Onnellisuus <3

Tänään aamusta oli niiiiiiin ihanaa kun esikoinen käpertyi kainaloon nukkumaan!! Voih ja huokaus ! :Heartred

Tausta selvitystä siis; meillä esikko siirtyi vauvana (3kkn ikäisenä) jo omaan huoneeseen ja omaan sänkyyn nukkumaan kun yöt meni kertakaikkiaan vain paremmin niin. Eli meillä ei ole juuri perhepetiä ollut . No nyt muutama viikko sitten tämä meidän pieni puolitoista vuotias taaperomme siirtyi isojen tyttöjen sänkyyn että saamme pinniksen vauvalle. Siirto tehtiin jo nyt ettei hän koe mustasukkaisuutta kuinka vauva vei hänen sänkynsä , ja hyvin on mennyt.
Nyt pari viimeistä yötä on ollut huonoja, uskon että unet ja painajaiset ovat alkaneet, on tullut semmoista hurjia itku/huuto kohtauksia mihin ei auta mikään..
Nyt viimeyö oli hyvä paitsi että esikko kömpi pois sängystään itkien jo ennen aamu kuutta, otettiin hänet viereen kun oltiin kaikki ihan väsyjä vielä, ja pikkuinen nukahti uudelleen siihen meidän väliin ! :Heartred koko perhe nukkui yli 2 tuntia lisää ja herättiin tähän aamuun niiiiiin onnellisena, tyytyväisenä, levättynä ja tyytyväisenä että ihanaa!!!
En löytänyt ketjua missä olisin voinut moisen tarinan jakaa, joten tässä sellainen !
Ihanaa olla vanhempi /äiti pienelle ihmiselle ja elää omaa perhe elämää!! Nää on mun, enkä pois anna!! :) :Heartred
 
Mä vaan niin tykkään olla raskaana.
Ihanaa kun voi pukeutua tiukempiin toppeihin ja paitoihin, ilman että joka välistä makkaraa tursuaa.
Maha vetää selkähöllyt ja jenkat niin tiukalle, että on oikein timmi olo :)
Mahakin on sievä symmetrinen pallukka
 
Mä oon ollut tänään erityisen onnellinen mun ihanasta miehestä. Koko viikonlopun oon murehtinut öitä myöden ihan kaikkea ja mies on jaksanut kuunnella mua ja tänään aamulla ensimmäisenä muistutti, että mulla on paljon syitä olla onnellinen, mutta mun ei pidä potee myöskään huonoa omaatuntoa, jos asiat painaa mieltä. Saatiin vielä puhuttua sellainenkin asia, josta en ole miehelle rohjennut puhua ennen ja mies vain totesi, että sitten tätä asiaa täytyy yhdessä ryhtyä harjoittelemaan.
En olis ikinä uskonut, että voisin saada noin ihanan miehen ja hänen kanssaan vielä yhteisen perheen ja kokonaisen elämän. Tänään aion olla onnellinen kaikesta hyvästä ja jättää murehtimiset hetkeksi sivuun :Heartpink
 
Mä oon ollut tänään erityisen onnellinen mun ihanasta miehestä. Koko viikonlopun oon murehtinut öitä myöden ihan kaikkea ja mies on jaksanut kuunnella mua ja tänään aamulla ensimmäisenä muistutti, että mulla on paljon syitä olla onnellinen, mutta mun ei pidä potee myöskään huonoa omaatuntoa, jos asiat painaa mieltä. Saatiin vielä puhuttua sellainenkin asia, josta en ole miehelle rohjennut puhua ennen ja mies vain totesi, että sitten tätä asiaa täytyy yhdessä ryhtyä harjoittelemaan.
En olis ikinä uskonut, että voisin saada noin ihanan miehen ja hänen kanssaan vielä yhteisen perheen ja kokonaisen elämän. Tänään aion olla onnellinen kaikesta hyvästä ja jättää murehtimiset hetkeksi sivuun :Heartpink

Kuulostaa todella hyvältä :Heartred
 
Voih eih! En miä kärsi lukee näitä teijän juttuja, itkeä pillitän jo heti aamusta :sad010
Oon kyllä aina ollut jotenkiin näin herkkä, mutta musta on hyvä uskaltaa näyttää omat tunteensa.
Oon kyllä alkanut nyt pikkuhiljaa stressaamaan koulunkäynnistä ja muutosta, mutta olen iloinen kun kaikki aina sanoo että kyllä asiat järjestyy.
Opettajat pitää valmistumisestani kiinni ja järkkää kursseja.
Ihanat sukulaiset ja ystävät ovat luvanneet auttaa tulevassa remontissa ja muutossa. Ja minä saan paistatella syksyn viimeisissä auringonpaisteissa :happy093
Masu kasvaa, näyttää ja tuntuu hyvältä. Potkut ei satu ja liikkumisen kanssa ei ole ongelmia, eikä ole raskausarpia :)
Vauvakuume kasvaa kovasti ja toivoisin jo olevan joulukuu :santa
 
mulle ne onnenhetket ja hyvät jutut on ku saan neidin liikkeet tuntea joka päivä ja hän on aktiivinen alhamdulillah. toinen asia mikä teki eilen ja tänää onnelliseks on se että sain siivottua ekan kerran iha ite pitkään aikaan vaikka vuodelepokomennuksessa olenki edelleen, eipä tullu suppareita siivotessa joten olen onnellinen että sain tehdä jotain normaalia kerrankin tosin ukolta salassa ettei tul sanomista mut ukko ku tuli kotii ni kiitteli kyllä...
 
Mä olen onnellinen mun nykyisestä elämästä! :Heartred Vaikka siihen kuuluu edelleen paljon murhettakin ja katumista asioihin, joihin olisin halunnut aikanaan tehdä eripäätöksiä (vaikka tiedän, ettei katuminen menneisiin asioihin auta enää mitään). Mä saan silti joka päivä huomata, että elän ihmisen kanssa joka oikeasti rakastaa mua, haluaa että mä olen onnellinen :Heartred Mulla on kaksi ihanaa teiniä, jotka on joutuneet kokemaan myös kaikkea ikävää, mutta nyt näkee kuinka vahvova hekin ovat ja uskon, että heistä kasvaa hyviä aikuisia.

Ja sitten tämä pikku vauveli :Heartred Mä en niinkään ole onnellinen, että olen raskaana, siis olen, mutta tämä raskaus tuntuu selvästi tosi raskaalta. Käveleminen sattuu, tulee supistuksia, selkä prakaa, nukkuminen on muisto vain jne jne, mutta se pikkuinen tuolla masussa...potkut, liikkuminen ja ajatus siitä, että parin kuukauden päästä pääsen pitämään häntä sylissä, nuuhkimaan ja hoitamaan tätä pientä ihmisenalkua, se tekee minut niin onnelliseksi :Heartred
 
mä oon onnellinen että vihdoin voin ja uskallan tehdä jotain itsekin kotona, nyt joka päivä siivonnu täällä eikä ol tullu supparin supparia siivotessa alhamdulillah. lisäksi oon onnellinen siitä että mun tuttava joka autto mua saamaa raskausvitamiinit tykkää neuleista jotka oon tehny hänen tulevalle pienokaiselle :) vaikka on jos jonkinmoista kipua ja ärsytystä olen onnellinen siitä mitä minulla on ja mitä teen. erityisesti olen onnellinen siitä että kohta pääsen pitämään omaa pikku neitiä sylissä inshaAllah ja hoitamaan häntä :Heartred
 
Mun elämän onnellisimpiin hetkiin tällä hetkellä kuuluu myöskin oma mies.
Se miten se leikkii elukoitten kanssa ja voin vaan kuvitella miten älyttömän sulonen tuo tulee olemaan oman lapsensa kanssa. Huomioi minua ja masua päivittäin ja kyselee miten jaksan. Osallistuu yhtä innoissaan kaikkiin vauva hömpötyksiin kuin minäkin. :D
Se kun mies yhtäkkiä vaan tokasi että "se on kyllä semmonen juttu että jos sulla alkaa synnytys kun olen töissä nii mä en todellakaan töihin jää vaikka olisi vain tunti jäljellä". Kyse oli siitä hetkestä kun supistukset alkaa.
Ihana työpaikka, työkaverit ja asiakkaat. Piristävät aina päivääni ja hieman jo surettaakin sieltä pois jääminen. Siihen on tosin vielä 29 päivää.
Oma äiti joka nytten ottaa asiakseen neuloa jotakin ihanaa ja sulosta pikkuiselle :Heartred
Se että saatiin eilen varmistus siitä että päästään muuttamaan kuukauden päästä isompaan kämppään mihin saadaan pikkuiselle ihan oma huone.
Elämä on kaiken kaikkiaan oikeen ihanaa tällä hetkellä. :) Edes selkä ei ole kipeä! Wuhuu :)
 
mä oon onnellinen siitä että maailmassa on vielä ihmisiä jotka oikeasti haluaa auttaa toisia pyytämättä mitään vastineeksi. yks mun kaveri totes eilen että hän haluaa lähettää vaatteita mein neidille. hyvä etten alkan itkee onnesta koska sain taas huomata ettei miehen suku huomioi meidän omaa tilannetta mitenkään niin herkistyin kun kaveri totes että hän haluaa laittaa mulle ja neidille yhteisen paketin. joten iso kivi putos harteilta, inshaAllah neidillä on vaatteita valmiina kun hän päättää saapua tälle puolelle.
 
Tänään alkaa syysloma!! Siis yhdeksän päivää vapautta! Vähän niinku harjoittelis äitiyslomaa.
Lomalle ei ole edes suuria suunnitelmia joten voi nukkua paljon ja pestä loput vauvanvaatteet.
Voi kunpa koti olis sen verran isompi että mahtuis iso pakastin. Tekis kovasti mieli leipoa mutta ei oo pakkasessa tilaa.
Olis kätevää, kun olis syötävää paljon valmiina kun on vastasyntyneen kanssa harjoittelemassa elämää.
Mutta onneksi mulla on ihana aviomies joka kyllä huolehtii sitten synnytyksen jälkeen. ♥
 
Tuo pakastinasia on kyllä totta!
Vitsit mä arvostin, kun esikoinen syntyi, kun anoppi ja appiukko oli leiponeet meille 3 pellillistä pitsaa ja lisäksi pullaa.
Oli niin kiva niitä sitten pakastimesta sulatella :)
Pieni asia, jota en unohda koskaan :Heartred
 
tänään olen onnellinen siitä että terveydenhuollon lakko loppu ja ukko kävi tk:sta hakees mun lääkkeet!!! ja titetenki siitäki oon onnellinen että esikko alko suht hyvin noudattaa eilen laatimiani sääntöjä. oli niin kohtelias tänään aamusta heti eikä kiukutellu asioista. nyt ku sais noi säännöt taottua ukolle päähän joka vetos ennen ku niitä ehin lukea sille että hällä ei kärsivällisyys riitä esikon käytöksen takia. aamiaispöydässä jouduin oleen jo erotuomarina heti "ruokapöydässä ei puhuta, ei huonoa kielenkäyttöä" ja nämähä kohdistu mun mieheen juurikin. saapi nähä miten tänään menee kun pääsen ottaa ukon käsittelyyn, sen pitää kans oikeest nyt yrittää parhaansa ja miten se kestää sit ku vauva syntyy ku ei se vauva ole hiljaa jos ukko sanoo että olepa tyttöseni hiljaa.
 
Oli ihanan onnellinen olo, kun eilen illalla maattiin miehen kanssa sängyllä ja se piteli kättään mun vatsalla ja jutteli vauvalle. Mietin miten hyvässä tilanteessa me ollaan, kun remontit on saatu valmiiksi ja talous on muutenkin ihan ok kunnossa. Esikkokin on niin hyvällä tuulella, kun on syysloma ja saa nukkua pitempään. Suunnittelin samalla kaikkea tulevaa ja mietin miten erilaiseksi (ja mukavemmaksi) arki kohta muuttuu. Äitiysloma alkaa pian. Elämä hymyilee :)
 
Takaisin
Top