Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari

Moikka!
Täällä myös yksi helsinkiläinen odottaja!
Meillä taustalla kolmen vuoden lapsettomuushoidot ja tämä on mun toinen raskaus. Eka raskaus päättyi keskenmenoon alkukesästä. Nyt varovaisesti vasta viikot 4+6, varhaisultra on lapsettomuustaustan vuoksi tulossa parin viikon päästä. Toivon sydämeni pohjasta, että siellä on tällä kertaa kaikki hyvin!! LA olisi 14.7.
Pääkaupunkiseudulta minäkin. Meillä 6v. Sitten isänpäivänä [emoji177] syntynyt poika, mies ja minä. Ollaan tosiaan 5v. Toista yritetty ja lapsettomuushoidoissakin ehkä 3v.? Nyt. Toivottavasti nyt viimein saadaan sisarus pojalle. Syntyis just ennenkuin täyttäsin 40v....apua
Antaa tulla tänne vaan kaikki oireet, kiitollisena vastaanotan!
Ollaan nyt vkl menossa, nähdään ainakin miehen isäukkoa ja mun äitiä ja mun veljen perhettä. Kyllä me varmaan jo kerrotaan. Ajatellaan samalla tavalla kuin sä, että jos jotain käy, ni ovat tukena sitten. Viimeksikin se helpotti paljon, tuntui, ettei ole ihan niin yksin.
Ehkä se kättäri sitten. Jotenkin tulee ihan mukava olo, jos oma lapsi syntyisi siellä. Mun äiti on myös syntyny siellä ja jotenkin tuntuu, että "ympyrä sulkeutuu".