Osallistu foorumikilpailuun ja voita Lumenen joulukalenteri!

Taaperolle on itse täytettävä joulukalenteri, vielä kun keksisi millä sen täyttää :grin Jotain yhteistä jouluista tekemistä ainakin.

Taaperolle on itse täytettävä joulukalenteri, vielä kun keksisi millä sen täyttää :grin Jotain yhteistä jouluista tekemistä ainakin.
Piparin leivontaa, torttujen leivontaa, askartelua, nuotioretki illalla otsalamppujen kanssa. Tonttuoven laitto / askartelu, jos tulis lunta niin mäenlasku, kauneimmat joululaulut (jos niitä järkätään).. :)

Onko veikkaukselta tullut kalenterista koskaan mitään isompaa - onko kalenteri maksanut itseään takaisin?

No aika huonosti on kyllä tullut viime vuosina voittoja. Aikanaan niistä yleensä sai ainakin omansa takaisin ja joskus tainnut tulla joku 50€, mutta parina vuonna ei ole tainnut tulla edes kalenterin hintaa takaisin. Et vähän kyllä alkanut mietityttää, että kannattaako noita ostaa :grin

Mä en ollutkaan koskaan kuullut mistään jäätelöjoulukanteristao_O

Mutta tutkin asiaa ja vaikutti mielenkiintoiselta :)

Itselle haluisin monen vuoden jälkeen jonkun joulukalenterin, mutta en tiedä mimmonen kiinnostaisi :sorry:

Mullakin ollut joskus veikkauksen kalenteri, mutta eipä niistä voittanut kun tyyliin 5e. Niin tuntunut turhalta hommata sellainen.

Hei mistä oot ostanut sellasen itse täytettävän joulukalenterin? Itekkin haluisin taaperolle sellasen, mutta en oo vielä perehtyny niin tarkkaan että mistä moisen ostais :santa

Ei kai arvoista voi aina voittaakaan jotain. :dontknow Mut pidän siitä jännityksestä, et on mahdollista voittaa iso voitto ja se monesti jää just 1-2 kuvan päähän.

Mä oon tehny pari vuot si lapsil ite kalenterin ja sit on ryhmähau suklaa kalenterit heille. Ite usein ostanu itel kinderin tai lidlin oman

Millainen lidlin oma kalenteri on? Onko ollut hyvänmakuinen. Huomenna pitää suunnata Lidliin katsomaan saisinko pojalla sieltä Harry Potter pussilakanat kun niitä toivoo pukilta :)

Oi rakastan kosmetiikkajoulukalentereita! Lapsella on haribo-kalenteri ja miehelle voisin ostaa veikkauksen joulukalenteriarvan. Lisäksi tulossa on partiolaisten joulukalenteri :)

Mä siis kans mietin jäätelöjoulukalenteria, ainki mein lähikaupungin citymarketti mainosti myyvänsä rajallista erää jotain itsetehtyjä jäätelöitä, joita siis tulee aina valmistuessaan lisää toki. Mut varmaan onnistuisin siis menee ostaa sitä just silloin, kun se on loppu :wacky:

Takaisin