Pääkaupunki seudun odottajia LA 2016

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja alinah
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Tulossa ollaan myös, yksin tosin tällä kertaa ku jätän esikoisen isänsä kaa kotiin. :)

Joo minäkin oon tulossa, vien samalla reissulla mun ton sairasloma lapun töihin... :)

Ikävä kyllä mä joudunkin jättää tulematta, mun äiti laittaa meille ruokaa tänään ja en oo sitä nähny hetkeen. Jos se vaikka alkaakin tottua ajatukseen että siitä tulee mummi! Kun ei oo ollu kovin iloinen/innostunut tästä lapsesta. Osa varmaan muistaakin kun kerroin sillon yhdellä tapaamisella mun äitini reaktiosta tähän lapseen..

Nyt sit tosiaan se pyysi syömään sinne hänen luokse, eiköhän me sitten mennä. :)
lupaan tulla seuraavaan miittiin! Koska mä haluun nähdä teitä ennenkun tästä jakaannutaan kahtia. <3

Joo tuu ihan ylimpään kerrokseen niin täällä on johto cafe :)
Istun täällä samassa paikassa ku viimekski, eli tässä heti perällä näillä harmailla kulmasohvilla:)

Alinah, ihana kuulla että äiti tekee nyt selkeitä eleitä. :) Nyt kun sun masukin näkyy jo niin selvästi niin tiedä vaikka miten mummu herkistyisi! <3

Ja vielä me ehditään nähdä! Mukavaa päivää kaikille!

Vois ruveta suunnittelemaan jo ens kertaa, joulukuu on tietty tapahtumia täynnä mutta toivon mukaan saatais onnistumaan :3 Mites esim 13. tai 20.12. kävisi ihmisille? Mulla molemmat vapaana :D

Mä oon täs sairaslomalla mammalomaan asti 15.12 et mulla on aikaa nähdä, paitsi 8.12 meillä on miehen kanssa 2 vuotis kihlapäivä.. :)

Jos päädytte 20.12 niin voisko olla vasta myöhemmin esim. klo 16 niin kerrankin pääsisin osallistumaan?

Mä ehdottaisin kyllä, että jo aikaisemmin ku 20.12. Se kun alkaa tuo LA lähestymään... :D Mieluiten toi 13.12.

Takaisin