Ostokset ja hankinnat

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja titem
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Oon samoilla linjoilla pähkinä84 kanssa. Toivon tietenkin että korvikkeelle ei ole käyttöö mut se ajatus vaan et tiiän et on valmiiksi kaapissa jos tulee tarve. Siwakin vaikka on n. 300m päässä mut eipä sinne ihan nuin vaan lähetä jos mies vaikka autolla jossaki ja vauva huutaa kurkku suorana ja kaks taaperoa lisäksi hoidettavana.

mie oon miettinyt tuota, että hankinko korviketta kaappiin vai jätänkö suosiolla ostamatta..
Tällä kertaa olisi tarkoitus onnistua imetyksessä, täysimetyksessä.. mutta kun ovat olleet pullovauvoja, kun rintaleikkaus takana, mutta tälläkin hetkellä tullut maitoa molemmista rinnoista jo yli kuukauden (?) puristettaessa. Ja tiehyeitä yhdistynyt oikeassa rinnassa 6-8 tiehyettä, ellei enemmänkin tai sit vähemmän. vasemmasta suurin piirtein saman verran. Eli pitäisi vain saada maito nousemaan kunnolla, että sitä maitoa lähtisi tulemaan.

Mutta miten sitä ennättää koko ajan pitää tissillä, kun on tässä muutakin..

Ostan kyllä korviketta kaappiin, meillä lähin kauppa vajaa 1km mut jos yöllä tulee tarve niin seuraavaan pisteeseen onkin jo enemmän kilometrejä.. joten ostan kyllä. On ollu muillekin (tai oon sairaalasta kotiin matkalla hakenut muutaman varoiksi) .

Onneks meillä ok lähin kauppa tossa tyyliin 100 tai 200 metrin päässä ja lähin 24/7 ABC on kans suht lähellä ehkä joku 5 Min autolla tai jotain.. Että jos tulee tarve hakea yhtäkkiä korviketta niin sit mies joutunee hakemaan :D tai sit tietty vähän kans sen mukaan miten siellä osastolla menee että jos maito ei nousekaan niin sit varmaan hakee matkalla kotiin..

Tajusin myös että hitto soikoon, meidän äitiyspakkauksessa ei tullut toppahattua?!

Ei tullut toppahattua myöskään 2014 pakkauksessa. Mutta me ei ainakaan tarvittu ton lokakuisen kanssa. Yleensä oli kypärämyssy, villapipo ja huppu päässä :)

Ei mullakaan äpakkauksessa paksumpaa pipoa ollu. Listassakin 2 päähinettä, ohut kypärämyssy ja nauhoilla oleva ohut lakki.

Rengasliina varmaan parempi imetyksessä ja saa näppärästi kehto sidontaan. Mul on 7m lina, tosin oon niin paksu että muhunkin menee jo liinaa :p

No tuota juuri mietin, et imettämisessä (jos siitä nyt ees mitää tuleekaan), niin ois rengasliina ehkä parempi ja nopeampi.
Mie en muista onko mulla aikaisemmin ollut 5 m:n liina ja mulla mennyt siinä into kantoiluun, kun sitä liinaa on ja on.. Eli liian pitkä ollut itselle. Mutta mikä olisi hyvä pituus kuitenkaan, ettei ole sit liian lyhyt :D

Takaisin