Onnellisuus <3

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Mimael
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Onnea eevis! ❤️ ihanaa kuulla ilosia uutisia, itsellä kun on oman miehen kans järkyttävä riita päällä, ei olla puhuttu kohta viikkoon. :( onneks on vauva ❤️ niin ei tuu mietittyä koko riitaa, eiköhän seki selviä kun mies tulee kotiin vklp:ksi.
Ainii tää oliki onnellisuus-ketju :D

Me saatiin myöskin aikaiseksi vihdoin varata maistraatista vihkimisajankohta. Meidänhän oli tarkoitus hoitaa asia pois alta jo ennen pojan syntymää jottei tarttisi mennä isyydentunnustukseen. Noh, ei saatu aikaiseksi hoitaa asiaa silloin, joten mennään nyt sitten nimiäisiä edeltävänä päivänä maistraattiin. Nimiäisten yhteydessä kohotetaan malja myös meille vanhemmille :) Tosi romanttista:grin Ajateltiin järjestää varsinainen hääjuhla sitten jälkikäteen ystäville.

Meidän kastejuhlasta tuleekin samalla meidän hääjuhla! :Heartpink Pappi ja suku valmiiksi paikalla joten hoituu kätevästi vihkiminen samalla ja selvitään yksillä kakkukahveilla ...juu,romanttista tosiaan :wink niin ja vieraat ei tiedä tästä mitään, ajateltiin pitää yllärinä :laughing002 tulevat ristiäisiin niin alkaakin häämarssi soimaan! :laughing002

Voi onnea teille naimisiin meneville <3
Mäki olin unelmoinut että mentäis samalla naimisiin mut kaiken sen jälkeen mitä viime vuonna tapahtu (pettämiset ym) nii ei oo enää käyny mielessäkään. Onnellinen oon että ylipäänsä ollaan vielä yhessä.

Miten ikävää jos/kun ero tulee just tuossa vaiheessa kun on just vauvan saanut :sad001 pitäisi olla elämän parasta aikaa...ja ainahan erot on ikäviä mut jotenkin erityisesti kun on lapsia mukana kuvioissa :sad001 ehkä vielä enmastiina saatte asiat sovittua,voimia jokatapauksessa!

Kaiken tän väsymyksen keskellä olin heittää jo hanskat tiskiin ton ukon kans ku se ei puhu ja tekee mitä sattuu. Eilen illalla päätin kuitenki vielä yrittää ja sain sen puhumaan! :) ei oo helppoa miehen tulla isäksi vaikka siltä näyttäski. Meilläki ollu vaikka mimmosta vastainkäymistä just sen takia että toi mies ei vaan sano mitään miltä tuntuu ja sitte yhtäkkiä vaan pimahtaa. Nyt saatiin sen verran asioita selviksi että 1kk ja 1vko synnytyksestä sain seksiä! :D ja olihan se pojat mukavaa :D
Kiitos tsempeistä :)

Hyvä hyvä enmastiina! Sitä on naisena ihan hirveän vaikea ymmärtää, mitä mies käy läpi isäksi tullessaan (erityisesti ensimmäistä kertaa). Harva kun kuitenkaan puhuu niistä tunteistaan, saati että uskaltaisi myöntää että tuleva voi jopa pelottaa..
Eikä me naiset varmaan ainakaan helpommaksi tätä tehdä, kaikkine hormonimyrskyinemme ja muine temppuinemme. Itse ainakin olen tällä hetkellä niin herkillä, ettei isännän tarvitse kuin ihan vähän jostain mainita, niin hanat aukeaa eikä siitä tule loppua... Esimerkkinä, yhtenä päivänä isäntä sanoi, että minun pitää olla tarkempi, ettei tuonne pihalle jää mitään ylimääräistä, siis lautoja tai talikoita tai haravia, kun ne ei sitten lumen alta näy ja saattavat joutua linkoon ja rikkoa sen. Täysin tosi juttu, ja ihan ystävällisesti asiasta sanoi, mutta itkin sitten koko loppu illan....
Summa summarum, koitetaan ymmärtää noita meidän ihania miehiäkin, iso muutos tämä on heidänkin elämässään!

Mun miehellä oli tässä tosi herkkä kausi tytön syntymän jälkeen. Itkeskeli kuin hän olisi synnyttänyt ja ollut hormoonien vallassa :) Ja sitten kun se helpotti, niin tuli riittämättömyyden tunne. Hänelle kun tämä lapsi on ensimmäinen eikä sujunut vaipan vaihdot ja pukemiset kuin kokeneelta tai jos tyttö rauhoittuikin vaan tissille, eikä isin syliin. Meni aika kauan ennen kuin tajusi, että kaikkea oppii tekemällä ja kokemalla. Ja nyt kun Ilona on isompi, niin rauhoittuu isänsä sylissä loistavasti (jos kupu on täynnä), oikeastaan paremmin kuin äidin sylissä kun äiti haisee maidolle ja hamuaminen alkaa heti :) Sitä vaan itse on niin näissä hormoonimyrskyissä, ettei meinaa nähdä toisen huolia ja hätää ollenkaan. Mä itkeskelen edelleen Puaprun lailla vähän väliä ja kaikesta. Murehdin kaikkea ja syyllistän itseäni tosi helposti, huomaa siinä sitten toisen hätä..mutta sitten kun sen huomaa ja ymmärtää, niin rupeaa elämä sujumaan paremmin ja pystyy toista tukemaan samanlailla kuin toinen tukee sinua.

Mulle tulee sellanen onnen aalto, kun katson mun miestä hoitamassa vauvaa. Tänään kun menivät suihkuun yhdessä, niin meinasi tulla tippa linssiin, kun se näytti niin ihanalta. Ja voi että pikkunen tykkäsi olla isin kanssa siellä suihkussa <3 Välillä itkeskelen vaan sitäkin, kun tuo vauva on niin suloinen.

Siis ette voi uskoa!! Me laitettiin meidän rivitalon pääty maanantaina myyntiin ja se möi 4 päivässä 5000€ yli pyyntihinnan!!! Tää on ihan käsittämätöntä! Tän päivän markkinoilla ja tilanteella, tuntuu ihan epärealistiselta!
Päätettiin kiskaista itsemme Tampereelta Seinäjoelle että mun viikolla oleva YH rooli loppuu ja tytöt saa isän elämäänsä muulloinkin kun viikonloppuisin!
Meidän piti ihan rauhassa alottaa myyminen, kuulemma 3-4kk myyntiaika isoissa asunnoissa! No ei ollu 4 kuukautta vaan 4 päivää! Ensinäyttö piti olla huomenna! :) kaks perhettä tykkäs molemmat yksityisnäytöltä niin paljon että lähtivät nostaan hintaa että kumpi saa! Vaude! Ihanaa! Tää helpottaa meitä niiiiiin paljon ja monessa asiassa! Vapautumisen oon toivonut vasta elokuulle niin ei tarvi kiireellä hötkyillä.
Voi mahdoton miten onnellinen olo!! Kyllä tää täyty olla kohtaloa, kyllä meidän nyt selkeästi on tarkoitus sinne Seinäjoelle päätyä! Voi hurja...!!! :)

Ei ole vielä winnie. Katseltu ollaan kovasti netissä, nyt täytyy tulla paikanpäälle tutustuun lähiöihin, etäisyyksiin ja näyttöihin jne. Alottaa tämä nyt niinkun tosissaan! :)

Takaisin