Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Hetki omaa aikaa, hierojalle menossa. :)
Tuli mieleen, että ootko neuvolassa puhunut tästä vauvan jatkuvasta raivoamisesta ym? Mietin, että voisko olla jotain isompia vatsavaivoja, allergioita tai muuta, joka kiusaa. Ei meilläkään välttämättä kovin kauaa kaukalossa olla (ei viihdy oikein sitterissä, kaukalossa tovin), mutta selkeästi pidempään kuin vielä muutama viikko sitten. Sylissä ja liinassa viihtyisi kyllä, paitsi että liinassa tulee nopeasti kuuma ja sitten menee hermot. Olkapäällä tykkäisi pötkötellä vaikka kuinka kauan, myös miehen sylissä siis, mutta siinä tietty aina kädet sitten kiinni, että ei pysty tekemään juuri mitään. Samoin miehen mahan päälle on nukahtanut monta kertaa (luulisin, että tässä auttaa se, että mies on tosi paljon heti alusta asti pitänyt vauvaa ja ihan tarkoituksellisesti olen usein antanut vauvan miehelle, jos on ollut itkuinen, koska rauhoittuu välillä helpommin, kun ei ole maidon tuoksua lähellä).Kuulostaa ihanalta Odette! Mäki niin toivoisin, et vauva alkais viihtyy enemmän muuallakin, kuin rinnalle. En tiiä mistä kiikastaa, mut ei oikein viihdy missään taaskaan ja rinnallakin raivaroidaan.
Oon kans saanu parina aamuna huimat 30min lisää unta, kun vauva lähtenyt vaipan vaihtoon miehen kanssa klo 6 ja 6.30 tulee huutavana takaisi. Päivän ainoo ihana seurusteluhetki on aina tuolloin aamuisin ja oon ollut niin rikki öiden jälkeen, etten vaan millään oo jaksanu nousta ja sit myöhemmin päivisin harmittaa, kun saan vaan huutoo ja raivoo, isä saa aamusin hymynaamat..