Minä en oo vauvalle ostanut vielä mitään! Saa nähdä kauanko tämä kestää vielä. Meiltä jää tosiaan suoraan esikoiselta pinnasänky, kaukalo+telakka tms tulokkaalle joten tarkoituskaan ei sen kummempia hankintoja ole tehdä. :) ihanaa olisi kaikkea ostella mutkun ei tarvii! Ja esikoinenkin tuntuu koko aika tarvitsevan jotain, niin hänelle sitten kun tarpeita ilmenee. Kyllä mä jossain vaiheessa jotain haluan, ainakin jotkut vaatteet mitkä otetaan sitten sairaalaan, tai sitten tuodaan vauva samoissa kuin esikoinen <3
Multa löytyy aika inhimillinen määrä mamavaatetta, omat vielä tallessa mutta ovat isoja mulle.. Oon tällä hetkellä 10kg kevyempi nyt, kun loppuvaiheessa silloin.. Sain pussillisen mun kaverilta, joka on loppuvaiheilla ollut samaa kuin mä nyt, joten ne on oikein mieluisia mulle! Pari paitaa ostin, kun vähän oli jo haalistuneita noi vanhat. :) kaikkea ihania haluaisin kyllä, mutta oon onnistunut hillitsemään itseni. Tietysti tämä kotihoidontuella elely estää suurimmat shoppailuhimot!
Multa löytyy aika inhimillinen määrä mamavaatetta, omat vielä tallessa mutta ovat isoja mulle.. Oon tällä hetkellä 10kg kevyempi nyt, kun loppuvaiheessa silloin.. Sain pussillisen mun kaverilta, joka on loppuvaiheilla ollut samaa kuin mä nyt, joten ne on oikein mieluisia mulle! Pari paitaa ostin, kun vähän oli jo haalistuneita noi vanhat. :) kaikkea ihania haluaisin kyllä, mutta oon onnistunut hillitsemään itseni. Tietysti tämä kotihoidontuella elely estää suurimmat shoppailuhimot!