Onnellisuus <3

Kaunis kiitos :happy: . Ilmeisesti universumi lukee meidän foorumia, kun vasta tovi sitten huhuilin toiveen ääneen toisessa ketjussa. (väkisin alkoi ahdistus hiipimään, kun ei ketään meinannut ilmaantua..) Mutta nyt jännittää! Se on vaan tämän ketjun alle kirjoitettava ja koetettava muistaa olla onnellinen, eikä murehtia. Jos aika siten menisi nopeaan, ja lokakuussa voitaisiin ihailla perheemme uutta lisäystä :love2
 
Hihiii huomenna vapaailta ja mies jää lapsen kanssa kotiin, minä lähden firman pilkkikisoihin. Luvassa muutama tunti pilkkiä, saunomista, paljussa löhöilyä ja syömistä. Kaikki tämä 13 miehen kanssa :D Olen siis ainoa nainen, se on varmaan tämä ala...
 
Kyfi: me ollaan tälläinen tasa-arvoa kannattava perhe, siksi on molempia sukupuolenedustajia yhtä paljon :D
 
I-P Onnea tyttölupauksesta! Teilläkään ei sitten ole ukko eikä akkavaltaa :) Koskas sulla olikaan laskettuaika..eikö se pian jo ole? Mulla on vielä puolet jäljellä ja nyt jo vatsan kanssa taistelen, että mihin sen pistäisin kun aina tiellä :grin Ootko voinut hyvin?
 
Satru: Meillä on LA 15.4., eli nyt ois RV 34+1. Hyvin oon voinut. Taaperon kanssa touhuilu ottaa kyllä jaksamisen päälle huomattavasti enemmän mitä istumatyö esikoista odottaessa. Nyt oon taas virallisesti äippälomalla, mutta taapero ei anna armoa:confused::grin
 
Joo, nyt ei pääse samanlailla "lepäilemään" kun äippälomalla..masussa tuntuu olevan yhtä vilkas tyyppi, joten odottevissa vilkkaita vuosia myös tästä eteenpäin :D Sulla ei oo enää pitkä aika synnytykseen.
 
Ihana uutinen! Juuri mietin, että koskahan I-P:ltä tulee vauvauutisia! Onnea koko perheelle! Menikö synnytys hyvin? Oliko helpompi kun oli jo kokemusta? :)
 
  • Tykkään
Reaktiot: I-P
Perutaanpa sanat tuosta tapaamisesta:sad001 Esikoisella nous korkea kuume ja on flunssainen, eli ei pääse sairaalaan katsomaan pikkusiskoa. Tapaavat vasta kotona ja silloinkin pitää toivoa ettei tartu pikkuiseen. Pitipä sattua huonoon ajankohtaan tämäkin.

LiLLY: Kyllä sanoisin että oli helpompi kun vähän tiesi mitä tapahtuu seuraavaksi. Mullahan oli ekakin synnytys aika helppo, tämä toka vähintään yhtä iisi. Huomattavasti nopeemmin tää eteni, mutta niin oli varoiteltukin. Kokonaiskesto supistusten alkamisesta vain 3h 42min ja olin suppareiden alkaessa toki yksin kotona taaperon kanssa. Piti odottaa mies kotiin toiselta paikkakunnalta ja hälyyttää oma äitee taaperonhoitoon pikaisesti. Meinas usko loppua kesken kun taistelin suppareiden kanssa kotona samalla kun taapero roikkui jalassa ja ihmetteli mikä äitillä on hätänä:confused: Loppu hyvin kaikki hyvin...
 
Takaisin
Top