Pääkaupunkiseudun heinäkuiset

Kisu2, ainakin Helsingissä siis tämä. Ekalla neuvolakäynnillä terkka kertoi ja tokalla käynnillä muistutti varaamaan. Ootko Helsingin ympäryskunnista kotoisin?
 
Asustellaan Joo ympäryskunnassa Meil ei varmaan ole. Tosin naistenklinikalle haen synnyttämään..
 
Mä olin fysioterapiaryhmässä pari viikkoa sitten rv 16 paikkeilla. Oli ihan hyvää asiaa mm. lantionpohjalihaksista, treenaamisesta ennen ja jälkeen synnytyksen ja selkävaivojen ehkäisemisestä, ja päästiin oikein jumppaamaankin. Kannattaa mennä, jos vaan mahdollista!
 
Perjantaina ru!
Vitsit että jännittää.
Aika varma poikaolo on, ja vatsakin vaan pallero alavatsalla, ihan selkee poikamasu. Ei näy takaa katottuna.

Onks muilla fiiliksiä?
Enemmän nyt jännittää että onko kaikki rakenteellisesti hyvin. Ja pitäs alkaa ruokavaliota tarkemmin noudattaa :/ teki taas vaan mieli leipoa mutakakkua...
 
Ootteko miettineet missä haluatte synnyttää jos/kun Kättäri ehtii mennä kiinni ennen heinäkuuta?
Naistenklinikka on kuulemma remontoitu mutta ymmärtääkseni vain osa tiloista eli jos sinne menee niin voi olla että "joutuu" vielä vanhoihin tiloihin..
 
Mä mietin kanssa tätä. Tarkotus oli kättärille mennä, mut mulla on niin pahoja allergioita muutenkin etten millään halua sinne homeeseen synnyttämään. Todennäköisesti kärsin heinäkuussa heinäallergiasta, jota pahentamamaan en kaipaa mitään sädesieniä tai vastaavia :banghead:

Varmaan naistenklinikalle pitää tähdätä
 
Oliko täällä muita Jorvilaisia?
Siis viime kuussa on vissiin vaihtunut päivystys pois jorvista vielä näin "pienillä viikoilla" ja olisko ollut vko 32-35 jäljeen vasta sit Jorviin soittoa.

Oliko kellään tästä oikeaa ja varmaa tietoa? Netistäkään ei oikein löydy :/
 
Mulla oli rv28 paikkeilla kipeitä supistuksia ja soitin Jorviin yöllä, sieltä sanoivat ettei noin pienillä viikoilla voi vielä heille tulla ja jouduin menemään naistenklinikalle. Mut sitte ku soitin naikkarille, sielläkin oltiin vähän nyrpeinä että miks sä tänne olisit tulossa :grin sinne mä sit kuitenkin menin. Kun kysyin paikan päällä miks en Jorviin voinut mennä, he sanoi että se oli ihan vaan varotoimi että jos vauva olisikin alkanut jo syntymään, Naikkarilla on paremmat valmiudet hoitaa keskosia.
 
Mulla oli rv28 paikkeilla kipeitä supistuksia ja soitin Jorviin yöllä, sieltä sanoivat ettei noin pienillä viikoilla voi vielä heille tulla ja jouduin menemään naistenklinikalle. Mut sitte ku soitin naikkarille, sielläkin oltiin vähän nyrpeinä että miks sä tänne olisit tulossa :grin sinne mä sit kuitenkin menin. Kun kysyin paikan päällä miks en Jorviin voinut mennä, he sanoi että se oli ihan vaan varotoimi että jos vauva olisikin alkanut jo syntymään, Naikkarilla on paremmat valmiudet hoitaa keskosia.

Menikö kipeät supistukset sitten ohi ja kaikki on hyvin?
 
Joo ne supistukset loppui onneksi, ja kohdunsuun tilannekin oli vielä ihan hyvä. Supistuksia on tullut pari kertaa tuon jälkeenkin mutta oon saanu ne ihan kotikonstein loppumaan eikä oo tarvinnut näytille lähteä. Nyt onneksi jo paremmat viikotkin 32+0:)
 
Takaisin
Top