Oi, tämähän olisi ihana. Olen sen verran jouluhöppänä, että yleensä tulee hankittua jouluksi vähintään neljä joulukalenteria: perinteinen suklaakalenteri, joku kosmetiikkakalenteri ja kynttiläjoulukalenteri. Karvaisille ystäville hankitaan myös oma joulukalenteri. Onhan se erikoista, kun lapsena se joulukuu tuntui niin pitkältä ja aattoon oli niin pitkä aika. Aikuisena joulukuu hujahtaa silmänräpäyksessä ja kalenteria aukoessa oikein konkretisoituu miten vähän aikaa onkaan enää jouluun. Sitten vähän aiheen vierestä. Parina vuonna olen ostanut joulun aikaan alennusmyynnistä jonkun laadukkaan kosmetiikkajoulukalenterin ja olen alkanut avata luukkuja loppiaisen jälkeen ensimmäisenä arkena, jolloin yleensä palaan töihin. Avattavaa riittää tammikuun loppuun asti ja ainakin itseäni kalenteri piristää kummasti, sillä yleensä tammikuun on niin harmaa ja taustalla leijuu vielä varsinkin kuukauden alkupuolella haikeus siitä, että juhlakausi on taas ohi ja edessä on tiukkaa puurtamista vähintään pääsiäiseen asti. Onko muita kalenteripöhköjä paikalla?