Ostin viime viikolla Lindexistä kankaiset imetysliivit tulevaa ajatellen, mutta nyt oon käyttänyt niitä päivittäin siitä lähtien. Käytän tosiaan kestoimetyssuojien kanssa, jonka ansiosta nännit peittyy. Liivit on ihanan pehmeät ja huomaamattomat, vähän niin kuin olisi urheiluliivit päällä. Tähän mennessä oon käyttänyt vielä kaarituellisia liivejä, mutta nämä kyllä nyt selkeästi miellyttävämmät tässä kohtaa, vaikka en edes koe tissejäni ja nännejäni aroiksi yhtään. Minulla pienet rinnat, liivit valitsin kokoa M ja nämä ovat sopivat, mutta kuppikoosta valitsisin B80 ilmeisimmin tässä hetkessä, kun kokeilin toisenlaisia liivejä Lindexissä. Näillä pääsee imetyksessä hyvin alkuun ja voi sitten ostaa vauvan synnyttyä toisenlaisia liivejä, kun tietää millaisiksi nämä rinnat tästä muotoutuu. Ja nämä liivit tukeekin ihmeen hyvin silti rintoja, hämmennyin oikein! Samanlaiset H&M-malliston liivit oli aivan kaameat päällä ja maksoi vain muutaman euron vähemmän, joten itse ainakin henkillökohtaisesti suosittelen kaikille mieluummin Lindexin laadukkaampia kankaisia imetysliivejä kuin Hennesin. :)