tiada92 Sanavalmis juttuseppä 23 huhti 2015 #703 Kiitoksia :) Mitäpä muutakaan kun allerginen reaktio! Vi**u mä sanon..millon me saadaan lähete? Sit ku lapsen henki ei kulje Muokattu viimeksi: 24 huhti 2015
Kiitoksia :) Mitäpä muutakaan kun allerginen reaktio! Vi**u mä sanon..millon me saadaan lähete? Sit ku lapsen henki ei kulje
M Moona Jostain jotain jo tietävä 25 huhti 2015 #704 Oli tosi mukava tavata kaikkia torstaina. :) Olikos muuten jotain puhetta jo seuraavasta tapaamisesta? Niin ja mua kiinnostaisi kans kovasti brunssi lentoasemalla kunhan vain päivä olis sopiva. :) Muokattu viimeksi: 25 huhti 2015
Oli tosi mukava tavata kaikkia torstaina. :) Olikos muuten jotain puhetta jo seuraavasta tapaamisesta? Niin ja mua kiinnostaisi kans kovasti brunssi lentoasemalla kunhan vain päivä olis sopiva. :)
Miihkali Näppärä viestien naputtelija 25 huhti 2015 #705 Mä ehdotan keskiviikkoa ja forumim picniciä. Sais uuniperunan. :D
P pookkana Päivystävä dosentti Huhtikuunmammat 2015 Joulukuun mammat 2017 25 huhti 2015 #706 Oli kyllä mukavaa nähdä viimeksi, kun vihdoin ja viimein päästiin pikku neidin kanssa paikalle!:) Keskiviikko, picnic ja uuniperuna kuullostaa hyvältä!
Oli kyllä mukavaa nähdä viimeksi, kun vihdoin ja viimein päästiin pikku neidin kanssa paikalle!:) Keskiviikko, picnic ja uuniperuna kuullostaa hyvältä!
tiada92 Sanavalmis juttuseppä 25 huhti 2015 #707 Me tullaa ellei tuu muuta :) Kuten vaikka uus allerginen reaktio tai jotai :D Muokattu viimeksi: 25 huhti 2015
Anskurai Puuhakas puhuja Tammikuunmammat 2015 25 huhti 2015 #708 Me tullaan kans. Nää tapaamiset on ihan mun lempparipäiviä, kun saa lätistä vauvajuttuja tuntitolkulla hyvässä seurassa! :)
Me tullaan kans. Nää tapaamiset on ihan mun lempparipäiviä, kun saa lätistä vauvajuttuja tuntitolkulla hyvässä seurassa! :)
M Moona Jostain jotain jo tietävä 25 huhti 2015 #709 Meillä on muuta menoa sovittuna keskiviikolle, mut yritetään sit seuraavalla kerralla taas tulla.
Bluemoon Näppärä viestien naputtelija 25 huhti 2015 #710 Gate1 Brunssille pääsee seuraavan kerran mahdollisesti kesäkuussa jos nyt varailee. Toukokuu on jo täysin buukattu.
Gate1 Brunssille pääsee seuraavan kerran mahdollisesti kesäkuussa jos nyt varailee. Toukokuu on jo täysin buukattu.
P pookkana Päivystävä dosentti Huhtikuunmammat 2015 Joulukuun mammat 2017 27 huhti 2015 #711 Moneltas sitten keskiviikona?:)
Samsam Asioista perillä oleva Helmikuunmammat 2015 27 huhti 2015 #712 Meilläkin on sovittua menoa keskiviikolle, mut ens viikolla sit taas. :)
P pookkana Päivystävä dosentti Huhtikuunmammat 2015 Joulukuun mammat 2017 28 huhti 2015 #715 Käy meillekkin:)
F fashionhunny Puuhakas puhuja Huhtikuunmammat 2015 28 huhti 2015 #716 Me kotoillaan vielä kun mulla on hiukka ongelmia selän ja varsalihasten kanssa. Ja tuoksuttelen täällä vauvaa ihan mielelläni vielä menojen sijaan. Mutta pian...
Me kotoillaan vielä kun mulla on hiukka ongelmia selän ja varsalihasten kanssa. Ja tuoksuttelen täällä vauvaa ihan mielelläni vielä menojen sijaan. Mutta pian...
P pookkana Päivystävä dosentti Huhtikuunmammat 2015 Joulukuun mammat 2017 29 huhti 2015 #718 Me tullaan noin 20-30 min myöhässä, mutta ollaan silti tulossa:)
tiada92 Sanavalmis juttuseppä 29 huhti 2015 #720 Ääh mä myöhästyn silti Piti laittaa kello soimaa yheltä nii enkö laittanu sen 13:50 vittuuu..en kerkee syömäänkää ennen sitä
Ääh mä myöhästyn silti Piti laittaa kello soimaa yheltä nii enkö laittanu sen 13:50 vittuuu..en kerkee syömäänkää ennen sitä