Pääkaupunkiseudun odottajat LA kevät 2015

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja granger
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Tiistai sopii meille. Voitais tulla jo ennen klo 11 kun kotiin tulee siivous niin me mennään pois tieltä. Ja sit meidän pitää olla takas jo 13 jälkeen. ( siis tässä vaan meidän reunaehdot eli ihan miten muut...) forum? Kluuvin fasu? Kappeli? Stockan 8? Galleria Espan katutason se kahvila...

Ti sopii! Meillä on neuvola 10.45, mut tullaan, kun sieltä ehditään. Paikan suhteen kaikki käy, niin vanhat tutut kuin uudet tuttavuudetkin. Fashionhunny heittikin jo monta hyvää ehdotusta uusista kohteista. :)

Mulle tulee mieleen vielä Sanomatalon kahvila (sekin on nykyään Fasun ja salaattibuffa on kuulemma hyvä) sekä Ateneumin ja Musiikkitalon kahvilat. Näissä kaikissa on ainakin hyvin tilaa vaunuille. Teatterin salaatitkin kyllä himottais, mutta se on niin suosittu lounaspaikka, että taitaa olla turha toivoa mahduttavansa sinne tätä meidän vankkurikaravaania. :joyful:

Mekään ei ikävä kyllä päästä kun meillä on pojan kanssa molemmilla lääkäri ja sen jälkeen on perhevalmennuksen vauvatapaaminen.

Me ei päästä tälläkään viikolla kun huomenna on jo muuta sovittuna, tylsää, mutta ens viikolla paremmalla tuurilla! Mä oon kanssa avoin kaikille uusille paikoille, tykkään vaihtelusta :)

Onko siitä kellon ajasta tai paikasta nyt sitten selvyyttä?:D Me tullaan jos päästään sängystä ylös (viime yöt on menneet aika huonosti). Tsemppiä tiada ja paranemisia!

Niinpä. :D Mä en oo koskaa käyny kluuvissa, mut fasun salaatit on tuttua herkkua. :) Meille käy myös 10.30, jos se on fashionhunnylle paree. :)

Meidän olis ehkä helpoin tulla Kluuvin pää-Fazerille. Jos menisin jo 10.30 itse sinne niin voisin yrittää ottaa lounasruuhkan alta paria pöytää meille. Kuis muut?

Hyvältä näyttää kun olen noin klo 11-12 asti saanut nukuttua putkeen! :woot: Kyllä selvästi kannatti roikkua koko eilinen tissi tytön suussa!:p Varmaan jossain 10.30-11.30 välissä ollaan paikalla. Onko tää nyt se fazer, jonka edessä on semmonen valaan selkänikaman näköinen patsas?:p

Sama paikka nopean googlailun perusteella. Online pöytävaraus ei enää onnistunut mutta tämän numeroon 020 729 6702 soittamalla voisi vielä varata, jos joku on klo 7.30 jälkeen sopivasti hereillä?

Pookkana, joo, sinne mä ainakin suuntaan. :)

Meillä on tosiaan neuvola 10.45. Liitytään seuraan jahka sieltä suoriudutaan.

Takaisin