Pääkaupunkiseudun heinäkuiset

Mä joidun naistenklinikalle soittamaan kutsun perään ku verikokeet annettu ja kutsua ei kuulunu, sit sain puhelimes ajan ja laittoivat tietty myös postilla tulemaan. Neuvolassa sanottii et soittoa jos ei ala kuulua :)
 
Mulla taisi kestää np-ultra-ajan tulo Kättäriltä parisen viikkoa. Aika vähällä olin jo soittaa perään...
 
Tyhmä kysymys mutta kumpaan mä soitan Naistenklinikalle vai Kättärille...? :D Ei ole ollut puhetta kumpi on meille..
 
Mun mielestä kumpi vaan voi auttaa, vaikka aika olisikin toiseen. Jos olet jo valinnut jonkun alustavan synnytyssairaalan, soita vaikka ensin sinne.
 
Soitin Kättärille kun ei vieläkään ole tullut kirjettä postissa. Sanoivat että ajat on varattu ja kirje lähtenyt mutta voipi olla että jäänyt joulupostin alle.. tulee ehkä kotiin ensi viikolla. Kätilö kertoi ajat kuitenki puhelimes ja nyt saa jännittää viel muutaman viikon sitä nt-ultraa! :) (Mutta sanoi että ihan hyvä kun soitin kun ekasta neuvolasta kuitenkin kohta se 3 viikkoa ettei olis mennyt aika ohi :D)
 
Niin muuten vielä tohon äskeiseen lisäyksenä että antoivat samalla ajan jo rakenneultraan :eek: Hassua! Se menee sitten maaliskuun puolelle :)
 
Heippa kaikille, uutena täällä kirjoittelen :) Ensimmäistä odotellaan saapuvaksi avomiehen kanssa, ja toistaseks ihan kaikki on ollut uutta ja ihmeellistä! Pahoinvointi on ollut hyvin vaihtelevaa mutta megaväsymys matkassa suurimman osan ajasta.. Yhdessä vaiheessa ehdin jo säikähtää kun kaikki oireet hävisivät noin reiluksi viikoksi ihan yhtäkkiä, mutta tämäkin kai voi olla ihan normaalia..? Tänään siis 10+0 ja eilen tuli ultraus-ajat kättäriltä, parisen viikkoa pitäis vielä odotella.. Ei malttais!
 
Tervetuloa Glendoora! Mulla ainakin noi oireet vaihteli ja oli välillä viikonkin poissa. Nyt rv 14+0 ja toistaiseksi kaikki mennyt hyvin oireiden vaihtelusta huolimatta. Oireet on jo selvästi lieventyneet ja tosi harvoin on enää huonoa oloa. Oksentaa ei ole tarvinnut pariin viikkoon.
 
Hei Glendoora ja tervetuloa! Kiva saada tänne pääkaupunkiseutulaisiin joku jolla myös la on vasta loppukuusta :) Ties vaikka oltais kättärillä yhtäaikaa.
 
Täälläkin yks pääkaupunkiseutulainen ilmottautuu... Tarkemmin sanottuna Kirkkonummella Veikkolassa asustellaan. Siis minä, Milla 37v, aviomieheni ja 2 tytärtämme (kohta 3v ja 4v 8kk).

Eilen käytiin NT-ultrassa ja lasketuksi ajaksi varmistui 12.7. =)

Tosi suuret osanotot quesamammalle =( Oon niin pahoillani. Voimia!

Ja oikein tukevia jarrusukkia muille vauvoille!
 
Hellurei kaikille pääkaupunkilaisille! Täällä 30 vuotias ensimmäistä odottava ja laskettu aika 31.7/1.8. Asustellaan Vantaan Tammistossa aviomieheni kanssa, yhdessä 11 vuotta kun pienoinen syntyy :) Valittiin kätilöopisto kun sinne on niin helppo hurahtaa Tuusulanväylää pitkin!

Tänään tuli pitkään odotettu seulonta-ajat, 19.1 ja seuraava 15.3.

Kävimme 6+6 alkuraskauden ultrassa Diacorilla ja saimme mielenrauhan toistaiseksi. Lähiperheelle kerrottiin raskaudesta jouluna kun mun huonovointisuus ja jatkuva nälkä olivat vaikea selittää + mies halusi olla joulun teeskentelemättä. Oli kyllä kiva kertoa kun sitten sai oikein luvalla pötkötellä sohvalla ja pitää ämpäriä lähellä :wink

Nyt kun 10+0 tuli täyteen niin olo on ihana kyllä ollut paljon parempi. Hankittiin doppleri mun mielenrauhaksi ja ajattelin ehkä sunnuntaina käyttää seuraavan kerran nopeesti vaan :) Aamuisin pahoinvointi tulee aika tasan tunti syömisen jälkeen ja sen hoidettua pois niin päivä on jo parempi, kunhan syö 1-2h välein.

Ihanaa että tällainen ryhmä on niin saa vertaistukea ja ehkä vaunulenkkiseuraa sitten loppukesästä. Kaikki kirjoitukset luettuani niin huomasin että aika kirjava ryhmä meitä on :)

Charlieelle tsemppiä tänään, kuulumisia odotellen! :p
 
Heipä hei kaikki!

Oltiin ultrassa, jota jännitin kyllä ihan mahdottomasti (toki jännitän edelleen Yhdistelmäseulan tuloksia)
mutta tosiaan kaikki näytti olevan oikein hyvin!

Meillä oli kierron mukaan la 17.7.17 joka muuttui melkoradikaalisti 9.7.17
Eli pötkylä oli jo 7cm pitkä ja vastasi näitä viikkoja paremmin. Kätilön piti tarkistaa olinko käynyt verikokeissa ajallaan uuden la:n myötä, et käykö ne tulokset ylipäätänsä. Aika tiukoille meni mut sanoi et eiköhän niistä vielä voi nähdä kaikki poikkeavuudet.

Mutta hassua kun eleli itse uskossa että mennään 12+4 tai 12+6 ja kasassa onkin äkkiä 13+4 :)
Eli myös rakenneultra-aika aikaistettiin ja ens kuun 24.pv saadaan tietää (toivottavasti) tuleeko poitsulle veli vai sisko.
Pojalle ois tietty vaatteet valmiina mut kyllä se prinsessakin ois ihana. Kahteen lapseen ois kuitenkin tarkoitus lapsiluku jättää.

Kätilö sanoi myös että istukka näyttäis olevan ihan takana, ja liikkeet saattaa aika aikaisin tuntua. Kiva! Pojan kanssa istukka oli etuseinämässä, jonka takia tunsin liikkeet vasta rv20+ sekä loppuun asti oli aika maltillisia.

Mutta näillä näkymin kaikki hyvin!
 
Hei kaikki! Vieläkö mahtuu mukaan turisemaan? Sain vihdoin ladattua puhelimeen tän foorumin ja olis kiva seurailla ja fiilistellä odotusta muiden heinäkuisten odottajien kanssa :) oon siis 28 vuotias vantaalais äiti joka odottelee toista lastaan. Esikoinen 3/2015 poika ja menossa mukana häärii ukko jonka kanssa yhteistä taivalta jo 16 kesäisestä asti! Tän kakkosen la olis näillä näkymin 20.7.2017 mutta keskiviikkona ultrassa sitten varmistus vielä. Jännittää hirveästi tuo ultra että kaikki on hyvin varmasti, josko sitten uskaltais jo vähän rentoutua[emoji28]
 
Tervetuloa Kyfi =)

Hei... Onks kellään kokemusta Jorvista synnytyssairaalana? Mimmonen se on? Onks siellä 2 per huone vai enemmän jne?
 
Mä synnytin esikoisen Jorvissa, henkilökunnasta on oikeestaan pelkkää hyvää sanottavaa mutta ainahan se on tuurista kiinni kuka/ketkä kätilöksi sattuu tulemaan. Ainoa miinus tulee siitä kun synnytyksen jälkeen osastolla apua tarvitessaan joutui aika monta kertaa ite pyytään ja soitteleen sillä puhelimella... ja imetysongelmista oli kyse.

Itse olin 3 tai 4 hlö huoneessa, en ihan tarkkaan muista.
 
Takaisin
Top