toki kiva; en sitäkään vastusta, mutta olis ehkä vähän vaikea määrittää, millä kriteerein ryhmään pääsee.
 
Hei! Minuakin kiinnostaisi tutustua muihin odottaviin äiteihin! :) Asun Helsingin keskustan tuntumassa, odotan ensimmäistä lastani ja LA helmikuun puolivälin tienoilla. :)
 
Ois kyllä mukava tavata jo odotusaikana! Suosisin salaisen FB-ryhmän perustamista tällaisia varten. :) Mitenhän se onnistuisi?
 
Sovitaan täällä nyt vaan, niin kaikki halukkaat pääsevät tulemaan. Julkinen paikka kuitenkin kyseessä.

Oisko se sit Johto Cafe Kampissa? Vai ehdottaako joku siltä listalta jotain muuta paikkaa?
Ja sit joku sunnuntai ja klo aika, niin päästään alkuun. :) Itelle sopii kaikki sunnuntait pitkälle syksyyn.
 
Selvä, mä ehdotan tapaamista Kampin Johto Cafessa su 2.11., koska se nyt sattuu olemaan eka sunnuntai, jolloin mulla ei ole muuta. Olisko vaikka klo 15 hyvä aika?
 
Meikäläiselle ei sovi toi 2.11. (omat ja äitini synttärikahvitukset silloin).
 
Mäkään en taida 2.11. päästä :/ Mut sehän nyt on väistämätöntä, että kaikille ei sovi samat päivät. Jos sopisi vaikka kaksi sunnuntaita, niin voi osallistua jompaan kumpaan tai vaikka molempiin?
 
Joo, jostain pitää aloittaa. Mun ehdottamaan päiväänhän on vielä kuukausi aikaa, eli tohonhan voi hyvin sopia jo jotkut aikaisemmat treffit, jos tulijoita riittää. :)

Mulle tosiaan ensimmäinen vapaa sunnuntai on se 2.11. Ilmoitelkaahan täällä, jos jotakuta kiinnostaa tapaaminen silloin.

Eipä onneksi mene kauan, kun ollaan kaikki jo äitiyslomalaisia. Silloin niitä yhteisiä aikoja on varmaan helpompi löytää. Olisi kyllä kiva päästä nyt jo vähän tutustumaan ja höpöttelemään vauvajuttuja sellaisten ihmisten kanssa, joille samat asiat on ajankohtaisia.
 
Muistuttelen tässä vaiheessa, että FB-ryhmien mainostus on foorumilla kiellettyä. :)
 
Jos ylläpito tulee tänne huutelemaan, niin olisi nyt samalla voinut vastata tuohon kysymykseen salaisesta ryhmästä? :)
 
Jos ylläpito tulee tänne huutelemaan, niin olisi nyt samalla voinut vastata tuohon kysymykseen salaisesta ryhmästä? :)


Valitettavasti tähän pääkaupunkiseudun odottajien omaan salaiseen ryhmään en minä osaa sanoa mitään. Asiaa kannattaa kysyä Miramarialta. Me moderaattorit olemme vähän kuin vahtikoiria täällä ylläpidossa, vahditaan sääntöjen noudattamista ja kerrotaan säännöistä, luodaan keskustelua jne, välitän toki tämän kysymyksen vaikka heti nyt Miramarialle, mutta hän muun 'oikean' ylläpidon kanssa tekee päätökset. :)



* Edit. Välitin kysymysen Miramarialle
 
Takaisin
Top