Ostokset/Hankinnat

Mekin ollaan smileien kanssa käytetty mukanatullutta suojaa, mutta ehkä syksyn sateille voisi etsiä uuden. Eipä minua ulkonäkö haittaa, mutta kun se on niin pirun hankala taitella takaisin pussiinsa! Ja myöskään laittaa mihinkään kuivahtamaan.. Vinkatkaa hyviä sadesuojia, jotka saa helposti takaisin pussiinsa!
 
Meidän tyttö saa mennä isoveljen varusteilla mahdollisimman pitkään ainakin tämän vauvavuoden. Säästän shoppailuintoa (ja rahaa) myöhemmin mahdollisesti iskevää prinsessa-rimpsu-pinkkivaihetta varten. Voi kyllä olla, että joudun ostamaan jonkun äp:n vermeitä paremmin tuulta ja vettä pitävän haalarin, kun ei voi luottaa, että tyttö suostuu olemaan vaunuissa lämpimässä aina, kun isoveljen kanssa ulkoillaan. Sadesuoja ja yhdistelmärattaat eivät ole järin trendikkäät, mutta ei tuo nopeasti kasvava tyttönen ainakaan koppaan enää kauaa mahdukaan. Isommalle matkustajalle haaveilen hankkivani hiukan noita massiivisia yhdistelmiä ketterämmät menopelit vaikka käytetynä.
 
Elodie Detailsin Apple of my eye tai Retro Revolution -sadesuojat on kyllä molemmat niiiiin ihania! En vain osaa päättää kumpi on kivempi, niin en ole vielä tilaillut :joyful:
 
Elodie Details Apple of my eye kuosi on ihana!! :) Oon monesti niitä tuotteita kattellut, tuttinauhaa, sadesuojaa,tumppuja.. Tahdon kaikki!
 
Nimenomaan! Suojan pitää olla käytännöllinen JA ihana. "Apple of my eye" on jo nimenä niin osuva. Jos mun pitää tuijottaa vaunuja iso osa päivisin, mulle ei riitä että joku ajaa asiansa, nättikin pitää olla. Kyllä, olen turhamainen. Kauneus ei saa mennä tietenkään käytännöllisyyden tai turvallisuuden edelle. Brion Smilen mukana tuli siis läpinäkyvä vanhan sadetakin oloinen, hankalasti tosiaan takaisin pussiinsa taiteltava suoja. Se on kyllä nou tänkjuu. Kun vaan löydän sen täydellisen suojan.... :)
 
Muokattu viimeksi:
Meillä on Emmaljungan Super Viking-yhdistelmät, niihin ostin tylsännäköisen Emman mustan sadesuojan. Saa nopeesti ja helposti taiteltua. Vois harkita jotain nätimpää (mut siis miehekästä) kun kohta joutuu varmasti enemmän käyttämään. Mistäköhän löytyisi kivoja, mieluiten ei verkkokaupasta?

Hoitolaukku on vielä hommaamatta, oon mennyt perusrepulla ja todennut sen aika epäkäytännölliseksi..
 
Meidän tupliin on musta perus sadesuoja, jota ei kyllä voi vielä käyttää kun tyttö matkustaa kasvot menosuuntaan ja vauvan koppa on työntäjään päin. Vauvan koppaan on entisiin yhdistelmiin ostettu myöskin ihan perus Emma-suoja, vähän on reilu kun noitten rattaitten koppa on aika pieni, mutta ajanee asiansa. Minulle on yks hailee millainen suoja on, kunhan ei lapset kastu. :) Olen miettinyt jos suihkisin rattaisiin jotain goretex tms suihketta, ovat siis käytettynä meille ostettu eikä hylji vettä kyllä yhtään.
 
Oon vannonut Ruskovillan nimeen. Nyt päädyin ostamaan meiltä puuttuvan koon PoPilta merinovillaisen bodyn ja leggarit. Miten ihanat! Täytyykin muistaa, että siellä samaa tosi miellyttävää ja ohutta matskua myös villasukkia. Napakkaan kenkään kiva taaperolle, ehkä jopa luistimeen jne.
 
HAASTE ❤️

Haastan kaikki toukokuisten ryhmän äidit siivoamaan kaapit ja lahjoittamaan nurkissa pyörivät villasukat, talvivermeet, vaatteet, vauvatarvikkeet, pieneksi jääneet vauvanvaatteet jne. jne. sinua lähimpänä olevaan keräykseen Suomeen saapuvien pakolaisten ja turvapaikanhakijoiden hyväksi.

Kiitos osallistumisesta!
 
Loistava haaste! Itsellä odottaakin jo useampi kassillinen kaikkea hyödyllistä.
Eli check, osallistuttu.
 
Hei! Minkälaisia rattaita teillä on ja ootteko ollu tyytyväisiä?

Me yritetään etsiä jotain matkarattaiden ja "hyökkäysvaunujen" välimuotoa. Niiden olis tarjoitus olla sellaiset, ettei muita tarvita. Ollaan katottu nyt jo jonkin aikaa tota cybex balios m, mutta mä en osaa päättää. Onko kellään kokemusta näistä rattaista? Ja tosiaan kiva, jos viitsitte jakaa kokemuksianne omista rattaistanne. :)
 
Meidän Brio smilet on olleet aivan täydelliset, mut meillä käytössä siis vielä vaunukoppa. Ovat tositosi ketterät ja mahtuu mihin vain, mut maastossakin pärjää mainiosti. Kohtapuoliin varmaan siirrytään ratasosaan, toivottavasti se on yhtä hyvä!
 
Brio Happy yhdistelmät meillä, nyt jo rattaina käytetty tovi. Ovat isot ja tukevat, ei matkakäyttöön ellei satu tila-autoa omistamaan. :) Matkarattaita ei hommata (ainakaan vielä), kantoreppu toimii kevyenä kuljetusvälineenä.
 
Meillä on Emmaljungan Duo Edget Duo S air -rungolla. Käytössä on vielä vaunukoppa, mutta nämä on olleet tähän asti kyllä ihan superhyvät. Vakaat kunnon hyökkäysvaunut ilmakumi renkailla, joten eteenpäin on päästy vaikka minkälaisessa maastossa (jopa silloin kun äiti itse upposi nilkkoja myöten mutaan). Mutta koska etupyörät kääntyy, niin ah miten näppärät kaupungilla jopa silloin kun yhdellä kädellä pitää työntää ja pujotella hyllyjen välissä.

Vielä ei siis ole ainakaan matkarattaita kaipailtu. Tosin jos ulkomaille lentäen olisi lähdössä niin sitten saattaisin kyllä koneeseen ottaa jotkut sateenvarjorattaat (ja kantorepun) kun nämä ovat kasattunakin aika isot.
 
Meilläkin emmaljungat ja hyvät on ollu. Ilmakumi pyörät tosiaan kulkee hyvin myös tuolla lumessa :) Onko muuten kaikilla nyt lunta tullut? Pitäis ostaa vauva pulkka, meillä on sen verran paljon jo lunta!
Meillä on matkarattaat myös, johon on nostettu kaukalo kyytiin kun käydään kaupoilla. En kyllä ees muista minkä merkkiset, ne oli aika edulliset mutta ihmeen kätsyt. En kuitenkaan usko että niin pienillä pyörillä lumessa on hyvä mennä. Meillä on tila auto niin molemmat rattaat kulkee mukana riippuen kumpiin on tarve. Mutta siis nää matkarattaat on aina autossa meillä.

Aattelin ottaa huomenna kuvia lapsista joulukorttiin, lakit kaikille päähän ja lyhty kuvaan. Laitan postiin hyvissä ajoin kun nuoki postit nyt lakkoilee.
 
Ilmakumipyörät on näihin oloihin ihan parhaat. Ei ehkä ketterimmästä päästä, mutta niillä pääsee missä sitten haluaakaan kulkea. Jos olisin tiennyt miten lumi tarraa kiinni tuommoisiin koviin kumirenkaisiin, en olisi ikinä ostanut noita rattaita. Nimim. Pää räjähtää ulkoillessa
 
Takaisin
Top