Onnellisuus <3

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Mimael
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Meillä ei oo viel tyttöö annettu kellekkää hoitoo, mut mietin kans jo etukäteen et mitenhän sitten sillä hoitajalla menee.

Meillä kanssa isovanhemmat ovat hoitaneet pikkuista. Täytyy sanoa, että itse en ole miettinyt miten heillä menee tytön kanssa. Molemmat ovat täysin hullaantuneita tyttöön ja luonteeltaan huolehtevia niin kyllä pärjäävät. Ovathan kuitenkin äitin ja isän kansvattaneet :D

Meneepä aika vauhdikkaasti! Se oli joko tänään tai huomenna vuosi sitten, kun tein positiivisen raskaustestin. Oltiin ulkomailla lomalla, enkä sitten nauttinutkaan yhden yhtä lasillista punkkua tai sangriaa! :p Ja sit meni pari viikkoa, kun aloin oksentaa, enkä voinu loppuvuonna sietää sanaa grilli/grillaus tai makkaran/pekonin/lihan hajua. Ja kesä meni aikalailla kotisohvalla maaten. Ihanaa, että tänä kesänä voi nauttia kesästä ja syödä grillijuttuja, vesimelonia tai vaikka homejuustoja niin paljon kuin huvittaa! Ja jaksaa olla ulkona eikä kuumassa heikota. :D

Mie tein tasan vuosi sitten raskaustestin ja nyt pieni köllii tuolla vaunuissa. <3 ihmeellistä tämä elämä.

Mä jätin pillerit pois mun syntymäpäivänä (17.3.) ja toukokuun eikoina päivinä testi näytti plussaa :)

Onnellinen matkalainen täällä Budapestissä! Kaikki on sujunut hienosti vauvan kanssa lentokoneessa ja ulkomailla, joten on voinut vaan nauttia! Täällä jo ihan kesäistä, arkkitehtuuri on hienoa ja Budan vuoret todella kauniit. Kukat kukkii puissa ja rusketusrajat on jo hankittu. Huomenna mennään kylpylään lillumaan neidin kanssa.

Mäki plussasin 17.4. Huomenna vuosi siis siitä. Huhhhuh, kun aika on mennyt vauhdilla :D

Minäkin muistaakseni plussasin 21.4. Oltiin vielä menossa mun siskonpojan synttäreille, mun kummipoika, ja päätettiin ettei tasan siellä vielä kerrota kenellekään. Eikä meinattu silloin vielä pitkään aikaan kertoa, mutta mun äiti aika pian arvasi kun olin niin tunteiden vietävissä että itkeskelin kaikesta - iloisesta ja surullisesta ja ihan kaikesta!

Kääntyilee, kierii, kikattelee, koettaa konttausasentoa, koskettaa, käpertyy kainaloon, kuolaa ja kuuluu mulle!!..ja ehkä vähän isälle :wink ..jotenkin vaan niin touhukasta ja suloista tämän(kin) hetkinen meno vauva-arjessa, että äidin sydäntä herkistää ja pakahduttaa. :love7
Tänään juhlitaan myös "esikoisen" 10 vee synttäreitä, joita nelijalkainen sankari viettää reippaana, terveenä, iloisena ja edelleen maailman suloisimpana ötökkänä, josta eräs viisas kerran sanoi, että tämä yksilö syntyy seuraavaksi jo ihmisenä -ihmisen mieli jonka silmissä viisaus elää, huoh.

Näitä päiviä ja hetkiä toivon lisää..en mitään suurempaa, (enkä tiedä parempaa) tämä riittää. :happy7

Jep, imelää, mutta voimaannuttavaa (<-- saatan oikeastaan inhota tuota sanaa, hih).

Hyvät juhannukset kaikille mammoille! :) Me ollaan ahvenanmaalla mökillä ja olin vallan unohtanu ettei tänne mökkiin tule vettä. :D mikroakaan ei ole joten tässän joutuu oikeen töitä tekemään että saa muksulle ruokaa. ;D on tämä silti vain niin ihanaa ja rentouttavaa. :)

JIIIHAAAA!!! Kädet tärisee vieläkin... Minulla on ilo ja kunnia ilmoittaa, että lähetin opinnäytetyöni (investointisuunnitelma eräälle yritykselle) pomolle tarkastettavaksi.
Suuri työ on takanapäin. Olen niin onnellinen ja helpottunut!
Kova työ, vauva, oppari, tällä hetkellä vielä työharjoittelu, mutta kaikki on kunnossa ja mennyt toooooodella hyvin :smiley-bounce016

Jätettiin lapset kotiin hoitoon isovanhemmille ja käytiin ystävän juhlissa. Oli ihanaa nähdä ystäviä, juoda pikkukänni ja olla hetki ilman lapsia (kun luottaa hoitajiin täysin). Mutta kun nyt puoliltaöin muut jatkoi yökerhoon niin me mentiin jo kotiin. Ei yhtään oliskaan huvittanut lähteä jatkamaan iltaa. Ihana tajuta kuinka tyytyväinen onkaan tämän hetkiseen elämäänsä!

Pitkästä aikaa nykerönenä nukahtaa tissille ja tuhisee tyytyväisenä mun sormet tiukasti nyrkissä.. Olinko väsynyt? Tuntuuko ettei ole aikaa mihinkään? Jääkö koirat paitsioon? Onko rahaa aina liian vähän? Eeeiii..ei se tainnut niin olla..jotain muuta se oli...ai niin
-olen onnellinen ja onnekas äiti!

Takaisin