Pääkaupunkiseudun odottajat LA kevät 2015

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja granger
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Väsyttää. Mutta koetetaan jaksaa saapua paikalle. En ikinä oo käynyt kluuvissa, mutta aikas pieni paikka Se vissiin on. Eiköhän löyetä

Mies huomasi hetki sitten, ettei sen tarviikaan mennä kouluun tänään, joten mä jättäydynkin tällä kertaa pois porukasta. Vietetään vähän aikaa perheen kesken, kun siihen kerran on mahdollisuus. :) Mukavia treffejä ja ensi viikkoon!

Tässä syötän vauvan niin pääsemme sitten lähtemään. Kyllä sinne tähän aikaan luulisi mahtuvan... Ja juu Kluuvikadulla Hotelli Glota vastapäätä. Sitä aina unohtaa että itsestään selvä paikka vain itelle, kun olen siinä kulmilla töissä...:-/

Mulla meni yö vähäisillä unilla enkä jaksanut aamulla lähteä. :/

Onko ollut jo mitään puhetta ensi viikosta?

Oli kiva nähdä tänään kaikki ja myös Elina! Me lähdettiin tosiaan kotiin fysioterapiakäynnille. Mun koko selkä ja vasen jalka on jotenki jumissa. Ehkä, kun nukun kaikki yöt vain vasemmalla kyljelläni... Nyt pitää kyllä vaihtaa... Jalkaa tai kylkeä. :-) mitä suunnitelmia kaikilla on helatorstaille? Pitäis osata levätä mut aina sitä sitten jotenki siivoaa tai häslää kun kaikki kotona. Ens viikkoon?

Oli tosi kiva nähdä taas ja kiitos siitä fb-kippis vinkistä Miihkali (pitää ensin odotella noitten juhlien ohi, että jos joku vaikka ostais semmosen kantoliinan lahjaksi;)!:) Puhuttiin siitä vauvaleffasta, joka olis kai ens viikon ti, mutta ens viikolla sitten. Mulla on ainakin loppu viikko täynnä kun on pikkusen juhlat lauantaina ja sukulaisia saapuu kauempaakin niin nähdään heitä sitten muutenkin kuin juhlissa.

Mekin päästään taas vihdoin mukaan, jos tiistaina ois tarkoitus nähdä :)
Onko jo jotain tarkempaa suunniteltu? Paikkaa/aikaa? Mikä leffa ois?

Vauvakino näkyy olevan to 21.5. 11.00 Kinopalatsissa ja leffana The second best exotic Marigold hotel. Me voitais ainakin lähteä leffaan, kun edellinen missattiin neuvolan takia. Sen jälkeenhän vois vielä käydä jossain kahvittelemassa. Jotain huoltotoimenpiteitä pitää varmaan kuitenkin suorittaa eikä varikkopysähdys teatterilla välttämättä houkuttele, jos paikka on täynnä vaippakansaa...

Mä voisin tulla joku kerta treffeille mukaan :) Raskausaikana kävinkin pari kertaa, mut nyt tosi vähän tullut pyörittyä täällä forumilla ja olin nää tapaamisetkin jotenkin ihan unohtanut. Vauvakino kuulostais tosi kivalta, mut harmi kun ei päästä nyt torstaina.

Mulla on kanssa menoa torstaina ja sillein, etten ehdi sinne leffaan. Olis kyllä muuten tosi kiva nähdä:/

Takaisin