Pääkaupunkiseudun odottajat LA kevät 2015

Mulle sopii myös toi sunnuntai 2.11. päivällä/iltapäivällä. Oisko esim klo14 hyvä? :)
Voisihan sitä sopia toisenkin päivän vaikka viikkoa aiemmin sunnuntaina 26.10. klo 14 myöskin?

Olisiko parempi nähdä jossain siinä johto caféen lähellä vai käydä omaan tahtiin hakemassa juomat yms ja koittaa tunnistaa toisemme pöytäalueella? Jos saisi vallattua esim sellaisen sohvaneliö nurkkauksen :rolleyes: Ainakin osan tosiaan erottaa jo mahan koosta..
 
Sopii 2.11 klo 14. Meitsi mukana!

Ja tosiaan näitä tapaamisia voidaan järkkäillä useempia niin kaikki halukkaat pääsis johonkin mukaan. Eli niille joille ei sopinu tuo päivä, niin ehdottelemaan vaan sopivia päiviä. Eiköhän sinne porukkaa aina löydy paikalle :)
 
Moi! Malmilla odotellaan esikoista. Omien laskujen mukaan la 30.5, selvinnee tarkempi päivä neuvolaan kun menen ekaa kertaa :)
 
Juu, juu, tervetuloa vain, Kirsikka! Jos tuo päivä ei sovi, niin mukaan ehtii toki myöhemminkin. :)
 
Näyttää siltä, että saadaan ainakin pieni porukka kokoon tuolloin 2.11. Hieno homma! Tulossa olivat ilmeisesti ainakin Uuteenkevääseen, Mursutar, Nereidi, Kolibri, mää ja ehkä Kirsikka2014. Lisävahvistukset on toki tervetulleita edelleen, mutta kiva tietää, että treffit on toteutumassa. :)
 
Heippa, mä olen kans todella kiinnostunut tapaamaan muita äitejä pk-seudulta. Asutaan Itä-Helsingissä, esikoinen nyt 1v.9kk, la vasta kesäkuussa. Ei vältämättä sovi toi eka tapaaminen, mutta hyppään nyt ketjuun mukaan, jos jossain kohtaa pääsisin mukaan mammatreffeille. :)
 
Takaisin
Top