Pääkaupunki seudun odottajia LA 2016

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja alinah
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Meidät tunnistaa taas valkosista Emmaljungista, missä on vihreä lämpöpussi tai oranssissa puvussa toivottavasti nukkuva lapsi.

Voisin myös tulla moikkaamaan. Hirveesti joululahjahommia tänään, mutta kai sitä yhden salaatin verran kerkee :)

Eli tänään klo 12? Mun pitäisi päästä tulemaan, meen siitä sitten uimaan Yrjönkadulle niin raahaan kaikki uimakamppeet mukaan :) Mut tunnistaa varmaan parhaiten muuten pienestä koosta, paitsi mahan kohdalla :) Alkaa olla jo tosi iso maha! Ja siksikin kiva että ehtii ainakin yhteen tapaamiseen vielä, tammikuussa voi sitten olla jo jännät paikat.

Sori mammat, mun pitää jättää välistä tällä kertaa, on vähän heikko olo, niin en uskalla lähtee liikenteeseen etten pyörry:sad001 pitäkää hauskaa!:)
Mä ilmottaudun jo valmiiks tulemaan sillon 20.päivä :)

Mäki joudun jättää tänää välii. Alotin perjantaina verkko-opintoina suorittaa merkonomi tutkintoo ja mun pitäis suorittaa kaks alotuskurssii ens perjantaihin mennessä. Pitää nyt hyödyntää se et mies on kotona ja ahertaa noi tehtävät ennen eräpäivää. Mut mäki kyllä tuun sillo 20. päivä! Pitää mun nyt keretä ainaki yhtee miittiin enne ku tää pikku kakkonen päättää tulla ulos. :)

Mä tähtään tohon tasaan! Saa nähdä miten uutena tunnistan teitä kun en ole vielä nähnyt ketään :)

Mä pääsen tulemaan! :) Mä oon kylläkin varmaan puolisen tuntia myöhässä kun nyt vasta pääsin liikkeelle eikä busseja näy missään. Onneksi oon hyvällä tuulella... :D Kertokaa mistä teidät löytää kunhan pääsette mestoille!

Takaisin