Pääkaupunki seudun odottajia LA 2016

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja alinah
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Minäkin voisin tulla! En ole aiemmin ollut mukana, mutta kiva ois päästä muiden kanssa juttelemaan :) La on 27.2. ja meidän eka lapsi. Mulle käy tapaamisen kannalta sekä 13. että 20. päivä.

Mä en osaa sanoa vielä mitään seuraavaan tapaamiseen liittyen mitään muuta, kuin että meitä tulee silloin kaksi. :Heartred Mulla meni lapsivedet su-ma-välisenä yönä ja käynnistyksen jälkeen poika syntyi eilen klo 4:29. Vauvalla kaikki hyvin, kasvua ja verensokeria seurataan tarkemmin ennenaikaisuuden takia, 46cm ja 2840g yhdeksän pisteen poika :Heartblue

Wow, Nannu!!! Onnea paljon! <3 Sitten kun pääsette jo hyvin liikkeelle niin tuutte yhdessä näytille. :) Hyvää vointia molemmille ja poitsulle pusuja!

Nannu, paljon onnea sinne! Kiva kuulla että kaikki hyvin, toivottavasti nähdään pian teidät :)

Nannu hurjasti onnea koko perheelle! <3 saitte kyllä ihanan joululahjan jo näin etukäteen :happy: tuo pikkunen näytille heti kun jaksatte, niin päästään ihastelemaan sun pientä prinssiä :happy:

Apuaaa onnea nannu! Hemmetin hormonit, mä täällä melkeen väännän itkua :'D

Mut vois kyl melkee nähdä molempina päivinä niin kaikki pääsee, tässä kun on joulut ja välipäivät ja uudet vuodet sun muut ni menee kuitenkin varmaan taas vähän aikaa ennen kuin voi järkkää miittiä.

Heissulivei :) luin noita viestejä ja ymmärsin et teil ois joku odottajien miitti?:) mäkin voisin olla kiinnostunut miitistä, mulla laskettu aika 26.03.16 ja jos ultra pitää paikkaansa nii tyttö ois tulossa :)

Joo, tervetuloa mukaan vaan! Ollaan tosiaan aikaisemmin tavattu Kampin ylimmän kerroksen Johto cafessa, todennäköisesti siellä siis tälläkin kertaa.

Eli tän viikon sunnuntaina, nähtäiskö vaikka puolilta päivin?

Takaisin