Sain korvareijät ollessani 11 vuotias, sen jälkeen on tullut tehtyä itse 5 reikää lisää joista kaks on alkuperäisten kanssa käytössä jatkuvasti. Napakoru mulla on ollut ainakin kolmesti, menny lasku sekasin :) yhtä kertaa lukuunottamatta on koru kasvanu ulos.
Ensimmäisen tatuoinnin otin 2005, ennenkuin tapasin nykyisen mieheni, olin samana kesänä muuttanut tälle paikkakunnalle ja tuli syksy ja erotiikkamessut, sain tietää että myös tatuointi liike on paikan päällä joten jonoon vaan, otin toisen lapaluun paikeille sellasen köynnöksen jota mies katsoi ensimmäisellä kerralla papukaijaksi :D se ei käynny lähes ollenkaan mutta saattoi parilla siiderillä olla osuutta asiaan.
Toisen tatuoinnin otin 2012(muistaakseni) oikeaan jenkkakahvaan muuten kivuton mutta osa kuvasta nousi kylkiluihin asti, siinä on rosoinen perhonen orkidean kukkien kanssa. Miehen serkku joka on taitava piirtämään piirti eräs jouluaatto ruokapöydässä minun toiveista kuvan. Nyt kylkeäni koristaa ensimmäinen orkidea jota en pysty tappamaan sillä että unohdan suorittaa kastelun, perhonen itsessään merkitsee minulle toivoa hoidoissa.
Suunnittelen kuvaa jossa on jokaista epäonnistunutta hoitoa kohden erilainen perhonen ja jos tämä viimeinen hoito nyt päättyy synnytykseen niin on kukan päällä. Tosin en vielä ole keksinyt tatuoinko sen kuvan vai teenkö kirjoneulesukat omalla tarinalla:)