Pääkaupunki seudun odottajia LA 2016

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja alinah
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Hei, koitan kanssa uutena tulokkaana päästä mukaan jos kelpuutatte uuden tyypin joukkoonne :) Ajatuksissa oli silloin ekalla kerrallakin osallistua, mutta tää syksy, työt ja muutot ja muut on vienyt mehut ihan totaalisesti. Nyt kun alkoi äitiysloma niin on taas energiaa ylimääräisiin juttuihinkin :) Aiemmin kirjottelinkin jo lyhkäsen esittelyn tänne, mutta siis tammikuun lopulla laskettu aika.

Mukaan vaan kaikki halukkaat! :) tervetuloa! :)
Mä en tänä sunnuntaina pääse kun on iltavuoro, mutta sillon 20. päivä oisin mukana! :grin

Mä en pääse kumpanakaan päivänä ku töissä on niiin kiirettä :( Mutta joulun jälkeen pääsen vaikka joka päivä ku työt helpottaa niiiiiiin huomattavasti :D :D (ihanaa, sitä odotellessa, alkaa kypsyttää jo työt!!)

Hei, ajattelin nyt epätoivosuuksissani kysyä täältä että onkohan kellään mammoista tai useemmalla uudenvuoden aattona tyhjää kalenterissa? :grin kaikki mun kaverit ja jopa mun mies on lähössä juhlimaan sillo ja ei jotenki huvittas lähtee täyteen baariin tän mahan kanssa :grin joten jos jotain kiinnostaa vuoden vaihteen seura niin täällä olis yks pallomaha :grin

Mullla ainaki tyhjää kalenterissa! :) ei yhtää huvita minnekkää känniläisiä mennä kattelee..
Suunnitelmissa olis vetää herkkuähkyt ja ehkä ostaa joku alkoholiton skumppa :D

Jes puhelin lähtetti viestin heti ku yhen sanan kerkesin kirjottaa:shifty:

Vähänkö siistiä, kehitellään jotain uv:ks :grin

Oih, mäkin voisin pistää harkintaan, riippuen vähän et kuin mahtaisat bileet kaveriporukalla on suunnitteilla ^_^ Hämmentävää kyllä, mut en oo vielkää ihan täysin kyllästyny känniääliöihin vaik niit on täs viimeset kolme kuukaut tullu kateltuu selvin päin :D

Hei mä teen yksityiskeskustelun erikseen missä voidaan suunnitella tarkemmin ja että ei mee ihan sekasin tää keskustelu. :) jos halukkaat vaan ilmottaa niin tohon yv keskusteluihinha pystyy lisäämään jälkeen päinki ihmisiä? :)

Takaisin