Ostokset ja hankinnat

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja titem
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Muistaakseni suositeltiin (tietty rakenne huolioiden) että mielummin yli 5m.. Tarttis muuten kattoa ne ohjeet tohon sitomiseen.. Mietin myös uskaltaako tollasta värjätä ku toi liina on tommonen vaaleanpunainen...

Muistaakseni suositeltiin (tietty rakenne huolioiden) että mielummin yli 5m.. Tarttis muuten kattoa ne ohjeet tohon sitomiseen.. Mietin myös uskaltaako tollasta värjätä ku toi liina on tommonen vaaleanpunainen...

Nyt jätän tuon 5m ostamatta XD. Mä nimittäin sitomaan itseni ympärille loppu liinan monta kertaa XD. Olisin kuin oikea muumio..

Se liinan pituus vähän riippuu myös sidonnoista, joita haluaa tehdä. Mulla on tollainen tooosi pitkä ja mietin lyhentäisikö sitä. Se on kuitenkin täydellisen pituinen yhteen tukevaan selkäsidontaan! Haaveilen myös uudesta liinasta, muttei ehkä ole varaa ostaa ja kun on jo trikoinen, kudottu ja manduca.

Se liinan pituus vähän riippuu myös sidonnoista, joita haluaa tehdä. Mulla on tollainen tooosi pitkä ja mietin lyhentäisikö sitä. Se on kuitenkin täydellisen pituinen yhteen tukevaan selkäsidontaan! Haaveilen myös uudesta liinasta, muttei ehkä ole varaa ostaa ja kun on jo trikoinen, kudottu ja manduca.

Sehän siinä juuri on, että sidonnoista riippuu pituus.. mutta näin ajateltuna, jos trikooliina, niin kehto + kietaisuristi2 -sidonnat, mitä oon miettinyt. Ja itseni tuntien, niin luultavasti vauva-aika tulis vain pidettyä.

Manduca:sta: pystyykö siin imettämään?

Määrä ostin ensiliinaksi kudotun 5m puuvillaliinan. (Ainakin muistaakseni 5m) sit haaveissa rengasliina ja tula!

Trikoisella ei saa tehdä muuta ku kietaisuristi 2:n, eikä kehtoasentoa enää suositella. Eli siinä ei tarvitse kuin yhden koon, jos vaan yksi kantaja käyttää :)

Mut kun myyt käytettyä eteenpäin saat siitä edelleen noin 100e tai kuluneemmasta 90e. Ei minusta huono sijoitus ollenkaan.

Tais olla omakin ketju kantovälineistä, pitääpä nostaa sitä.

Totta, mutta nyt meni meillä vaunuihin sen verran, että jos lahjaksi pyytää sitten :)

Me myös saatiin liinavaatteita ja vauvan pyyhkeitä kassillinen eilen :) sain myös tuollaisen yamo kantorepun tms. En ole noihin mitenkään perehtynyt, mutta tuo näyttää helpolta käyttää ja ilmeisesti pitäisi olla hyvä käyttää ihan pienellä ja vähän isommallakin. Ainakin se on kaikkia kolmea veljen lasta kuljettanu sujuvasti :)

Takaisin