onko teillä tatskoja/lävistyksiä? missä?

Minkälaisia tatuoiteja ihmisillä on lasten kunniaksi otettuna? Jos tässä vähän alkaisi ideoita keräämään.... :wink Kuvat, nimet ja syntymäajat ei oikein istu omaan tyyliin kovin helposti.... :confused:
 
Mulla on selässä, lapaluun kohdalla edesmenneen sakemannin kuva, toisessa nilkassa kolme tassua joissa jokaisessa koiran ensimäinen kirjain, yks tassu pitäis kai lisää ottaa. :wink Ja toisessan nilkassa "tribaalimainen" ruusu, sininen. Tarkoitus oli ottaa tammikuussa ranteeseen teksti ohana, mutta nyt tein plussatestin niin toistaiseksi se on jäissä, eli jäänee ensi syksyyn jos raskaus sujuu ongelmitta.
 
Mulla on sellaisia symboleja tatuoitu,millä on mulle joku sanoma esim lintu,sydän,enkelin siivet,elämänlanka,lapset ovat pieninä sydäminä.Tekstitatuointia tuskin koskaan ottaisin.
 
Minulla on lävistyksiä kielessä ja nenässä. Otin pois huulikorun ja napakorun vähän aika sitten :) Ja ranteessa on tatska jossa lukee La familia es todo:Heartred
 
Ja nyt, kun tulee ensimmäinen lapsi ni oon jo miettiny ajat sitten et joko otan lapsen nimen tai sitten syntymäpäivä tatuoinnin:):Heartred
 
mulla on tatskat niskassa ja käsivarressa ja sitten kun lapsi maailmassa ja imetykset lopetettu niin olis aikomus ottaa kädenjälki ja syntymäaika :)
 
lävistyksiä on ollut teininä siinä 13-16 ikäisenä, kuitenkin vain yksi kerrallaan. kulma, napa, bridge ja labret. kaikista kipein oli kuitenkin korvan ylärustoon "ammuttu" nappi, tulehtuikin ikävästi. auts
 
lävistyksiä löytyy kielestä ja navasta (+korvikset 3+4). Aikaisemmin on ollut kulmalävistystä, labrettia, madonnaa, nenäkorua. Jotenkin niistä tuli "kasvettua ulos".

Tatuointeja löytyy. Miten sen haluaa laskea mutta noin 7 kpl.
 
Itsellä kanssa lävistyksiä nenässä, navassa, kielessä, rustossa ja korvissa 2 per korva. Sit vasemmassa lavassa tatska. :) oletteko ottanut napakorun pois, vai oletteko hankkinut jonkun joustavan ja mistä?? :)
 
Mulla on sääressä kukkaa etäisesti muistuttava musta tribaalitatska, jonka otin kun olin 14-15v. ja vitsit mä niin inhoon sitä, kun se jäi jotenkin pienen näköseks ku itse vielä kasvoinkin suuntaan ja toiseen.

Lävistyksiä ollut vain korvissa kauheat kasat mut sit harrastusten takia ne umpeutui kaikki kun eivät olleet mulle yhtä tärkeitä kun harrastusten tuoma ilo. Enkä oo kokenut haluavani uusia mitään niistä vaikka kyseiset harrastukset ovat jo jääneet.
 
Niin ja nuista lapsiaiheisista tatskoista, olen itse ajatellut jotain lasten horoskooppeihin liittyviä, mutta haluan saada ensin lapsilukuni täyteen että voin sitten hahmottaa kaikki kerralla ja saan tietää tulevien lasten horoskoopit (en välttämättä halua tatuoida härkien viereen kalaa).
Toinen vaihtoehto itselleni on joidenkin lasten itsepiirtämien tuherrusten tatuoiminen sitten kun osaavat piirtää pikkaisen paremmin kun nyt vielä alle 3-vuotiaana :)
 
täällä löytyy myös lävistys kielestä, ennen ollut navassa, huulessa, kulmassa ja nenässä mutta kielikoru ainut mikä jäänyt :) tatuointeja löytyy yhteensä 5. enkeli, pari kukka ja perhos juttua ja entisen koiran tassu joka on tarkka piirros oikeasta tassusta+ nimi ja oon ajatellut ottaa johonkin käteen pienen lankakerän ja puikot kun olen niin hullu neulomaan :D
 
Minkälaisia tatuoiteja ihmisillä on lasten kunniaksi otettuna? Jos tässä vähän alkaisi ideoita keräämään.... :wink Kuvat, nimet ja syntymäajat ei oikein istu omaan tyyliin kovin helposti.... :confused:


itselleni tulee rintaan cameokoru-henkinen soikio, josta löytyy rusettia, kirsikkaa & lempivärejäni mustaa sekä lilaa. ja sinne jonnekin sitten ujutetaan lasten syntymävuodet:wink :Heartpink
 
Napakoru.kaks venytyst. 2traguskoruu ja antitragus. Ja normi reijät ja kielikoru ja 14-17tatskaa en muista,enemä ois jos varaa ois ja lapsien nimet,syntymä ajat ja jalka/käden kuvan haluan kans.ammati takia ei lävärei esil sais olla ni joutunu ottaa huuli ja kulmakoru pois.joskus oli rintoje välis koru se repes pois sit rustos oli7molemmis.suurin osa ite tehty.kokeilin silmien väliinkin korua ei onnistunu.ei ne monet lävärit ja tatskat kerro millane äiti on:)
 
Lävistyksistä olen alkanut luopumaan aikalailla paitsi kielikorusta. en niinkään enään lävistyksistä välitä niinkuin silloin parivuotta taakseppäin. Tatuointeja on 4. Ruusuja vatsassa/kyljessä, niskassa perhonen, ranteessa teksti ja toisessa kädessä teksti. Tulevan lapseni nimen aijon ottaa myös :)
 
Mulla on oikeassa kädessä värillinen puolhiha. Suunnitelmissa ottaa lisää tatulointeja :)

Läväreitä ollut ja mennyt. Ollut mm. kielessä, rustoissa, navassa. Nyt on enää yks rustossa ja pari korvanlehdissä sekä tragukset molemmissa korvissa. Navan jouduin ottaa viikko sitten pois kun se rupes kipuilemaan mahanahan venymisen vuoksi :confused:

Aika paljon kommenttia on tullut ihan yleisesti ihmisiltä koskien tatuointoia, onneksi siitä vain kehuja. Muita kommentteja lähinnä, että miksi sulla on noin monta korvista tms. Ja kaipa sitä voi aina kommentoida jos tarpeelliseksi kokee, mua ei haittaa mitä mieltä muut on, kunhan itse tykkäilen :cool:
 
Muokattu viimeksi:
Korvikset on ainoat lävistykset mitä mulla on tällä hetkellä. Huulikoru lähti kokiksi opiskelun myötä ja napakoru kanssa.

Tatuointeja löytyy yks iso tosta olkavarresta, hihaa siitä joskus toivon mutta saa nähdä. Haavena sitten ottaa vielä lapsen nimi ja syntymäaika sitten myöhemmin... :p
 
Itsellä on 5 alahuulessa (sharkbitesit ja labret) ylähuulessa keskellä (medusa) septum, kummallakin puolella nenää lävistykset, 20 mm venytykset korvissa, tragukset, industrial ja 2 normi rustolävistystä. Tatuointeja ei ole mutta kesällä ois tarkotus ottaa jos on rahaa ja aikaa.
 
Takaisin
Top