Ostokset ja hankinnat

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja titem
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Mä oon säilyttäny kaikkia vauvatarvikkeita viel olohuoneessa meijän "pyykkisohvalla" :D siel on kaukalot, pussit ja laatikot päällekkäin... Olis ny huone jo valmis nii sais sinne. Alkaa muute tila loppuun

Kui musta jotenkin tuntuu että olis liian vähän vaatetta nyt kun kuuli miten paljon muilla on.. Toisaalta noi mullakin olevat vaatteet on 50-62 kokoa.. Ja niitä on siis se äp-laatikollinen..

Joo no osa noista on varmaan kyllä semmosia että menee ehkä sen pari viikkoa just päälle ja sit jää pieneksi. Itellä on kyllä sillai tosi hyvin käynyt että olen tosi paljon saanut tavaraa eikä ole sillai kovin paljon tarvinnut ostaa mitään. On sit varaa tarvittaessa ostaa noita isompia vaatteita sit myöhemmin :) Meillä taitaa mennä kyllä sillai että ostetaan sitä mukaa sit kun tarttee suurempaa jos ei saada jostain :)

Palaan siihen Joutsenen untuvapussiin. Yritin löytää onnistumatta sivun milloin siitä oli kirjoitusta... Joku kysyi kuinka sen voi pestä? 60 asteessa ja myyjä suositteli laittamaan pyykkirumpuun tennispalloja, niin untuva pysyy hyvänä. Meillä se ei edes ole likaantunut, joten ollaan vaan tuuletettu.

Mulla ei esikoisesta kasvanut kuppikoko yhtään, et sama F kuin ennen raskautta oli koko ajan. Ostin parit liivit aiksaisemmin ja sut lisää kun synnäriltä pääsin. Päiväkäyttöön oli kolmet anita-merkkiset, niissä ainakin kokoja oli vaikka miten pitkälle ja öisin käytin toppimallisia liivejä kun oli mukavammat nukkuessa

Mä kävin parit yökkärit ostamassa tulevalle vauvalle, sitten meidän vanhemmille pojille löysin muutaman kivan vaatteen ja itelleni anitan tukivyön ja tulevalle kylpytuen. 21€ meni lastentarvikekirppikselle tänään.

Mä olen pessy niitä äitiyspakkauksen vaatteita ja muutamia saatuja, jotka ei oo olleet niin puhtaan oloisia. Ne mitkä on puhtaita, saa mennä sellaisenaan käyttöön. Vaatteita on 3-4 kassillista ja lisäks tosita kassillista kestovaippoja. Pitäis tehdä jotain inventaariota, mutta ei oo saanu aikaseks. Tavarat on pääasiassa "mun huoneessa" niissä kasseissaan. Ostettu on yks body ja lämpöpussi turvakaukaloon. Muut on saatuja. Ellei sit mies oo tänään laittanu vaunuja tilaukseen.

Ei pitäny ostaa enää mitään vaatetta, varsinkaan pinkkiä tai bodeja, mutta kun Citymarketissa oli tarjouksessa ihana pinkinkirjava eläinbody ja pinkki pienellä pöllön kuvalla, että pakkohan ne oli 62 koossa ottaa... :)

Liitteet

• WP_20160921_13_35_00_Pro.jpg
    WP_20160921_13_35_00_Pro.jpg
    903.7 KB · Katsottu: 54
Pitääkö uniriepukin pestä ennen käyttöönottoa, mitä olette mieltä? Varmaankin, kun se jos mikä menee helpolla suuhun?

Kannattaa kyllä pestä.. Mietin että esim hihat on varmaan kans suussa eli kaikki vaatteet on vaan pestävä ennen :)

Rintapumppu-kokemuksia? Mikä on paras? Tai käyttökelvollinen... Käsi vai automaatti? Kamalan ahdistavaa kun näitäkin on miljoona

Mulla on aventin käsikäyttönen. On hyvä pieneen tarpeeseen. Alussa tuli käytettyä päivittäin mut muutaman viikon jälkeen ihan silloin tällöin. Jos tietäisin et tulen käyttämään rintapumppua päivittäin niin hommaisin automaatin. Sen verran työläs kuitenki käsikäyttönen on.

Mullakin oli aventin käsikäyttöinen ja toimi hyvin pieneen käyttöön. En halunnut tosin liikaa pumpatakaan ettei tulisi liikaa tilattua maitoa.

Takaisin