Pääkaupunkiseudun odottajat LA kevät 2015

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja granger
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Kiitti piristävästä kahviseurasta! Me käytiin nopeasti vaihtamassa keskimmäisen lapsen juhlamekko vielä kaupungilla ja hakemassa leipää Ekbergiltä. Mietin, jos olisin tullut vielä takaisin, mutta tulimmekin kotiin, niin ehdin tässä laittaa ruuat muille valmiiksi. Ensi viikolla taas? Mennäänkö joku päivä Kauppatorille munkille, jos nää ilmat tästä lämpiää? Ihanaa äitienpäivää kaikille!!!

Kiitos munki puolesta vaikka Vivi oliki vähä hankala ja jouduttii lähtee ostaa vielä vsihto vaatteetki :D Mun neidille kun ei mee ne pienet mitä te käytätte :D

Muokattu viimeksi:
Hei, voiko mukaan vielä liittyä? Minulla on esikoisen laskettu aika ensi viikolla ja löysin tämän ketjun vasta nyt. Oletteko tavanneet vauvojen kanssa vai onko mukana vielä odottajiakin?

Tervetuloa mukaan Elina!:) Tapaamisissa on ollut vauvoja masussa ja sen ulkopuolella. Nyt vaan alkaan olemaan kaikkien vauvat pihalla, mutta ei se haittaa yhtään jos sinun ei vielä ole. Toukokuisia ei ole kauheesti näkynyt kun heillä on kai omia tapaamisia.

Onko ensviikolle sovittu/suunniteltu jo johonkin tapaamista?

Mulla pääsykokeet vihdoin ohi ja nyt voi taas keskittyä täysillä äitiyteen ja tehdä vauvan nukkuessa muutakin kuin lukea.. :)

Alustavasti oli puhetta tiistaista ja varmaan Forum olis paikka? Johdossa kyllä iiiihanat salaatit, mutta muutkin hyviä. :D Mikäs valitaan ens viikolle?

Takaisin