Pääkaupunki seudun odottajia LA 2016

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja alinah
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Mä pääsen ainakin töistä klo 14 niin käviskö siinä kahen tai kolmen maissa? :) vai meneekö teille liian myöhään? :)

Mä pääsen töistä kolmelta eli mulle kävis myöhäsempi aika ku aikasintaa pääsen paikalle 15.30.

Mä olisin tulossa kun kerrankin pääsen. Tuun tosin vähän myöhässä kun pääsen klo 15 töistä eli oon siellä varmaan noin 15.30.

Argh! Nyt kyllä ottaa päähän! Mä en pääsekkää tulee ku mies meni rikkomaan meijän pyykinpesukoneen ja meijän pitää mennä tänää kattoo uutta kun muina päivinä ei keretä. :mad: että hyvää joulua vaan meillekki, ihan kun tota rahaa ei menis muutenki muihin menoihin.

Toivottavasti kerkeen nyt kuitenki näkee teitä vielä enne ku tammikuussa jakaudutaa. Sovitaan tammikuulle uus miitti, joohan? :)
Ja kenelle muute lupasin sen lelukaaren? En tunnista nimimerkistä yhtää kuka on kukin. :grin

Olikos mammoja kahville tulossa :) mä täällä kampissa pyörin, en tosin vielä johto cafeessa oo, niin mietin meenkö sinne istuskelee? :)

Mä oon täällä mut en löydä ketää :'D tuntomerkkejä kaivattais paikalla jo olevista!

Takaisin