onko teillä tatskoja/lävistyksiä? missä?

On kyllä hyvin epämiellyttävä ja ärtyy ainakin kun on nuha... Et hyvin inhottava pitää jos on nuhassa jatkuvasti vaikka ei tulehtuisikaan.

no näinpä juuri. kaksi vuotta sinnittelin, kokeilin sekä rengasta että nappia.. . olen nyt miettinyt sen uudelleen ottamista, mutta kun elämä jatkuvaa niistelyä niin.. :angry4
 
Muokattu viimeksi:
bridge, industrial, tongue, labret ja 10 peruskorvista sekä 9 tatuointia :) Perjantaina neulan alle tekeen yks loppuun! :Heartred Taidan muutenki olla vähän oudonnäkönen äiti, sinivalkonen rastapää sivukaljulla, tykkään räikeistä, tyköistyvistä ja näyttävistä vaatteista ja mitä korkeammat korot, sitä rakastuneempi oon.. :D

Sent from my GT-I9305 using Vau Foorumi mobile app
 
Löytyyhän noita... Muutama vuosien takainen leima, lävistyksistä ei ole enää jäljella kuin kulmassa kaksi, kieli, nänni ja sit pari tuolla alakerrassa. Aikanaanhan mulla oli kasvoissa 13 reikää, lisäksi korvissa olevat plus mainitsemani nänni ja alapää, ja oli navassakin.
Niin ja onhan mulla korvissa yhä renkaita.

Tatsoja suunnitteilla, kunhan tässä saan tatuoijani vaan yhytettyä sopivasti.
 
Lävistyksiä ollut vaikka kuinka paljon mutta jäljellä on enää kielilävistys ja pari rustoa korvassa ja 10mm venytykset. Tatuointeja ei voi oikein kappalemääräisesti laskea. Toisessa kädessä 2/3 hiha, selkä puoliksi tatuoitu ja muutama erillinen kuva ympäri kehoa :)

Harvoin noista kukaan mitään sanoo, paitsi positiivista joskus. Oma neuvolatäti kehuu aina verenpaineita mittaillessa kuinka mulla on niiiiin hienot tatuoinnit :D (on siis jo osa-aika eläkkeellä eikä niin nuori enää.) On jotenkin kiva saada hyvää palautetta eri ikäluokilta eikä vain epämääräistä arvostelevaa pälyilyä.

Sent from my GT-I9505 using Vau Foorumi mobile app
 
Kaksi tatuointia löytyy täältä. Tänä kesänä oli tarkoitus ottaa kolmas, mutta tuli muutos suunnitelmiin. Jos sitten ensi kesänä :) Lävistyksiä ei ole enää. Kymmenen vuotta sitten oli kulmakoru, vaan sekin alkoi mätimään niin pahasti, että otin pois. Eipä noista oo kukaan koskaan mitään sanonu. Isä ehkä vähän kauhistellut, äiti on taas kateellinen :grin
 
Täältä löytyy kolme tatuointia ja yksi suunnitteilla myöhempänä... Lävityksiä ei ole enää, huulen alla ollut yksi mutta oon ottanu sen jo reilu vuosi sitten pois :)
 
Niskassa tatska ja kielessä koru :) korvissa 6 reikää, joista vain ekoissa pidän koruja.


Sent from my iPhone using Vau Foorumi
 
Kielessä, navassa ja tragus. Korvissa toisessa 2 ja toisessa 7 reikää. Oikeessa jalassa jalkapöydän päältä ylös taakse polvitaipeeseen kuva ja ja oikeassa kädessä hiha joka jatkuu olan yli, selkärankaa alas ja vasempaan kylkeen, osittain jopa vatsaan.... nii ja alaselässä tribaalityylitelty tiikerin kasvonaamio.
 
Yksi lävistys, alahuulessa vasemmalla puolella. Aikaisemmin oli kielessä, mutta ei ottanut parantuakseen. Perus reijät korviin saattaa korkeintaan tulla jossain vaiheessa.

Leimoja ei ole eikä tule. Tatuoinnit kokenu niin rajun inflaation ja niitä tekee sellaisetkin joiden ei oikeasti tarvisi (lahjatonta, rumaa jälkeä), että mielestäni puhdas iho on paljon kauniimpi ja tätä nykyä ainutlaatuisempi.
 
Mulla on huulessa lävistys..aikanaan oli kulmassakin, mut se tulehtu usein ja kun menin kouluun jossa ei saanu olla lävistyksiä nii otin sen kokonaan pois. Korvissakin on reiät, mut harvoin korviksia pidän. Tatuoinnin haluisin ja viime vuonna mulla oli jo aika varattuna, mut sitten pärähti plussa ruutuun, niin täyty se perua..ehkä joskus vielä saan kissan tassun koristaan ihoani..
 
Asiaa sivuten lyhyt tarina, tai oikeastaan parikin. Kerran istuskelin bussissa, ja siinä oli liki lapsi rattaissa. Kysyi sitten äidiltään että miksi tuo setä on piirtänyt käteensä? Odotin jotain erittäin laimeaa selitystä mutta ei, äiti selitti siinä lapselleen miten asia on.
Toisella kertaa, silloin ku mulla oli kaikki rauta naamassa, noin viisivuotias poika katseli mua ja lopulta kysyi että onko mulla äidin lupa noihin renkaisiin. Ehm... no mutta, 5v lapselle on oleellista että onko äidin lupa.
Lasten suhtautuminen muokattuun ulkonäköön on hyvinkin luontevaa. Aikuiset tuomitsee herkemmin ulkonäön perusteella, mutta lapsilla ei ole sellaisia ennakkoluuloja. Oman kokemuksen mukaan usempi lapsi pelkää valkotakkista lääkäriä kuin niittitakkista punkkaria.
 
Mulla on vähän samantyyppinen tarina kuin Furagalla. :) Serkkuni oli 80-luvulla alle kouluikäisenä ollut hieman isommassa kaupungissa käymässä ja bussissa nähnyt punkkarin. Äitinsä oli miettinyt, että lapsi varmaan pelkää, kun oli niin tarkkaan punkkaria katsonut. Sen sijaan lapsi esittikin kysymyksen erittäin kuuluvaan ääneen, "Äiti, miksi peikolla ei ole häntää?" :grin

Sent from my GT-S5360 using Vau Foorumi mobile app
 
Kahdeksan kuvaa löytyy iholta, jaloissa, käsivarsissa, selässä. Muutama uus suunnitteilla jo. :wink
Lävistyksiä ei ole, korvienkin reiät varmaan jo ummessa...
 
Minulla ei oo mittään. Korvareiätkin tulehtui aina ja nyt ovat ummessa. Minulla on myös piikkikammo, niin se vaikeuttaa asioita. Ihailen kuitenkin kauniita ja kekseliäitä tatuointeja vaan tuskin uskallan kuitenkaan itelle ottaa koskaan ellei tule jotain aivan mestari-ideaa.
 
Mulla on korvissa yhteensä 6 reikää, tragus-, kieli- ja napalävistykset. Napakorun otin pois jo ihan alkuraskaudesta. Molemmat kyljet ja alaselkä tatuoitu, nämä tietty näkyy harvemmin. Kyynärvarressa tekstitatuointi "takapuolella", ei siis niin pistä silmään. Harva tietää minulla edes olevan tatuointeja ja ennen kyynärvarteen laitettua kuvaa varsinkaan. En ole ehkä sellaista "tyyppiä" jolla odottaisi tatuointeja olevan. Vaikka kyllähän ne niin yleisiä on nykyaikana ettei sitä tiedä kenellä niitä on. Negatiivisia kommentteja en ole tatuoinneistani kuullut. Ensimmäisen lävistyksen otin 17-vuotiaana (kieli) ja tatuoinnin 18-vuotiaana 10v. sitten. Viisikymppinen isäni on tatuointieni jälkeen ottanut itse 3, joka huvittaa mua joka kerta kun näen ne. Keski-iän kriisi vissiin :wink

Miehellä on isot tatuoinnit käsivarsissa ja ylävartalossa mutta reilulla t-paidalla kaikki peittyy tarvittaessa. Hän aikoo ottaa ehdottomasti lapsen nimen rintaan sitten aikanaan. Itsellekin lisää kuviota varmasti tulee myöhemmin :)
 
Multa löytyy reiät vain korvista enkä aio enempää ottaa. Mulla tulehtui jatkuvasti noikin reiät, tosi hitaasti parani ja vaan tietynlaiset korvikset käy mulle.
 
Mulla on yläselässa tatuointi ja sitten on kulmakoru, kielikoru, nenäkoru ja korvikset =) Napakorun otin pois kun plussasin ja huulikorun olen ottanut aikoja sitten pois, mutta läpi menee eli joskus tulee siihenkin vielä laitettua koru jos haluaa näyttää vähän erillaiselta =) tarkotuksena olisi ottaa sitten vuoden vaihteessa tai kun rahatilanne salii niin uusi tatuointi joka kuvastaa sitten lasta =)
 
Korvissa 3 reikää ja kielikoru. Alahuulessa oli myös mutta päästin menemään umpeen, koska tulehtuu jatkuvasti kun piti töiden takia ottaa aina päiväksi pois.
Ja yksi tatuointi on olkapäässä. Ja ainakin neljä uutta tatuointi ideaa jahka vaan sais aikaiseksi kerättyä vähän ylimääräistä rahaa :wink
 
Lävistyksiä on kummassakin korvassa 4, huulessa 2, kielesä ja silmien välissä. Napakorun otin vasta pois kun rupes ärtymään. Tatuointeja yksi isohko vasemmassa kädessä.

Sent from my GT-S7710 using Vau Foorumi mobile app
 
Takaisin
Top