Pääkaupunkiseudun odottajat LA kevät 2015

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja granger
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Kuten huomasitte, emme päässeet tänään. :-( sorry. Ens viikko? Meillä pappikin tulossa kohta kastejuhlan suunnittelua varten niin tää päivä meni säätäessä...

Ehkäpä minäkin uskaltaisin pikku hiljaa liittyä pojan kanssa joukkoon. :) Tosin nyt poika on niin räkäinen että odotellaan sen verran että hän paranee kunnolla ettei tulla muita vauvoja tartuttamaan...

Voi höh. Tylsää jos on jo pikkumiehelle nuha tullut. :( Mä ehdotan tälle viikkoa ke tai to? Oisko seuralaisia? :D

Ke kävis meille. Torstaina on neuvola just huonoon aikaan klo 14, ettei kunnolla kerkee ennen tai jälkeen:/ Paranemisia sinne Ulla!

Meille sopii kans keskiviikko. :) oisko 11.00 forumissa? Vai halutaanko vaihtelua paikkaan? Stokkan yläkertaakin vois joskus testaa.

Me ei päästä keskiviikkona, pitää mennä hakemaan pojalle poliisilaitokselta passi. Mut ehkäpä sitten ensi kerralla taas mukana :)

Meille se ke voi olla hankala mutta yritän. Aamulla työkokous jonne vauvan kanssa niin pitäis varmaan mennä kyllä kotiin siitä...

Meidän pitää keskiviikkona olla klo 13 takas kotona, mutta jos hyvä aamu niin tullaan kyllä, ehditään me yli tunti silti olla :) eli 11 hyvä, paikaksi kelpaa kaikki -stockan yläkerta vois olla kivaa vaihtelua. Nähtäiskö siellä siinä fazerilla, missä ne leivät/kakut yms vai siellä ruokapuolella?

Sopii tottakai. Mukavaa jos seura kelpaa. :) Mulle sama missä nähään, en oo käyny koskaa siellä stockalla kahvilla. :D

:) klo 11? Mulle käy kaikki paikat. Stocka on kiva mutta sinne ne hissit on vaan aina ruuhkaisia

Pitäiskö suosiolla sopia joku "helpommin vaunuilla lähestyttävä" kuin stocka? Vaikka sit se forumin yläkerta, jossa on ainakin hyväksi todettu lastenhoitohuone :) nähtäiskö vaihteeksi vaikka siinä kipossa?

Mulle ok! Mistä tunnistan teitä (muuta kuin lastenvaunuista)? :)
Mulla on valkoiset tutekin rattaat :)

No kyllä parhaiten tunnistaa just niistä vaunuista, niitä on monet ja kellään ei oo rattaita...

Joo! Vaunusta tunnistaa ja ihan reippaasti kannattaa tulla kysymään "ootteko te ne?":) Stokka kyllä houkuttais, mutta ne hissit on kyllä vaikeat!

Takaisin