Ostokset ja hankinnat

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja titem
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Mie just aattelin että huomenna maksan ton kantoliinan (75 e kudottu!) ja tilaan laskulla vaikka tänään jo noita harsoja sun muita systeemejä :)

Muoks. Pakko sanoa tähän väliin ku oltiin tiistaina kaupassa ja katoin prismasta harsoja (6kpl vajaa 15e) niin mie kysyi "mut eikös meillä ole jo ne äitiyspakkauksen harsot?"
Melkein repesin kun rupes niin paljon huvittamaan ku raukka ihan pihalla vaikka aiemmin sanoin mihin kaikkeen noita tarvitaan :joyful: Lopulta mies suostui myöntämään että joo ehkä se 4 ei riitä mihinkään :smiley-bounce022

Tänään hain postista ihanan boobin fleece imetyshupparin :) mä hurahdin jo esikon aikana imetysvaatteisiin ja ostinkin luukullisia paitoja, suurin osa merkiltä boob koska ne vaan ainakin itsellä toimi hyvin ja oikeasti tuli käytettyä :) tallessa on muutama paita ja huppari esikoisen imetysajoilta. käytettynä mulla ei ole "varaa" ostaa kun pyydetään esim fb-kirppiksillä huimia hintoja nukkaisista/reikäisistä vaatteista, ostan mielummin uutena :) (toki löytöjäkin tekee välillä kun on hinta kohdallaan)

Käytän ite jatkuvasti (viikosta 25 about) joko mammahousuja tai cubuksesta Basic malliston housuja :) tänään 30+0

Millä viikoilla ootte ruvenneet käyttämään äitiyshousuja?
Muistaakseni jossain viikon 23 aikoihin, maha ei iso ollut mutta sellainen pinkeä enkä tykännyt puristavasta tunteesta joten käytin joko äippähousuja tai aiemman laihtumisen vuoksi himpun isoksi jääneitä housuja jotka ei puristaneet niin paljoa massun kohdilta.

Mä aloin käyttää äitiyshousuja jo varmaan viikolla 10, mulla on niin herkkä vatsa, ettei kestä yhtään jos housujen reuna/sukkahousut yms painaa siihen.

Sama, varmaan jo viikosta 10 tai 11 olen käyttänyt mammahousuja. Minulla on normaalisti litteä vatsa joten heti alkoi normifarkut painamaan inhottavasti kun ei ole vyötärössä joustoa. Kotihousut menee vieläkin ongelmitta kun on kumpparivyötärö ja voi jättää vatsan alle. Ja tavalliset sukkahousut meni myös pitkään. Mutta farkut oli pakko vaihtaa äitiysmalliin jo aikaisessa vaiheessa.

Farkut jäi ajat sitten kaappiin. Leggarit, hameet ja mekot on mulla ollut tosi pop ja se on aika paljon kun ottaa huomioon, että en ole julkisesti käyttänyt mitään ed. mainituista ennenkun vatsa alkoi kasvaa. :D

Mä en oo vieläkään siirtynyt äitiysvaatteisiin. Samat farkut menee edelleen, ni mikäst siinä :) En muutenkaan haluu tuhlata rahaa, ku tarttee pistää kaikki mahdollinen säästöön.

Mä just laitoin omat vähäiset äippävaatteet myyntiin (eipä ollut kun yksi neule, farkut ja parit collarit) :) löysin joku aika sitten ihanat perus ulkoilu/vapaa ajan pökät ja ne sopii hyvin. Oversize paidat ja perus pitkänmalliset paidat istuu kans hyvin. Äitiysvaatteet, housut, otin ajoissa käyttöön kun vatsa tuntui niin aralta, enää sitä ongelmaa ei ole ollut :) tai sit löysin vaan superhyvät housut :grin ja eipä tämä mahakaan mikään överi iso ole enkä usko kovin kookkaaksi kasvavankaan, esikoisen odotuksessakin massu oli aika pikkuinen :)

Mäkin oon jostain rv 12-13 käyttänyt äippähousuja. Kaikki muut puristi niin ikävästi ettei halunnut pitää. Paitsi leggareita ja verkkareita oon käyttänyt normaaleja. Kävin vielä ostamassa pari äitiys-t-paitaa henkasta, kun omat paidat alkoi olemaan mahan päältä liian lyhyet. Mun työssä olen paljon ihmisten edessä ja pitää olla pukeutunut suht edustavasti, niin tarvitsen istuvia vaatteita, joissa on mukava olla :)

Mä olen saanut lähes kaikki äitiysvaatteet ilmaiseksi. Töissä pitää pukeutua siististi ja istua paljon, joten leggarit ei oo mikään vaihtoehto.

Mä en miellä esim stretch pillifarkkuja leggareiksi, vaan mun kielenkäytössä ne on jostain neuloksesta valmistettuja. Jonkun siistin mekon/pitkän tunikan kans nekin voi mennä, mutta muuten ei kyllä tuu pidettyä. Kalsarit on erikseen :-P

Takaisin